C2H5OH

Data: 2009-10-02 14:53:21
Autor: Marek
C2H5OH
On 2 Paź, 23:51, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
A co mi tam ... Jest Piątek , wyciągam zapasy z lodówy i będę dyskutował na psp.

MH

Ja wypilem juz po poludniu - likierek,
ale jutro: szampos !

Data: 2009-10-03 00:24:44
Autor: jadrys
C2H5OH
Marek pisze:

Ja wypilem juz po poludniu - likierek,

Likierek? Ty naprawdę jesteś zboczony.

Data: 2009-10-03 02:03:02
Autor: Marek
C2H5OH
On 3 Paź, 00:24, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> Ja wypilem juz po poludniu - likierek,

Likierek? Ty naprawdę jesteś zboczony.

Dostalem w prezencie od praktykantki, na zakonczenie praktyki - to
wypilem...niezly byl.

Data: 2009-10-03 21:08:29
Autor: jadrys
C2H5OH

Marek pisze:

Ja wypilem juz po poludniu - likierek,

Likierek? Ty naprawdę jesteś zboczony.

Dostalem w prezencie od praktykantki, na zakonczenie praktyki - to
wypilem...niezly byl.

De gustibus non est disputandum.. ale np. ja wolałbym wypić truciznę.

C2H5OH