C16+T22

Data: 2011-03-30 20:38:11
Autor: Piotr Rościszewski
C16+T22
Polecam http://www.zm.org.pl/?a=standardy-09b
Jest tam obszerne wyjaśnienie dlaczego wolno stosować C-16+T22.
W jednym z miast poproszono mnie grzecznie, że jak im przyniosę pismo z tym tekstem na firmówce i z podpisem kogoś ważnego, to się zgodzą na zastosowanie tego zestawienia znaków. Przyniosłem i zatwierdzili!
A jak GDDKiA robiła szkolenie, to się leniwcom nie chciało wziąć udziału i kombinować potem jak przysłowiowe konie pod górkę.

Data: 2011-03-31 08:23:49
Autor: johnkelly
C16+T22
W dniu 2011-03-30 22:38, Piotr Rościszewski  pisze:
[...]

No to u mnie wzięli i się spytali stójkowego i ten im napisał, że nie można. Więc nie można.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..

Data: 2011-03-31 20:57:48
Autor: Piotr Rościszewski
C16+T22
johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> napisał(a):
> [...]
> kombinować potem jak przysłowiowe konie pod górkę.

No to u mnie wzięli i się spytali stójkowego i ten im napisał, że nie można. Więc nie można.

Najpierw stójkowy też się nie zgodził, bo nie wiedział jak to się ma do powinności wypisywania mandatów, ale jak zobaczył pismo, to od razu go oświeciło :-)

--

C16+T22