C2H5OH

Data: 2009-10-02 23:56:57
Autor: Lorn
C2H5OH
MH pisze:
A co mi tam ... Jest Piątek , wyciągam zapasy z lodówy i będę dyskutował na psp.

Umacniasz Kaczyńskiego w przekonaniu, że internauta to... :> Pić do monitora? :> Chociaż... Zerknę do lodówki. Ciężki tydzień miałem. :>

Data: 2009-10-03 00:23:31
Autor: MH
C2H5OH
 Chociaż... Zerknę do lodówki. Ciężki tydzień miałem. :>

Zdrówko !!

MH

Data: 2009-10-03 00:26:53
Autor: VicAbarca
C2H5OH
MH пишет:
 ChociaĹź... Zerknę do lodĂłwki. Ciężki tydzień miałem. :>
ZdrĂłwko !!

Zdrowko, panowie! :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 15:36:57
Autor: Antenka
C2H5OH
On 3 PaĹş, 00:26, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
MH пишет:

>  Chociaż... Zerknę do lodówki. Ciężki tydzień miałem. :>
> ZdrĂłwko !!

Zdrowko, panowie! :)

--
Vic

Na dodatek alkoholiczka  i to kto - matka karmiąca!

Antenka

Data: 2009-10-03 00:41:19
Autor: VicAbarca
C2H5OH
Antenka пишет:
i to kto - matka karmiąca!

He, he, bo Antenka tak sobie wymyslila? Ups, wykoncypowala, bo "wymyslila" to z mysleniem sie wiaze, a u Antenki z mysleniem to niezbyt niezbyt... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 15:44:39
Autor: Antenka
C2H5OH
On 3 PaĹş, 00:41, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> i to kto - matka karmiąca!

He, he, bo Antenka tak sobie wymyslila? Ups, wykoncypowala, bo
"wymyslila" to z mysleniem sie wiaze, a u Antenki z mysleniem to niezbyt
niezbyt... :)

Wiaze? Naucz się pisać po polsku, szwabicho!

Antenka

Data: 2009-10-03 00:57:51
Autor: VicAbarca
C2H5OH
Antenka пишет:
Wiaze? Naucz się pisać po polsku, szwabicho!

Tak jest, wiaze, analfabetko, co to jej dzieci smierdza... :)

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:42:37
Autor: Lorn
C2H5OH
MH пишет:

[...]

Skoro używasz google news... Wycinaj zbędne znaki/sygnaturki. Tobie macierzyństwo nie grozi... Na szczęście dla dziecka.

Data: 2009-10-02 15:46:21
Autor: Antenka
C2H5OH
On 3 PaĹş, 00:42, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Na dodatek alkoholiczka  i to kto - matka karmiąca!

Skoro używasz google news... Wycinaj zbędne znaki/sygnaturki. Tobie
macierzyństwo nie grozi... Na szczęście dla dziecka.

Sam se wycinaj stary capie!

Antenka

Data: 2009-10-03 00:47:10
Autor: Lorn
C2H5OH

MH пишет:
[...]

Obawiam się, że jestem młodszy od Ciebie stara... :> Wycinaj sygnaturki :>

Data: 2009-10-02 15:50:08
Autor: Antenka
C2H5OH
Jesteś faktycznie głupi, ale może to pierwsze symptomy starczego
zdziecinnienia

Antenka

Data: 2009-10-03 00:55:20
Autor: MH
C2H5OH
Jesteś faktycznie głupi, ale może to pierwsze symptomy starczego
zdziecinnienia

DO WYRA !! Ale mi to już !! , do Pani Nędzy ,

MH --

Data: 2009-10-02 15:59:51
Autor: Antenka
Zapraszamy do meliny pijackiej - MH - Vicia -Lorn
Czynne 24 h/dobę

Antenka :-P

Data: 2009-10-02 16:01:20
Autor: Antenka
Zapraszamy do meliny pijackiej - MH - Vicia -Lorn
On 3 Paź, 00:59, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Czynne 24 h/dobę

Antenka :-P

Na zdrowie moczymordy...

Data: 2009-10-03 01:01:02
Autor: Lorn
Zapraszamy do meliny pijackiej - MH - Vicia -Lorn
Antenka pisze:
Czynne 24 h/dobę

Jesteś główną atrakcją? Nie... Dziękuję. :>

Data: 2009-10-02 16:07:32
Autor: Antenka
On 3 Paź, 01:01, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Czynne 24 h/dobę

Jesteś główną atrakcją? Nie... Dziękuję. :>

Twoja koleżanka Vicia właśnie tańczy na rurze i potrząsa grubym
dupskiem. Zobacz jaka piękność nocy z filoetowym kulfonem! Bierz ją!

