Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?

C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?

Data: 2011-02-08 10:27:45
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Hej.

Firma sprzedaje na licytacji C5 z 2004 roku za około 14kzł -
wywoławcza.
Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to
duże pieniądze jak za ten samochód ?
Tapicerkę ma jasną dość mocno zapyziałą, na dzień dobry, trzeba
wyprać.
Książka serwisowa gdzieś zaginęła.
Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
niestety nie wiem jak mocno.

Mam zamiar wziąć to i przed licytacją podjechać na warsztat, żeby
chłopaki obejrzeli to dokładnie, podłączyli komputer ... i powiedzieli
co nieco.

Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do
jazdy zostałoby zagazowane sekwencją ;)

Pozdrawiam CD !

Data: 2011-02-10 02:59:28
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
On 8 Lut, 19:27, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

Naprawdę nikt nie ma/ nie jeździ C5 żeby coś podpowiedzieć ?

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-10 12:14:14
Autor: spa
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?

Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:a8366645-d9d4-4024-bb1c-9ab6518a0419y12g2000prf.googlegroups.com...
On 8 Lut, 19:27, Czarek Daniluk <cza...@cedaniluk.com> wrote:

Naprawdę nikt nie ma/ nie jeździ C5 żeby coś podpowiedzieć ?

Spodziewasz się, że wypowie się statystyk i wróżbita i powie więcej niż wie wujek gugiel?
http://www.autocentrum.pl/oceny/citroen/c5/i/
http://allegro.pl/listing.php/showcat?a_enum[199]=all&a_enum[16]=all&a_enum[13]=all&a_enum[12]=all&a_enum[15]=all&a_enum[178]=all&a_text_i[1][0]=2004&a_text_i[1][1]=2004&a_text_i[4][0]=100000&a_text_i[4][1]=&a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&a_text_i[14][0]=&a_text_i[14][1]=&buy=0&clear_cookie=0&id=12465&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&order=p&price_from=&price_to=&view=gtext&change_view=1
Nie wiemy nawet jak w firmie traktowano to auto.
W pierwszym roku miało dysponenta, potem, kto dorwał się do kluczyków jechał?
Nie było nikogo odpowiedzialnego za konserwację i przeglądy?
Wrypał mu wózek widłowy w dupsko i dotarł do szofera?

Data: 2011-02-10 16:34:36
Autor: KJ Siła Słów
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze:
Hej.

Firma sprzedaje na licytacji C5 z 2004 roku za około 14kzł -
wywoławcza.
Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to
duże pieniądze jak za ten samochód ?

IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia.

Książka serwisowa gdzieś zaginęła.

to zle.

Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
niestety nie wiem jak mocno.

zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ?
trza by dobrze obejrzec.

Mam zamiar wziąć to i przed licytacją podjechać na warsztat, żeby
chłopaki obejrzeli to dokładnie, podłączyli komputer ... i powiedzieli
co nieco.

bardzo slusznie.

Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do
jazdy zostałoby zagazowane sekwencją ;)

jezdzilem C5 kombi 2004 +/- 1 rok w dosc bogatej wersji (czytaj duzo elektroniki)  od przebiegu chyba 80 kkm do chyba kolo 140 kkm.

Nic sie duzego nie dzialo oprocz faktu ze po 100 kkm serwisy okresowe byly dosc drogie. Nieslawna elektryka citroena oprocz awarii wiazki prowadzacej do klapy kombi sprawowala sie bez problemu, silnik i mechanika rowniez.

Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja nogi nie mam lekkiej.

Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

KJ

Data: 2011-02-10 16:35:46
Autor: KJ Siła Słów
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze:

Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

Aaaa... FAP czy inne antypolution systemy - unikaj tego na ile tylko mozesz.

KJ

Data: 2011-02-10 08:40:02
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
On 10 Lut, 16:35, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze:



> Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

Aaaa... FAP czy inne antypolution systemy - unikaj tego na ile tylko mozesz.

KJ

Benzyna, więc nie dotyczy :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-10 18:53:07
Autor: KJ Siła Słów
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:

Benzyna, więc nie dotyczy :)

Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system fault".

KJ

Data: 2011-02-10 19:11:43
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:

Benzyna, więc nie dotyczy :)

Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
fault".

KJ

Sonda, albo katalizator kaputt ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 01:30:09
Autor: AL
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:

Benzyna, więc nie dotyczy :)

Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
fault".

KJ

Sonda, albo katalizator kaputt ;)

albo cewka

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2011-02-11 17:35:50
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 01:30, AL pisze:
Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:

Benzyna, więc nie dotyczy :)

Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
fault".

KJ

Sonda, albo katalizator kaputt ;)

albo cewka

Czyli 4 do wymiany ;)

Pozdrawiam !

PS:
Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i rozdzielacz ?

Data: 2011-02-11 18:50:35
Autor: J.F.
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100,  Czarek Daniluk wrote:
Sonda, albo katalizator kaputt ;)
albo cewka
Czyli 4 do wymiany ;)

Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i rozdzielacz ?

Rozdzielacz jest zawodny. A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4  :-)

J.

