C902 zablokowany?

Data: 2009-05-24 15:26:58
Autor: Viking
C902 zablokowany?
jak to bywa kupilem z drugiej reki fona, zapudelkowanego, z ladowarka, tylko bez oprogramowania i kabla, pewnie poszlo bokiem na allegro, ale wyglada ze telefon jest zablokowany:| karta dziala na innych fonach a na tym, mimo ze doladowala bez problemu nie mozna dzownic ani odbierac polaczen, internet dziala, dzwonienie, smsowanie juz nie...
moze ktos mi rozjasnic w glowie co i jak?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-24 17:36:37
Autor: looker
C902 zablokowany?
[...]

Masz wlaczona w w opcjach usluge ukrywania lub pokzaywania numeru i tyle.
Ustaw (domyslen albo cos w tym stylu ) i bedzi ok

Data: 2009-05-24 18:39:40
Autor: darnok
C902 zablokowany?
looker pisze:
[...]

To by powodowalo tylko ze nie mozna wkonywac polaczen wychodzacych.

Ikonka swiadczy o wlaczonych przekazach polaczen raczej - przynajmniej tak mozna domniemywac.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-05-24 18:02:29
Autor: darnok
C902 zablokowany?
Viking pisze:
[...]

Raczej to nie to.
Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci - nie byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

Sprobuj z inna karta.
Czym sie objawia to ze nie da sie dzwonic.
Jak wybierzesz numer i wcisniesz zadzwon to jaka informacja sie pojawia?

Moze w telefonie jest wybieranie ustalone wlaczone i mozna wybierac i przyjmowac tylko polaczenia z listy?

Data: 2009-05-24 16:11:34
Autor: Viking
C902 zablokowany?

"darnok" <darnok-allegroMALPAwpKROPKApl@anty.spam.ch> wrote in message
Raczej to nie to.
Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci - nie byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

normalnie sie loguje do sieci, T-mobile, jest poziom sygnalu tylko pojawia sie ikonka z czerwona sluchawka i strzaleczka nad nia

Sprobuj z inna karta.

nie mam innej karty t-mobile a tel jest simlockowany

Czym sie objawia to ze nie da sie dzwonic.
Jak wybierzesz numer i wcisniesz zadzwon to jaka informacja sie pojawia?

nie pojawia, dzwiek jakby nie bylo takiego numeru

Moze w telefonie jest wybieranie ustalone wlaczone i mozna wybierac i przyjmowac tylko polaczenia z listy?

to jest jakas wskazowka, chcialem zresetowac wszystko tel prosi o haslo, czyli d... zbita

Data: 2009-05-27 00:10:34
Autor: G Nowak
C902 zablokowany?
normalnie sie loguje do sieci, T-mobile, jest poziom sygnalu tylko
pojawia  sie ikonka z czerwona sluchawka i strzaleczka nad nia
Sprobuj z inna karta.
nie mam innej karty t-mobile a tel jest simlockowany

1) tmobile nie zaklada simlockow
2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

Data: 2009-05-27 08:28:44
Autor: Waldek Godel
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 00:10:34 +0100, G Nowak napisał(a):

1) tmobile nie zaklada simlockow

Którego t-mobile telefon z simlockiem życzysz sobie zobaczyć?
2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

a można to samo, tylko po polsku i dla szaraczków?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-27 09:37:18
Autor: G Nowak
C902 zablokowany?
1) tmobile nie zaklada simlockow
Którego t-mobile telefon z simlockiem życzysz sobie zobaczyć?

z tego, ktorego posta wyslal sam zainteresowany

2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w
google
a można to samo, tylko po polsku i dla szaraczków?

po polsku ciezko bedzie, wiem za to, jak mozna po angielsku:
tmobile sim giveaway

Data: 2009-05-27 11:03:55
Autor: Waldek Godel
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 09:37:18 +0100, G Nowak napisał(a):

po polsku ciezko bedzie, wiem za to, jak mozna po angielsku:
tmobile sim giveaway

a wiesz, że te oferty są ograniczone czasowo, co znaczy, że ty mogłeś
trafić na ofertę, a ktoś inny już nie?

