CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale

Data: 2019-12-18 04:01:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5df8e57c$0$536$65785112@news.neostrada.pl

Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
żeby nie było OT) przez te telefony?

 [] nikt nie nagrywa
 [] nikt nie ma problemów z nagrywaniem
 [] nikt nie ma telefonu
 [] nikt nie czyta
 [] nikt nie chce odpowiadać

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-18 00:43:50
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 18 grudnia 2019 04:02:34 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Które telefony z A9 bezproblemowo nagrywają rozmowy
> telefoniczne prowadzone (z bankiem -- rzecz jasna,
> [...]

[*] NTG ;P

A do tego, o ile się nie mylę, brak możliwości nagrywania rozmów to immanentna cecha nowych androidów.
Dlaczego - pytaj google'a (możliwe, że obok SOA#1 pojawi się nowy skrót GTM czyli "google tak ma").
Więć żaden telefon ze stockowym robocikiem Ci nie nagra, być może modowany dałby radę.
Wniosek - do rozmów z bankami i np. bezpiecznego odbierania SMS stara albo "stara" (czyli symbianowa - choć ukryte to obecnie bardzo) nokia.

Data: 2019-12-18 10:02:24
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Alcatele Pop serii bodajże C5 więc zapewne i jakieś pochodne (nie wiem który to andek był - jeśli umiecie podać nowsze nagrywające modele Alcatela to dawajcie info) ładnie nagrywały prosto z pudełka - gdy się z kimś połączysz (nie działa w trakcie oczekiwania na połączenie, więc nie nagrasz tego, że jakiś urząd nie odbiera nawet po czterdziestym piątym sygnale) lub gdy odbierzesz rozmowę, klikasz w ikonkę z trzema kropeczkami [...] i jest menu 'record conversation' czy podobnie.
OIDP w nazwie pliku z nagraniem nie ma numeru, z którym rozmawialiśmy, co makabrycznie utrudnia archiwizację (przykładowo w Sony W995, który też nagrywa, w nazwie pliku jest nr lub nazwa z książki).
W tych dwóch powyższych nagrywanie trzeba włączyć ręcznie już podczas rozmowy, co bywa pewną wadą (i trwa parę sekund).

-- -- -

Data: 2019-12-18 10:13:28
Autor: Liwiusz
[...]

Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 01:29:57
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 18 grudnia 2019 10:13:41 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

O, to lepiej bądź grzeczny, bo jak nie będziesz, to sobie hułałeju chwalić przestaniesz...

Data: 2019-12-18 10:59:12
Autor: Liwiusz
[...]

Nie bardzo rozumiem, ale na razie jestem zadowolony.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 11:21:57
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Nie ma rozwodu hłajłeja z andkiem?

-- -- -
na razie jestem zadowolony.

Data: 2019-12-18 11:40:16
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-18 o 11:21, ąćęłńóśźż pisze:
Nie ma rozwodu hłajłeja z andkiem?

Od miesięcy jest to tylko w sferze plotek, zresztą już chyba odwołanych. Szybciej by mi się telefon zestarzał, niż się rozwiodą. Zresztą nawet w najgorszym scenariuszu to miało być tak, że rozwód byłby tylko dla nowych telefonów, a w starych byłoby bez zmian. Nawet jakby miało nie być aktualizacji (w co nie wierzę), to i tak bym wytrzymał ten rok, czy dwa. Burza niewarta tego, aby dopłacać choćby kilkaset zł więcej do telefonu innej marki, jak go kupowałem w tym roku.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 13:43:07
Autor: Kamil Jońca
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> writes:

[...]

[...]

OIMW, google, rzeczywiście likwiduje możliwość nagrywania, (taką
standalone) ale aplikacje "telefoniczne" producentów mogą mieć same z
siebie. I pewnie to jest ten przypadek.
KJ

Data: 2019-12-18 13:57:12
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-18 o 13:43, Kamil Jońca pisze:
[...]

To jest właśnie ten przypadek. Jak kupiłem hułałeja w połowie roku, to automatycznie zainstalowałem sobie aplikację do nagrywania, tak jak w poprzednim telefonie, ale nagrywanie nie działało (tzn. nagrywało z głośnika). W sieci było info, że z nowym EMUI nagrywanie ma działać, tyle że ja jeszcze tego nowego EMUI nie miałem - ale była udostępniona łatka, która umożliwiała nagrywanie i rzeczywiście zadziałało. Nie potrzebuję żadnej zewnętrznej aplikacji i nagrywanie mam w systemie.

Wczoraj zaktualizował mi się Android z 9 na 10 i nadal wszystko hula.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 10:31:13
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Ale nagrywa przez system obie strony, czy jedną przez głośnik i mikrofon?

-- -- -
Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

Data: 2019-12-18 10:58:42
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-18 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
Ale nagrywa przez system obie strony, czy jedną przez głośnik i mikrofon?

Nagrywa przez system obie strony, słychać rozmówcę wyraźnie.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 11:20:53
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Nie trzeba włączać głośnomówiącego?
Jak się włącza nagrywanie?
Czy w nazwie pliku lub w inny sposób jest pokazany numer tel. rozmówcy (lub nazwa z książki)?