Data: 2011-02-11 19:34:49
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze:
On Fri, 11 Feb 2011 17:35:50 +0100,  Czarek Daniluk wrote:
Sonda, albo katalizator kaputt ;)
albo cewka
Czyli 4 do wymiany ;)

Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
rozdzielacz ?

Rozdzielacz jest zawodny.
A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4  :-)

J.

To widać jak są wieczne ;)
Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to musisz wymieniać wszystkie ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 19:46:08
Autor: J.F.
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
On Fri, 11 Feb 2011 19:34:49 +0100,  Czarek Daniluk wrote:
W dniu 2011-02-11 18:50, J.F. pisze:
Jak ja uwielbiam tą integrację, nie mogły być 4 oddzielnie, albo jedna i
rozdzielacz ?
Rozdzielacz jest zawodny.
A cewka powinna byc wieczna, to po co rozdzielac na 4  :-)

To widać jak są wieczne ;)
Jak padnie jedna na 4 gary to wiadomo która, a jak masz zespoloną to musisz wymieniać wszystkie ;)

Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)

J.

Data: 2011-02-11 20:10:00
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:

Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)

J.

Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)

Pozdrawiam !

PS:
Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)

Data: 2011-02-11 20:22:28
Autor: J.F.
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100,  Czarek Daniluk wrote:
W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:
Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)

Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)

No przeciez pisze ze moga sobie byc zespolone, bo sie ich nie
wymienia, wiec jaka to roznica :-)

PS:
Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)

Tylko cale wtryskiwacze :-P

J.

Data: 2011-02-11 21:40:49
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 20:22, J.F. pisze:
On Fri, 11 Feb 2011 20:10:00 +0100,  Czarek Daniluk wrote:
W dniu 2011-02-11 19:46, J.F. pisze:
Jak sie nie kupuje samochodow to f, to sie nie wymienia ani jednej :-)

Myślisz że to tylko producenci na F używają ?
Ja widziałem nie tylko w nich zespolone cewki ;)

No przeciez pisze ze moga sobie byc zespolone, bo sie ich nie
wymienia, wiec jaka to roznica :-)

PS:
Jak się kupuje na odpowiednie paliwo to w ogóle cewek się nie wymienia ;)

Tylko cale wtryskiwacze :-P

J.


Daj Boże - przebieg niewiadomy, i wtryski nie domagają się wymiany.

Pozdrawiam ;)

PS:
Tylko tyle że to zwykłe wtryski, żaden CR :D

Data: 2011-02-10 16:49:22
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze:
W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze:
Hej.

Firma sprzedaje na licytacji C5 z 2004 roku za około 14kzł -
wywoławcza.
Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to
duże pieniądze jak za ten samochód ?

IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia.

SX


Książka serwisowa gdzieś zaginęła.

to zle.

to wiem ;)

Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
niestety nie wiem jak mocno.

zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ?
trza by dobrze obejrzec.

Obejrzany, prawdopodobnie była szkoda parkingowa, malowane z prawej strony doły obu drzwi i tylne zakole. Reszta miejsc - grubość lakieru w normie jak dla nowego pojazdu.
Co do niby uderzenia w tył - po grubości lakieru na elementach nic nie wychodzi, może był tylko uszkodzony zderzak - klapa tył jak malowana w fabryce.


Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja
nogi nie mam lekkiej.

Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

KJ

W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie.

Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli że akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać.
Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za tyle warto go brać.
Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem znienawidzonego na F :)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 09:26:48
Autor: Mac
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli do jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie.

Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli że akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać.
Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za tyle warto go brać.
Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem znienawidzonego na F :)

Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu. Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej jezdzie do 11L w miescie.

--
Mac

Data: 2011-02-11 17:37:05
Autor: Czarek Daniluk
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze:

Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu.
Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna
elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow
z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej
jezdzie do 11L w miescie.

Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic, lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-11 20:19:15
Autor: KJ Siła Słów
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze:
 Nie ma tempomatu i
podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

podgrzewane zydle maja gleboki sens przy skorzanych siedzeniach, przy zwyklych znacznie mniejszy.

KJ

Data: 2011-02-11 21:37:38
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
W dniu 2011-02-11 17:37, Czarek Daniluk pisze:
W dniu 2011-02-11 09:26, Mac pisze:

Jezdze 2-litrowa C5-tka z silnikiem EW10A z 2005 po faceliftingu.
Przebieg ok 152 kkm. Auto bezproblemowe, wersja Exclusive z pelna
elektryka - wszystko dziala bez problemu. Silnik suchy, zadnych wyciekow
z ukladu hydraulicznego. Pali to od ok 7,0L w trasie przy spokojnej
jezdzie do 11L w miescie.

Ten to tylko SX, ale jak na moje wymagania ma wszystko. Klima automatic,
lusterka elektryczne. Chyba ze 6 poduszek. Nie ma tempomatu i
podgrzewanych zydelków - to to co zauważyłem ;)

Tempomat sobie dołożysz. Zapewne tylko kwestia wpięcia manetki w przełącznik zespolony i aktywacji przez Lexię.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona