C Ronaldo jedną nogą Realu

Data: 2009-06-11 05:29:26
Autor: ligwan
C Ronaldo jedną nogą Realu
http://sport.onet.pl/74327.1,1248702,1988192,wiadomosc.html

Manchester United przyjął ofertę Realu Madryt dotyczącą transferu
Cristiano Ronaldo. Hiszpanie za wykupienie Portugalczyka z zespołu
mistrza Anglii chcą wyłożyć 96 mln euro! W historii futbolu jeszcze
nikt nigdy nie zapłacił za piłkarza tak dużo.

Data: 2009-06-11 16:36:44
Autor: bodyn
C Ronaldo jedną nogą Realu
ligwan pisze:
[...]

Jednak Real ma fantazje:)
Jak znowu sie mowi (ktory raz) Ronaldo ma isc z ManU do realu.
Tym razem za 93 mln E. Nie wiem po co przechodzic z lepszego do gorszego klubu.
Wczesniej Kaka..
Wszyscy beda gwiazdowac a nikt w pilke nie bedzie gral

Data: 2009-06-11 16:50:31
Autor: Viking
C Ronaldo jedną nogą Realu

"bodyn" <bodyn@wytnij.to.o2.pl> wrote in message

Jednak Real ma fantazje:)
Jak znowu sie mowi (ktory raz) Ronaldo ma isc z ManU do realu.

manchester potwierdzil ze przyjal oferte, ronaldo jedzie do madrytu na badania

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-06-11 18:46:57
Autor: maciej
C Ronaldo jedną nogą Realu
bodyn napisał:

Wszyscy beda gwiazdowac a nikt w pilke nie bedzie gral

Tym razem płacą bardzo dużo za fenomenalnych piłkarzy, a nie tak jak ostatnimi czasy tylko średnich. Raczej im to na zdrowie wyjdzie, zanosi się na wielką ekipę.

Data: 2009-06-11 20:38:54
Autor: bodyn
C Ronaldo jedną nogą Realu
maciej pisze:
bodyn napisał:

Wszyscy beda gwiazdowac a nikt w pilke nie bedzie gral

Tym razem płacą bardzo dużo za fenomenalnych piłkarzy, a nie tak jak ostatnimi czasy tylko średnich. Raczej im to na zdrowie wyjdzie, zanosi się na wielką ekipę.
Jak dla mnie jak gral Zidane i Beckham to trudno aby nei byly wielcy:)
ALe i tak pewnei Ferguson wymysli nastepnego Ronaldo:)

Data: 2009-06-11 19:13:23
Autor: eManitou
C Ronaldo jedną nogą Realu

Użytkownik "ligwan" <ligwan@op.pl> napisał w wiadomości news:3fe77ab5-f4b0-4ce0-87d9-fd4c66520ea1x3g2000yqa.googlegroups.com...
http://sport.onet.pl/74327.1,1248702,1988192,wiadomosc.html

Manchester United przyjął ofertę Realu Madryt dotyczącą transferu
Cristiano Ronaldo.

Krótko mówiąc MU po przegraniu LM rozpoczął wzmacnianie zespołu.

Data: 2009-06-11 18:43:40
Autor: Viking
C Ronaldo jedną nogą Realu

"eManitou" <e-manitou@_gazeta.pl> wrote in message

Krótko mówiąc MU po przegraniu LM rozpoczął wzmacnianie zespołu.

piedol barbi az sie zgarbi...
czy ci sie ten gostek podoba czy nie to jest to najlepszy obecnie pilkarz na swiecie, nawet jak mu sie nie chcialo to strzelal kiedy trzeba, jak beckham kiedys, mimo ze chuja malo trawie jest genialny i MU zrobilo dupiaty interes...
chyba ze zaczynaly sie podchody w szatni i jakies rozlamy albo alex juz ma na oku kolejnego 17 latka ktory rzuci na kolana, ostatnio co bylo glosno o brazylijczyku alto to chyba 16 letni gowniarz, nie slychalem dokladnie ale wiem ze w brazyli zrobilo sie glosno z powodu tego transferu, tylko to chyba obronca byl... nie wiem, moze faktycznie ten ribery, tylko ze on ronaldo moze buty sznurowac... zobacyzmy co stary wymysli

Data: 2009-06-11 19:48:07
Autor: maciej
C Ronaldo jedną nogą Realu
Viking napisal:

czy ci sie ten gostek podoba czy nie to jest to najlepszy obecnie pilkarz na swiecie,

 Najbardziej efektowny na pewno, ale czy najlepszy to bym sie nie zgodzil (Iniesta, Xavi, Kaka)

moze faktycznie ten ribery, tylko ze on ronaldo moze buty sznurowac

Bez przesady, wielkiej róznicy w efekcie nie bedzie (w stylu owszem, ale to drugoplanowa rzecz).

