CAAD reaktywacja

Data: 2009-04-26 21:19:12
Autor: click
CAAD reaktywacja
posypawszy glowe popiolem wygrzebalem z piwnicy CAADzine (mielismy ostatnio 2 "ciche" lata)
napompowalem to sztywne truchlo o geometrii roweru szosowego
przykrecilem siodlo
nasmarowalem lancuch
usiadlem i pojechalem
nic nie zgrzyta
nic nie skrzypi
wszystko dziala
(no SAG mi skoczyl do >50% wiec bedzie trzeba dmuchnac bomberowi troche powietrza)
k...a ja p....le jaki ten rower jest lekki, jak sie nim szybko jezdzi!
;)

teraz nie pozostaje nic innego niz zaczac walke o obnizenie cisnienia sprezyny powietrznej w bomberze
poranny pociag do Czernicy rusza we wtorek o 8 z mostu Trzebnickiego
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-26 21:25:36
Autor: Dominik Mirowski
CAAD reaktywacja
click wyklepał(a) :

poranny pociag do Czernicy rusza we wtorek o 8 z mostu Trzebnickiego

Odjeżdza 2 godziny wcześniej :P
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-04-26 21:23:39
Autor: click
CAAD reaktywacja
Dominik Mirowski pisze:
click wyklepał(a) :

poranny pociag do Czernicy rusza we wtorek o 8 z mostu Trzebnickiego

Odjeżdza 2 godziny wcześniej :P

wydoroslej wreszcie
albo zmien prace :P