C6 - czy warto?

Data: 2010-10-25 07:47:48
Autor: Massai
C6 - czy warto?
PN wrote:

Witam!
Od pewnego czasu zastanawiam siÄ™ nad zakupem samochodu. Bardzo
podoba mi się Citroen C6. Miałem okazję się tym przejechać -
komfort  nieziemski. Czy możecie siÄ™ podzielić swoimi opiniami o
tym samochodzie? Ja siÄ™ absolutnie nie znam na samochodach, ja tym
tylko jeżdżę. Będę wdzięczny za szczere opinie. Aha - znana mi
jest obiegowa opinia na temat samochodów francuskich, ale nikt ze
znajomych, którzy mieli okazję posiadać samochody francuskie jej
nie potwierdza. Jakie są typowe "niebezpieczeństwa" związane z tym
modelem?  Pozdrawiam

No cóż, nie jest to popularny samochód - sam znam tylko jednego
właściciela.
Nówka z salonu... i klnie. Szaleje mu elektronika, potrafi
unieruchomić samochód na trasie.
W ciągu roku do samochodu 6 razy była wzywana pomoc drogowa, jakies
kompletne pierdułki. Raz spalona żarówka kierunkowskazu dała jakiś
sygnał na szynie i samochód stwierdził "dalej nie jadę". Wymiana
nie pomogła, konieczna była wizyta w serwisie.

Właśnie się z nim dogaduję za ile by ją mi pchnął ;-) bo bryka
też mi się cholernie podoba.

Tyle że nowa w salonie jest obłędnie droga. 130-140 tysięcy to
jeszcze-jeszcze, ale 200 to "lekka" przesada.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-10-25 16:47:55
Autor: PN
C6 - czy warto?
W dniu 2010-10-25 09:47, Massai pisze:
PN wrote:

[...]

O matko...ja jestem w stanie zrozumieć jakieś awarie, ale samochód nie może mnie zostawiać w szczerym polu. Ciekawe czy to przypadłość tego jednego egzemplarza czy one wszystkie tak?
Właśnie niesamowity wygląd + zadziwiający komfort - to mnie do niego ciągnie.No i nie jest to kolejny z biliona mercedesów, audi czy bmw tylko "coś innego", a ja to uważam za plus.

Data: 2010-10-25 19:43:52
Autor: Przemek V
C6 - czy warto?

U¿ytkownik "PN" <klonwar@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ia45aq$se6$1inews.gazeta.pl...
Jakie s± typowe "niebezpieczeñstwa" zwi±zane z tym
modelem?  Pozdrawiam

Kosmiczna utrata warto¶ci

W³a¶nie niesamowity wygl±d + zadziwiaj±cy komfort - to mnie do niego
ci±gnie.No i nie jest to kolejny z biliona mercedesów, audi czy bmw tylko "co¶ innego", a ja to uwa¿am za plus.

Co¶ jak brodata kobieta. Gdzie¶, jaki¶ amator siê zawsze znajdzie ;)

Data: 2010-10-25 18:50:16
Autor: Waldek Godel
C6 - czy warto?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 19:43:52 +0200, Przemek V napisa³(a):

[...]

teraz to pojecha³e¶, brodat± kobiet± jest auto za pó³ bañki do którego
potrzeba ³y¿kê do butów ¿eby wsi±¶æ :-P

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to ¿e jak my im

Data: 2010-10-25 17:58:29
Autor:
C6 - czy warto?
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisa³(a):
Dnia Mon, 25 Oct 2010 19:43:52 +0200, Przemek V napisa³(a):

teraz to pojecha³e¶, brodat± kobiet± jest auto za pó³ bañki do którego
potrzeba ³y¿kê do butów ¿eby wsi±¶æ :-P

Wiesz, wczoraj dwie wieze puszczali, wiec sie skojarzenie nasunelo komus ;-)
A co do auta, na razie glowny problem jest taki ze nawet uzywki kosztuja
ciagle troche zbyt magiczne pieniadze zeby sobie takie auto dla kaprysu kupic.
niestety :(

--
pozdr
Bruno, Bydg, Citroeny rozne, ale nie c6 (jeszcze)

Data: 2010-10-25 19:09:32
Autor: Waldek Godel
C6 - czy warto?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 17:58:29 +0000 (UTC), brunojj@NOSPAM.gazeta.pl
[...]

A jak ceny spadn±, to auta siê zrobia padlinami, bo nie po to siê kupuje
tanie auta, ¿eby w nie wk³adaæ drogie czê¶ci - i bêd± je¿dz±ce padliny tak
jak 99% XM-ów.

Data: 2010-10-25 18:49:32
Autor: BrunoJ
C6 - czy warto?
> [...]

tanie auta, ¿eby w nie wk³adaæ drogie czê¶ci - i bêd± je¿dz±ce padliny tak
Nie chcialem juz tego tak wprost pisac. Ale to sie do tego sprowadza,
wiekszosc bedzie z importu, wyklepane i naprawiane na sznurek :/
Czyli pora sie sprezyc i kupic puki swieze jeszcze...

--
pozdr, Bruno, Bydg, Citroeny

Data: 2010-10-25 20:35:04
Autor: Przemek V
C6 - czy warto?

U¿ytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisa³ w wiadomo¶ci news:zknpotpgchzq.dlglepper.institute.com...
[...]

Je¶li mowa o tym o czym my¶lê to za po³owê tej pó³ bañki oddam i dostarczê w dowolne miejsce w cywilizowanej Europie ;)

Data: 2010-10-25 19:36:24
Autor: Waldek Godel
C6 - czy warto?
Dnia Mon, 25 Oct 2010 20:35:04 +0200, Przemek V napisa³(a):

Je¶li mowa o tym o czym my¶lê to za po³owê tej pó³ bañki oddam i dostarczê w dowolne miejsce w cywilizowanej Europie ;)

A bo to jednemu psu Burek? S± i nowsze, prawda? ;-)

Data: 2010-10-26 00:48:36
Autor: BQB
C6 - czy warto?
W dniu 2010-10-25 16:47, PN pisze:

[ciach]

[...]

Nie wiem, jak reszta, ale egzemplarz, którym ja czasem się poruszałem nie miał problemów tego typu, właściwie nic się nie psuło, tylko raz właścicielka od krawężnika uszkodziła zderzak i raz cofając bagażnik.

C6 - czy warto?