-- -- -
Nagrywa przez system obie strony, słychać rozmówcę wyraźnie.

Data: 2019-12-18 11:37:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2019-12-18 o 11:20, ąćęłńóśźż pisze:
Nie trzeba włączać głośnomówiącego?

Nie trzeba.

Jak się włącza nagrywanie?

Samo się włącza po nawiązaniu połączenia (jeśli się ustawi w opcjach, że ma się włączać). Pliki potem zapisuje we wskazanym katalogu.

Czy w nazwie pliku lub w inny sposób jest pokazany numer tel. rozmówcy (lub nazwa z książki)?

Mam:
[nazwa z książki][numer][data/godzina/sekunda]

Jak nie ma nazwy z książki, to sam numer.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 13:20:16
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
Łał :-)
łej :-)
BTW jaki format plików audio?

-- -- -
Nie trzeba.

Data: 2019-12-18 13:54:11
Autor: ąćęłńóśźż
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
A tel. pika co 30 sekund?

Data: 2019-12-18 13:57:51
Autor: Liwiusz
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
W dniu 2019-12-18 o 13:54, ąćęłńóśźż pisze:
A tel. pika co 30 sekund?

Nie.
To znaczy nie słuchałem jak jest u rozmówcy, ale nikt mi nic nie mówił, że coś pika.

--
Liwiusz

Data: 2019-12-18 05:03:35
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu środa, 18 grudnia 2019 13:57:55 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2019-12-18 o 13:54, ąćęłńóśźż pisze:
> A tel. pika co 30 sekund?

Nie.
To znaczy nie słuchałem jak jest u rozmówcy, ale nikt mi nic nie mówił, że coś pika.

Powinien mówić "rozmowa kontrolowana" ;>

Ostatnio zabronili mi nagrywać zebranie wspólnoty mieszkaniowej - najpierw próbowali pitolić o RODO, potem, że jak jest wyraźny sprzeciw to nagrywać nie wolno, nawet jeśli w rozmowie bierzesz udział.

Zastanawiam się nad wyrażeniem "wyraźnego sprzeciwu" na nagrywanie mnie na monitoringu w budynku.

Data: 2019-12-19 03:26:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale

"Liwiusz" 5df9edb9$0$500$65785112@news.neostrada.pl

Na moim hułałeju działa (na A. 9 i 10), co sobie bardzo chwalę.

Jaki konkretnie model masz hułałeja?
Chcę wiedzieć, które nagrywają a które nie nagrywają.
[ciekawe, kiedy zaczną kastrować wszystkich
małych chłopców -- by nie gwałcili, gdy dorosną...]

Hułałej wyłamał się -- ale czy wszystkie
jego telefony nagrywają pomimo A9?

Celowałem w Mi -- ale Mi chyba wykonał dyrektywę G...
H ma jakieś swoje karty pamięci, Mi -- nie ma żadnych... ;)

Mi9TPro (czy jakoś tak) podoba się (; mi, ;) jeśli
nie liczyć:

 - wysokiej ceny
 - braku SD
 - wyskakującej camerki przedniej
 - właśnie tego nienagrywania...

Cena IMO spadnie, brak SD można przełknąć, camerka
może nie złamie się, ;) ale brak nagrywania to IMO
problem...

[już widzę oczami wyobraźni -- osoba do mnie dzwoniąca
mówi Mi, ;) że rozmowa jest nagrywana, a ja jej na to,
że nie jest nagrywana, bo Mi wykonał dyrektywę G... Od
tej pory gadamy już tylko o Gdyrektywach...]

Jaki konkretnie masz H?
Z IPSem raczej nie chcę.

Chcę:
 - OLED
 - co najmniej 4 Ah
 - SD855 lub odpowiednik
   (ale zadowolę się SD845)
 - ładowanie indukcyjne
 - ładowanie szybkie
 - brak mechanizmów (typu slajder)
 - nagrywanie rozmów
 - rozmowy dobrej (lub bardzo dobrej) jakości

Na razie niewiele rozmawiam, ale może rozkręcę się!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-20 00:08:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5dfae07e$0$543$65785112@news.neostrada.pl

Mi9TPro (czy jakoś tak) podoba się (; mi, ;) jeśli

Raz za razem ktoś oferuje Mi znacznie taniej niż inni.
W marmurowym ;) sklepie trzymałem w rękach Mi8 za nieco
ponad tałzena -- mogłem za tyle kupić.

Poniżej:
  https://dragonist.pl/smartfony-i-telefony/smartfon-xiaomi-mi-9t-pro-128gb-dual-sim-czarny-black-1955.html
128 GB za 1532
i 64 GB za 1439...

