C702

Data: 2009-05-11 21:57:39
Autor: Miki
C702
Czy ktos moze sie orientuje czy w tym modelu aparatu mozna przypisac funkcje latarki to przycisku na obudowie? Chodzi o to, aby bez wlazenia do menu wlaczyc/wylaczyc latarke diodową....

Pzdr,

Miki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4065 (20090511) __________

Data: 2009-05-11 22:06:34
Autor: p
C702

Użytkownik "Miki" <spion@interia.eu> napisał w wiadomości news:gua0h5$nqv$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy ktos moze sie orientuje czy w tym modelu aparatu mozna przypisac funkcje latarki to przycisku na obudowie? Chodzi o to, aby bez wlazenia do menu wlaczyc/wylaczyc latarke diodową....

Klapkę aparatu otwórz, poczekaj i naciśnij #

Data: 2009-05-12 11:17:29
Autor: Seba101
C702
p pisze:

[...]

a w k550i da sie jakos tak szybko?

--
Seba101

Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie.

Data: 2009-05-12 11:20:56
Autor: p
C702

Użytkownik "Seba101" <jakis@adres.gdzies> napisał w wiadomości news:guberf$r42$1inews.gazeta.pl...
a w k550i da sie jakos tak szybko?

identycznie

Data: 2009-05-12 12:01:05
Autor: Seba101
C702
p pisze:

Użytkownik "Seba101" <jakis@adres.gdzies> napisał w wiadomości news:guberf$r42$1inews.gazeta.pl...
a w k550i da sie jakos tak szybko?

identycznie

no przed wysłaniem pytania sprawdziłem i nie działa i dlatego zapytałem, ale teraz sprawdziłem * i to działa :)

Data: 2009-05-12 20:45:06
Autor: Miki
C702
dzieki za odpowiedz. Swoja droga ja bym sobie zyczyl wlaczenia/wylaczenie latarki przyciskiem na obudowie, bez odsuwania klapki i wciskania przycisku na klawiaturze.... :/
Wiem, jestem zblazowanym userem ;)

Pzdr,

Miki