C2H5OH

Data: 2009-10-02 23:53:46
Autor: raff
C2H5OH
MH pisze:
A co mi tam ... Jest Piątek , wyciągam zapasy z lodówy i będę dyskutował na psp.

MH

Dobra, no to ktora ?

http://www.mesiatkarek.wp.pl/kat,112386,wid,11406519,wiadomosc.html?ticaid=18da7&_ticrsn=5

R.

Data: 2009-10-03 00:04:28
Autor: MH
C2H5OH
MH pisze:
> A co mi tam ... Jest Piątek , wyciągam zapasy z lodówy i będę dyskutował na psp.
> Dobra, no to ktora ?

http://www.mesiatkarek.wp.pl/kat,112386,wid,11406519,wiadomosc.html?ticaid=18da7&_ticrsn=5

1. Marina Katić (Chorwacja)
2. Eva Janeva (Bułgaria)

Hehe , kiedyś dawałem korepetycje z matmy jednej z siatkarek w mojej osadzie.
REWELACJA !!

MH

Data: 2009-10-03 00:26:53
Autor: raff
C2H5OH
[...]

No prosze, to sie zgadzamy. Marina Katic bije wszystkie. Przyjrzalbym sie tez jeszcze tej Anie Grbac.

Ale jakos dzisiaj chodzi za mna ta dupka Baranskiej.

R.

Data: 2009-10-03 02:49:04
Autor: MH
C2H5OH

> [...]

Ale jakos dzisiaj chodzi za mna ta dupka Baranskiej.

Barańska vs Grbac ... Wybieram zdecydowanie Barańską. Zauważ , Grbac nie ma tego
fajnego kobiecego "wcięcia". Natomiast dupka Barańskiej ... , hmm , miodzio..

MH

Data: 2009-10-03 09:53:53
Autor: awe
C2H5OH

[...]