IMO wkrótce te (z GPS/Galileo_DF) potanieją a wcześniejsze znikną...
SD855/855+ są **ponoć** energooszczędniejsze od SD845... (7nm vs 10 nm)

BTW -- świat dokoła rozjechał się (spolaryzował) przedrostkowo...
GIGAherce vs NANOmetry... MikroSIM i NanoSIM vs GigaBajt i TeraBajt...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-18 00:48:42
Autor: Dawid Rutkowski
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
PS.: Lepiej napisz coś o tej promo, bo nigdzie nie znalazłem - choć z drugiej strony nie wiem, czy chcę mieć cokolwiek jeszcze wspólnego z tym francusko-wrocławsko-rolniczym wynalazkiem (choć ciekawe, czy w moim oddziale nadal pracuje ta ładna pani, importowana ze ściany wschodniej ;)
Z drugiej strony nie wolno dać się zniechęcić do wyjadania wisienek - ostatnio usilnie próbował citek (jeszcze to opiszę, muszę tylko znaleźć czas i formę).
Choć być może CA się wycwaniło jak milek - milek nie pozwala na kolejne promo tym, którzy kiedykolwiek mieli konto 360 (z KK jeszcze nie wymyślili aż takiego obostrzenia, póki co jedynie karencja), zaś CA w ostatnich promo wyklucza tych, co już kiedyś "przenosili konto" do CA - ale co z dwóch takich "przenosin" zyskałem, to moje ;>

Data: 2019-12-19 03:28:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale

"Dawid Rutkowski" 6432b529-2b5c-496d-b0d0-0eb99dff4c99@googlegroups.com

: napisz coś o tej promo,

  https://www.credit-agricole.pl/klienci-indywidualni/promocje/konta/otworz-konto-przez-smartfona-i-zyskaj-nawet-300-zl
  https://youtu.be/Exw0h6cflnE

: bo nigdzie nie znalazłem

Na pewno dobrze/wytrwale/racjonalnie szukałeś. ;)

Ja znalazłem bez trudu (także teraz) ale nie mam smartfonu...
(mam aż trzy -- popsute!)
Może warto kupić jakąś taniochę -- tylko do wisienek?...

: nie wiem, czy chcę mieć cokolwiek jeszcze wspólnego

Forsę z banku chcesz na pewno. ;)

: z tym francusko-wrocławsko-rolniczym wynalazkiem

Akurat lubię banki ogólnie i ten bank też lubię.

: kiedyś "przenosili konto" do CA - ale co
: z dwóch takich "przenosin" zyskałem, to moje ;>

Gdy wiosną spytałem, kiedy znów mogę -- dowiedziałem
się, że niezbyt prędko -- pytałem przy okazji zamykania
konta, które dało mi niespełna 3hpln. ;) Wcześniej (kilka
lat wcześniej) dostałem prawie tałzena...

Citi dał za jedną kredytówkę 8hpln...
(do tego ,,drobiazgi'' za inne kredytówki
i przelewy z KK także wtedy, gdy lokaty dawały 10%)

Mille dawał miesięcznie 5 dych na jedną szarytkę...
(zapewne niektórzy machali naraz wieloma -- 500+ można było uzyskać łatwo...)

Baśka też dawała 5 dych miesięcznie, ale
od jakiegoś czasu coś w zamian żądała...
[wiewiórki zapewne szybko dorastają -- dziś to już Barbara?...]
(tu także 500+ było w zasięgu ręki...)

Teraz i banki, i galerie handlowe odprowadzają
forsę do Fiskusa, by ten dawał wybrańcom 500+...

-=-

Pojawiają się pornole ;) mówiące o braku kobiet,
o światowej klęsce demografii itd...

500+ dało efekt mizerny i na domiar złego -- krótkotrwały...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-12-30 08:01:59
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 19 grudnia 2019 03:30:03 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Na pewno racjonalnie - nie było na blogach, to pytam tego, kto na grupie o tym napisał ;>

Zresztą i tak obaj nie moglibyśmy brać udziału, bo karencja od listopada 2018.
Nawet wykorzystałem niezamkniętą "bankowość elektroniczną" - bo nawet w pustej daje się pisać wiadomości - żeby spytać, kiedy zamknąłem rachunki.
Moje pytanie musieli przesłać do innego działu (sic!) - ale odpowiedzieli, że jedne zamykałem w grudniu 2018 (pamiętam, to był sprzeciw przeciwko zmianom regulaminu, można było zdalnie zamknąć - o, i nawet zapytanie napisałem dokładnie w rocznicę tego zamknięcia) a drugie w maju 2019 (tu już musiałem iść do oddziału i dostałem nawet potwierdzenia zamknięcia na takich fikuśnych karteczkach od bardzo niezadowolonego pana).
Przy okazji dowiedziałem się, że mój śmieszny login z dawnego systemu został teraz aliasem i mogę go sobie nareszcie zmienić :)

Ale pro memento jest to, że ta smartfonowa promocja - całkiem fajna, prostsza do spełnienia niż te wynalazki z "przenoszeniem konta" - wymaga zawarcia umowy o bankowość elektroniczną - więc przy okazji trzeba się będzie przejść do oddziału żeby obecną umowę bankowości elektronicznej zamknąć - niestety można tylko w oddziale albo poleconym.

Zaś że kasę chcę to masz rację - czekam do końca karencji i zakładam następne ;>

PS.: A co to za "Baśka"?

CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale