C6 - czy warto?

Data: 2010-10-26 00:50:17
Autor: BQB
C6 - czy warto?
W dniu 2010-10-24 19:31, PN pisze:
Witam!
Od pewnego czasu zastanawiam si臋 nad zakupem samochodu. Bardzo podoba mi
si臋 Citroen C6. Mia艂em okazj臋 si臋 tym przejecha膰 - komfort nieziemski.
Czy mo偶ecie si臋 podzieli膰 swoimi opiniami o tym samochodzie? Ja si臋
absolutnie nie znam na samochodach, ja tym tylko je偶d偶臋. B臋d臋 wdzi臋czny
za szczere opinie. Aha - znana mi jest obiegowa opinia na temat
samochod贸w francuskich, ale nikt ze znajomych, kt贸rzy mieli okazj臋
posiada膰 samochody francuskie jej nie potwierdza. Jakie s膮 typowe
"niebezpiecze艅stwa" zwi膮zane z tym modelem?

A og贸lnie w tym aucie podoba mi si臋 spos贸b otwierania drzwi, oraz to, 偶e drzwi otwarte maj膮 tylko szyb臋 u g贸ry.

C6 - czy warto?