Data: 2009-06-11 20:14:19
Autor: castrol
C Ronaldo jednÂą nogÂą Realu
maciej pisze:

 Najbardziej efektowny na pewno, ale czy najlepszy to bym sie nie zgodzil (Iniesta, Xavi, Kaka)

Nie jest ani najbardziej efektowny, ani najbardziej efektywny, ani najlepszy. To ze go wybrali na najlepszego pilkarza kiedys tam, nie swiadczy ze w rzeczywistosci nim jest.

Real go chce, a on chce do Realu. Nie od dzis wiadomo, ze Real to istny cyrk objazdowy z malpami, ktory z pilka nozna ma niewiele wspolnego, a liczy sie przede wszystkim to ile sie sprzeda koszulek. Idea jakas w tym jest, patrzac z marketingowego punktu widzenia, ale sam Real, to dla wielu pilkarzy jest poczatek ich konca i z Ronaldo, mam nadzieje, bedzie dokladnie to samo :)

Jacek Kustra

Data: 2009-06-11 20:12:05
Autor: castrol
Viking pisze:

[...]

Taaa, sraty taty dupa w kraty. Najlepszym to on niestety nigdy nie bedzie, czy Ci sie to podoba czy nie. No chyba, ze zmieni sie jego mentalnosc marnej gwiazdeczki, ktorej sie wydaje, ze caly mecz to w pojedynke moze wygrac :D

Jacek Kustra

Data: 2009-06-11 20:13:55
Autor: Cavallino
C Ronaldo jedną nogą Realu
Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h0rfob$a2l$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ale niekoniecznie najbardziej efektywny.

nawet jak mu sie nie chcialo to strzelal kiedy trzeba,

Tylko czasem w trybuny.
A kiedy nie wychodzilo to kopal przeciwników.

Data: 2009-06-11 20:15:21
Autor: castrol
C Ronaldo jednÂą nogÂą Realu
Cavallino pisze:

Tylko czasem w trybuny.
A kiedy nie wychodzilo to kopal przeciwnikĂłw.

Bo to taki typek. On wszystko sam, na chama i na pale. Jak pisalem, dopoki nie nauczy sie ze na boisku nie jest sam to nigdy nie bedzie najlepszym pilkarzem swiata.

Jacek Kustra

Data: 2009-06-11 20:20:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a3149c0$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

[...]

A chyba nie masz wątpliwości, że się już NIE nauczy?
Zwłaszcza jak do Realu przejdzie.

Data: 2009-06-11 20:24:12
Autor: castrol
Cavallino pisze:

A chyba nie masz wątpliwości, że się już NIE nauczy?

Oczywiscie, ze nie mam zadnych watpliwosci, o czym napisalem w swojej odpowiedzi na post Vikinga :) Przejscie do Realu, to jest poczatek konca dla wiekszosci pilkarzy.

Jacek Kustra

Data: 2009-06-11 22:36:32
Autor: eManitou
C Ronaldo jedn? nog? Realu

Użytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0rfob$a2l$1inews.gazeta.pl...

piedol barbi az sie zgarbi...
czy ci sie ten gostek podoba czy nie to jest to najlepszy obecnie pilkarz na swiecie,

Obecnie (miniony sezon) to tylko zajmował miejsce w składzie. Poza pojedyńczymi przebłyskami marnował seryjnie piłki i strzelał w trybuny. Oglądałem większość meczów MU w ubiegłym sezonie i z czystym sumieniem moge mu wstawić taką cenzurkę. IMO Sir Alex zrobił świetny interes wypychając wypalona gwiazdeczką za kosmiczną kasę. Co do samego Realu to hmmm, prędzej mi włosy na głowie spowrotem wyrosną niż Ronaldo zrobi karierę w Madrycie. Spójrzmy na to co pisze Marca o składzie RM na przyszły sezon:

Casillas - Marcelo, Sergio Ramos, Pepe, Raul Albiol - Xabi Alonso, David Silva, Franck Ribery, Kaka - Cristiano Ronaldo i David Villa

Nie licząc Alonso i Riberiego to nie ma komu grać, za to gwiazdorzyć jak najbardziej. W MU Ronaldo był gwiazdeczką w Madrycie będzie musiał wpasować się w konstelację. Co to oznacza ? Mniej piłek, mniej sytuacji i mniej strzałów co przy tegorocznej skuteczności nie wróży niczego dobrego.