Do tego zazwyczaj trzeba się jeszcze wykazać tubylczym adresem, odpowiednim
dla danego timobajla.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-27 10:15:52
Autor: Olgierd
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 11:03:55 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

Wygóglałem ;-) było łatwo jak z Kataryną:

http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-sim-cards/

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-27 11:25:19
Autor: Waldek Godel
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 10:15:52 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Wygóglałem ;-) było łatwo jak z Kataryną:

http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-sim-cards/

świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

Data: 2009-05-27 10:53:54
Autor: Olgierd
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 11:25:19 +0100, Waldek Godel napisał(a):

Wygóglałem ;-) było łatwo jak z Kataryną:

http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-sim-cards/

świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

A co, trawestując "Misia" "Poland? there's no such a country as Poland"? ;-)

Data: 2009-05-27 13:36:31
Autor: G Nowak
C902 zablokowany?
świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.
A co, trawestując "Misia" "Poland? there's no such a country as
Poland"? ;-)

Gdyby nie liczba Polakow w Uk taka sytuacja moglaby sie przytrafic ;)

--
rgds

Data: 2009-05-27 14:16:13
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
C902 zablokowany?
On Wed, 27 May 2009 11:25:19 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

[...]

Zamówić spróbowałem. Nawet zamówiłem testowo.

Pytanei tylko czy przyślą poza UK - ale dostawa to co innego niż
zamówienie. ;-)

Zdrówko

Data: 2009-05-27 15:19:31
Autor: J.F.
C902 zablokowany?
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:17lij2j5v4ikn$.dlglepper.institute.com...
[...]

Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ? :-)

J.

Data: 2009-05-27 13:21:24
Autor: Olgierd
C902 zablokowany?
Dnia Wed, 27 May 2009 15:19:31 +0200, J.F. napisał(a):

http://www.t-mobile.co.uk/shop/free-pay-as-you-go-sim-cards/

świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ?

Wow, faktycznie -- już mi się przed oczyma mieni.
Inna sprawa, że od kiedy oni county w adresach podają?

Data: 2009-05-28 16:51:18
Autor: Grzegorz Sułek
C902 zablokowany?
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> świetnie. A teraz spróbuj to zamówić nie mając adresu w UK.

Hm, czy "County" na stronie to drobna literowka czy nie ? :-)

County to coś zupełnie innego niż country.

--
gs

Data: 2009-05-27 18:18:46
Autor: Viking
C902 zablokowany?

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message

1) tmobile nie zaklada simlockow

to ci nowosc

2) karte tmobile mozesz dostac za free wpisujac odpowiednie slowa w google

ziew, mam to po co mi?

Data: 2009-05-24 16:21:19
Autor: Waldek Godel
C902 zablokowany?
Dnia Sun, 24 May 2009 18:02:29 +0300, darnok napisał(a):

Raczej to nie to.
Gdyby byl wciagniety na czarną liste to nie zalogowałby sie do sieci - nie byloby poziomu sygnalu widac, nie dzialalby internet.

Niekoniecznie, niektóre sieci właśnie w ten sposób blokują telefony -
dowolna karta tej sieci w danym telefonie loguje się do sieci, ale próba
jakiegokolwiek połączenia daje bip, bip, bip.
Połączenie od drugiej strony: "połączenie nie może być zrealizowane" albo
"abonent niedostępny"

Zalogowany telefon łatwiej namierzyć i podać dane policji, zwłaszcza jak
karty zarejestrowane albo abonamentowe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-05-24 17:37:33
Autor: J.F.
C902 zablokowany?
On Sun, 24 May 2009 16:21:19 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

jeszcze latwiej jak sie pozwoli przeprowadzic polaczenie, i np nagra
:-)

J.

C902 zablokowany?