Antenka

Data: 2009-10-03 01:12:49
Autor: Lorn
Antenka pisze:

Czynne 24 h/dobę
Jesteś główną atrakcją? Nie... Dziękuję. :>

Twoja koleżanka Vicia właśnie tańczy na rurze i potrząsa grubym
dupskiem. Zobacz jaka piękność nocy z filoetowym kulfonem! Bierz ją!

Nawet nie wiesz jak się ośmieszasz. :> Awe ratuj ją... ;-p

Data: 2009-10-04 14:17:36
Autor: awe

Antenka pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -
od antenki o ty sie odpieprz:-) nawet nie wiesz jaki potencjal ma ta kobieta. widzialem jej zdjecie i juz wiem. tego nie da ci nawet sasiadka
awe

Data: 2009-10-03 01:01:17
Autor: VicAbarca
Zapraszamy do meliny pijackiej - MH - Vicia -Lorn
Antenka пишет:
Czynne 24 h/dobę

Jak to u cory Koryntu... :)

--
Vic

Data: 2009-10-02 16:04:52
Autor: Antenka
On 3 PaĹş, 01:01, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Czynne 24 h/dobę

Jak to u cory Koryntu... :)

--
Vic

Bryndziaro, nie wstyd ci mieć taki filetowy kluk? Niby Wersal ą i ę,
ale równo ciągnie trupią czachę...królewna z meliny

Antenka

Data: 2009-10-03 01:08:51
Autor: Lorn
Antenka pisze:
On 3 PaĹş, 01:01, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

Czynne 24 h/dobę
Jak to u cory Koryntu... :)

--
Vic

Bryndziaro, nie wstyd ci mieć taki filetowy kluk?

SpĂłjrz na swoje paluszki... :>

Niby Wersal ą i ę, ale równo ciągnie trupią czachę...królewna z meliny

No pokarz królewno 'rury' na co Cię stać :>

Data: 2009-10-03 00:58:37
Autor: Lorn
C2H5OH
Antenka pisze:
Jesteś faktycznie głupi, ale może to pierwsze symptomy starczego
zdziecinnienia

Daleko mi do starczego zdziecinnienia... :> Uważaj na osteoporozę, przekwitanie nie służy kobiecie... Może stąd te 'wybuchy' debilizmu? :>

Data: 2009-10-03 00:27:50
Autor: raff
C2H5OH
VicAbarca pisze:
MH пишет:
 ChociaĹź... Zerknę do lodĂłwki. Ciężki tydzień miałem. :>
ZdrĂłwko !!

Zdrowko, panowie! :)

Ten to juz chleje od wczoraj.

R.

Data: 2009-10-03 00:32:24
Autor: VicAbarca
C2H5OH
raff пишет:
Ten to juz chleje od wczoraj.

A najbardziej zaciekli w wytykiwaniu komus ochlejstwa sa alkoholicy...

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:35:00
Autor: raff
C2H5OH
VicAbarca pisze:
raff пишет:
Ten to juz chleje od wczoraj.

A najbardziej zaciekli w wytykiwaniu komus ochlejstwa sa alkoholicy...

No nie ? Vicky postawila teze. UWAGA! Vicky na bani doszedl do wniosku!

R.

Data: 2009-10-03 00:37:24
Autor: VicAbarca
C2H5OH
raff пишет:
No nie ? Vicky postawila teze. UWAGA! Vicky na bani doszedl do wniosku!

Royal Air Ffarts (raff) idz juz spac, bo jutro bedziesz mial problem, a chodnik trzeba zamiesc...

--
Vic

Data: 2009-10-03 00:40:27
Autor: raff
C2H5OH
VicAbarca pisze:
raff пишет:
No nie ? Vicky postawila teze. UWAGA! Vicky na bani doszedl do wniosku!

Royal Air Ffarts (raff) idz juz spac, bo jutro bedziesz mial problem, a chodnik trzeba zamiesc...

Mam Vicka. Bedzie zamieciony. A jak Vicek na kacu nie da rady to dostanie kopa w dupe i wyleci z roboty.

Wtedy bedzie mial duzo czasu nauczyc sie odrozniac Ezopa od Edypa. Ale to jeden ch... nie Vicek ? Inteligent na bani pokazal klase.

R.

Data: 2009-10-03 00:54:17
Autor: VicAbarca
C2H5OH
raff пишет:
[...]

Krolewski powietrzny pierdzie, odrozniasz trasata od trasanta? Idz spac, bo jutro nie odroznisz swojego od obcego na budowie i cie zwolnia...

--
Vic

Data: 2009-10-03 09:54:01
Autor: raff
C2H5OH
VicAbarca pisze:
raff пишет:
[...]

E, nie chce mi sie przerzucac gownem z takim czyms jak ty.

R.

C2H5OH