C4-wymiana żarówki

Data: 2010-08-13 10:50:48
Autor: AL
C4-wymiana żarówki
P. pisze:
Witam
Czy tylko dla mnie wymiana żarówki w przednim reflektorze Citroena C4 to masakra? Dostęp i widoczność jest tak kiepska, że chyba gorzej nie może być. Wymiana zajęła mi jakieś 40 min i żeby cokolwiek zobaczyć musiałem użyć lusterka. A może błądzę i jest w tyym aucie jakiś dynks, kóry pozwala zrobićto w 5 minut?

pozdr.
P.
eee - przesadzasz - nie jest tak tragicznie, co prawda za pierwszym razem jest najciezej - ale kazdy nastepny to juz chwila.
(w poprzedniej xsarze musialem np. odpinac blok ABS by wsadzic reke, w C4 poszlo bez zadnych dod. czynnosci.  W Xsarz pamietam, ze najdluzej wymienialem zarowke postojowa - prawie 2 godziny (ale mialem czas) !!! Na szczescie wiecej tego robic nie musialem)

Koledzy w sluzbowym Mondeo odkrecili caly reflektor (jest troche roboty z tym - ale widac mniej niz wymiana zarowki bez tej czynnosci :)
W salonie P308 - przy kupnie - sprzedawca od razu zaznaczyl, ze na wymiane zarowki prosze do nas - bo samemu mozna wiecej sobie czasem zaszkodzic (po czym sypnol jakas historyjka o kliencie, dla ktorego skonczyla sie operacja kupnem nowego reflektora - pozrywane zaczepy).

Obecne reflektory sa wielgasne - zachodzace na maske, kabiny silnikow wypchane i nie zawsze wymiana zarowki to przyslowiowa 'bulka z maslem'

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-13 11:26:53
Autor: Olek
C4-wymiana żarówki
On 2010-08-13 10:50, AL wrote:

Obecne reflektory sa wielgasne - zachodzace na maske, kabiny silnikow
wypchane i nie zawsze wymiana zarowki to przyslowiowa 'bulka z maslem'

obawiam się, że nie tu jest "powód"

C4-wymiana żarówki