Data: 2009-06-11 23:32:33
Autor: Mane
C Ronaldo jedn? nog? Realu
eManitou pisze:

Casillas - Marcelo, Sergio Ramos, Pepe, Raul Albiol - Xabi Alonso, David Silva, Franck Ribery, Kaka - Cristiano Ronaldo i David Villa

Już sie nie moge doczekac :D

Czterech średnich obrońców i nic więcej pewnie znowu będą liczyć na to że więcej strzelą niż przeciwnik. Na lige hiszpańska moze to starczy, ale w Europie będę ich łomotać az milo :)

Data: 2009-06-12 16:20:26
Autor: tomus_king
C Ronaldo jedn? nog? Realu
[...]

Zamienił dumną i ponurą Anglię na wesołą i słoneczną Hiszpanie. Zimne Brytyjki na napalone Hiszpanki. Tak jak mówisz ciężko bedzie :)

[...]

Eee to niemożliwy skład nawet jak na nowy Real Galacitcos. Dawniej mieli chociaż do biegania Makelele i Cambiasso. Teraz sam Alonso by po 1 połowie umierał, a z ci przodu tylko by się dublowali na swoich pozycjach.

W MU Ronaldo był gwiazdeczką w Madrycie będzie musiał
wpasować się w konstelację. Co to oznacza ?

Najpierw to będą chcieli pojechać na jakieś azjatyckie tournee by ta konstelacja zaczęła się spłacać. A potem biedny Ramos będzie musiał poukładać to wszystko, niechciałbym być w jego skórze. Inne drużyny będą gryźć trawe grając przeciwko takim zawodnikom.

Data: 2009-06-13 08:53:54
Autor: blast
C Ronaldo jedn? nog? Realu

> [...]
poukładać to wszystko, niechciałbym być w jego skórze. Inne drużyny będą
gryźć trawe grając przeciwko takim zawodnikom.

Już nie Ramos, ale Pellegrini.
 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4152 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 09:12:26
Autor: tomus_king
C Ronaldo jedn? nog? Realu

> [...]
> poukładać to wszystko, niechciałbym być w jego skórze. Inne drużyny będą
> gryźć trawe grając przeciwko takim zawodnikom.

Ale błysnąłem, sorry... --

Data: 2009-06-13 23:08:34
Autor: eManitou
C Ronaldo jedn? nog? Realu

Użytkownik "tomus_king " <tomus_king@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0tv8a$e0o$1inews.gazeta.pl...

Zamienił dumną i ponurą Anglię na wesołą i słoneczną Hiszpanie. Zimne
Brytyjki na napalone Hiszpanki. Tak jak mówisz ciężko bedzie :)

Wygląda na to, iż będzie miał więcej kasy na senhoritas to nie z samego kontraktu. Nasze dzisziejsze portale dezinformacyjne podają, że jedym z czynników ucieczki do Hiszpanii mogą być wysokie podatki, które od przyszłego roku mają wynosić 50% podczas gdy w Hiszpanii tylko 23% :-)

Data: 2009-06-14 11:24:40
Autor: Viking
C Ronaldo jedn? nog? Realu

[...]

juz o tym pisano, angielscy dzialacze alarmuja ze zacznie sie exodus pilkarzy do innych lig

Data: 2009-06-11 23:29:09
Autor: Mane
C Ronaldo jedną nogą Realu
eManitou pisze:

Krótko mówiąc MU po przegraniu LM rozpoczął wzmacnianie zespołu.

E tam... Moze wreszcie Berbatow zacznie regularni grac, a nie laleczka barbi....

Data: 2009-06-12 00:56:01
Autor: Cavallino
C Ronaldo jedną nogą Realu
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0rsvc$feb$1inews.gazeta.pl...
eManitou pisze:

Krótko mówiąc MU po przegraniu LM rozpoczął wzmacnianie zespołu.

E tam... Moze wreszcie Berbatow zacznie regularni grac, a nie laleczka barbi....

Chyba właśnie to Twój przedpiszca miał na myśli.

C Ronaldo jedną nogą Realu