C4 Picasso Grand vs. S-Max

Data: 2009-03-07 19:49:30
Autor: omega_fan
C4 Picasso Grand vs. S-Max
Oba wydają sie być fajne. Jakoś fajniejszy w środku wydaje mi się S-Max ale więcej zaufania mam do Citroena. Tym bardziej że trudno trafić na diesla PSA u Forda. No i Citrony wydają się być ciut tańsze.

Wiedzą motoryzacyjną to się kolega nie popisał.
Silniki 1.6 i 2.0 TDCI w nowych Fordach to właśnie
konstrukcja PSA.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

Z tych dwóch ja bym _zdecydowanie_ wolał S-Maxa. C4 Picasso
dla mnie wygląda jak kupa na kołach... a już deska rozdzielcza to
po prostu masakra jest :/

Data: 2009-03-07 22:23:35
Autor: Lipo-hey
C4 Picasso Grand vs. S-Max
Wiedzą motoryzacyjną to się kolega nie popisał.
Silniki 1.6 i 2.0 TDCI w nowych Fordach to właśnie
konstrukcja PSA.

Może,
pamiętałem że były tez wersje Forda, ale może chodziło o Mondeo

Robert

C4 Picasso Grand vs. S-Max