CA艁A PRAWDA o 偶ar贸wkach energooszcz 臋dnych!

Data: 2014-12-02 23:28:51
Autor: Lukasz Kozicki
CA艁A PRAWDA o 偶ar贸wkach energooszcz 臋dnych!
W dniu 2014-11-26 19:18, XL pisze:

PS. M贸j spory zapas tradycyjnych 偶ar贸wek szybko topnieje - od czasu zmiany
napi臋cia na 230V 偶ar贸wki tradycyjne wytrzymuj膮 najwy偶ej 3-4 tygodnie, po
czym (co ciekawe ZAWSZE w momencie w艂膮czenia swiat艂a) nagle si臋 z ha艂asem
przepalaj膮.

Kupuj臋 "zwyk艂e" 偶ar贸wki w Castoramie albo w Selgorosie.
Zamiast "zwyk艂ych" 偶ar贸wek stosuj臋 czasami halogenowe -
maj膮 takie samo widmo 艣wiat艂a (偶arowe), a s膮 nieco bardziej
wydajne i te偶 nie zawieraj膮 rt臋ci.
To, 偶e 偶ar贸wka p臋ka niemal zawsze przy w艂膮czaniu 艣wiat艂a,
to nie 偶aden spisek czy co艣 podobnego - tak po prostu jest.

Pozdrawiam,
艁K

Data: 2014-12-03 00:38:58
Autor: XL
CA艁A PRAWDA o 偶ar贸wkach energooszcz 臋dnych!
Dnia Tue, 02 Dec 2014 23:28:51 +0100, Lukasz Kozicki napisa(a):

(...)
To, 縠 縜r體ka p阫a niemal zawsze przy w潮czaniu 秝iat砤,
to nie 縜den spisek czy co podobnego - tak po prostu jest.

Ju pisa砤m, 縠 tak NIE BY. Kiedy zwyk砤 縜r體ka "do縴wa砤" swych dni po
prostu gasn眂 - bez ha砤su ani gwa硉ownego rozb硑sku, w wyniku przepalenia
si w丑kna, niezale縩ie od momentu w潮czenia. I nikt mi nie wm體i, 縠 by硂
inaczej ni pisz, mia砤m ponad 50 lat na obserwacj, amnezji nie mam.

Data: 2014-12-02 23:54:51
Autor: ZbyszekZ
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!
W dniu 秗oda, 3 grudnia 2014 00:39:44 UTC+1 u縴tkownik XL napisa:
> [...]

si w丑kna, niezale縩ie od momentu w潮czenia. I nikt mi nie wm體i, 縠 by硂
inaczej ni pisz, mia砤m ponad 50 lat na obserwacj, amnezji nie mam.

Ta ostatnia deklaracja przypomnia砤 mi taki dowcip:
Pani do pana po seksie:
- Masz za秝iadczenie 縠 nie masz AIDS?
- Mam
- To wyrzu.

Zgodnie z prawami fizyki, przepalenie si rozgrzanej 縜r體ki, bez impulsu zewn阾rznego (np. wstrz眘u) jest bardzo rzadko spotykane i ta prawda ma sporo wi阠ej ni 50 lat.

--
ZZ@private

Data: 2014-12-03 13:42:31
Autor: Ghost
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!

U縴tkownik "ZbyszekZ"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:f83aa010-bd16-4d87-9e40-5cdc0b4d14be@googlegroups.com...

inaczej ni pisz, mia砤m ponad 50 lat na obserwacj, amnezji nie mam.

ale masz zwidy

Data: 2014-12-03 14:35:52
Autor: Ghost
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!

U縴tkownik "Ghost"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:547f053a$0$21550$65785112@news.neostrada.pl...

U縴tkownik "ZbyszekZ"  napisa w wiadomo禼i grup

inaczej ni pisz, mia砤m ponad 50 lat na obserwacj, amnezji nie mam.

ale masz zwidy

No ladnie zamotalem, mialo btyc do chrumci :-)

Data: 2014-12-05 12:01:41
Autor: Przesmiewca
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!
Lukasz Kozicki <ROT13yxbmvpxv@vg.cy.invalid> napisa(a):

To, 縠 縜r體ka p阫a niemal zawsze przy w潮czaniu 秝iat砤,
to nie 縜den spisek czy co podobnego - tak po prostu jest.

Zwykla zarowka wolframowa nigdy nie pekala, po prostu przepalal
sie w srodku drut i sobie potem radosnie kawalki lataly w srodku banki.
Ale jedna zakupiona z rok temu pare dni temu strzelila w ten sposob, ze wywalila
mi roznicowke a fragmenty szkla rozsypaly sie po pokoju generujac przy tym calkiem solidna dawke dzwieku.

Data: 2014-12-05 18:46:55
Autor: XL
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!
Dnia Fri, 05 Dec 2014 12:01:41 +0100, Przesmiewca napisa(a):

Zwykla zarowka wolframowa nigdy nie pekala, po prostu przepalal
sie w srodku drut i sobie potem radosnie kawalki lataly w srodku banki.

Ot罂 to!

Data: 2014-12-05 19:28:40
Autor: Ghost
CA PRAWDA o 縜r體kach energooszcz阣nych!

U縴tkownik "Przesmiewca"  napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:mq338a1c4j2262g16fptqvr7a7j1jq64qo@4ax.com...

[...]

Jeste pewien, ze przedpisca pisa cos innego? Bo ja odebra砮m owo "p阫anie" niezupe硁ie dos硂wnie.

Data: 2014-12-08 18:34:39
Autor: Waldemar
Am 05.12.2014 um 19:28 schrieb Ghost:

[...]

Czasem odstosunkowywa砤 si ba駅a od gwintu. A eksplodowa lubi halogeny.

Waldek

CA艁A PRAWDA o 偶ar贸wkach energooszcz 臋dnych!