CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!

Data: 2011-05-09 12:21:10
Autor: Polok_Prawdziwy
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!

- uświadom mie, jakom KAREMBOSKOM mi nas jezusicek nasondziełostatecnym
łobmyśli, bomie łokrutnie strach mency.

Awis, ze dogżesznkuw noleżem
- niedość, ze wkropelnicem mocz łoddowołem, tom jesce straśnij zgzesył...

Jakmy naroraty chodziły, tom znuduw niejakom Iciem Knychalinom, wturoto śtery
roki wjednej klasie siem ostała i psezto łokrutnie zarośnientom kacapem jus
wuwcas miała, potajemnie dokonfesjonału broł i podcas PODNIESINIOPAńCKIEGO,
bezeceńctwa suksełalne wyprawioł...

Zrestom, nieino jo - łona tes fujarem wtym casie piknie mi tarmosiła...

Tyś chop mondry i napewno wis, jakie KARYBOSKIE ponbucek nom łobmyśli, niemugbyś
tak poznajomości, wyjawić mi tej świntej tajemnicy...?

Data: 2011-05-09 10:30:35
Autor: MH
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):

[...]

=================

Pedzieć Ci Kumie musem , ze tys podobne rosterki mom...

MH

Data: 2011-05-09 12:31:44
Autor: u2
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
W dniu 2011-05-09 12:30,  MH pisze:
Pedzieć Ci Kumie musem , ze tys podobne rosterki mom...

To ty tez swoja koze dymasz sodomito spod nowego targu ? :)

Data: 2011-05-09 12:21:01
Autor: MH
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-09 12:30,  MH pisze:
> Pedzieć Ci Kumie musem , ze tys podobne rosterki mom...

To ty tez swoja koze dymasz sodomito spod nowego targu ? :)

====================

Niepsymilej siem jutu , gupieloku jedyn , bo nika ciem NIEPOSE ...
Juzek Ci to wiela razy radził , a ty nic  , jeno te komzy połebie Ci chodzom..
Gupiś cyco ??!!  Gruchem sem potarmoś , serwantkem Marynienie dej
doskostowania , anasam koniec łopanuj siem chopie !!!

MH

Data: 2011-05-09 13:25:18
Autor: Servername: reader80.eternal-september.org
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4dc7c294$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-09 12:30,  MH pisze:
Pedzieć Ci Kumie musem , ze tys podobne rosterki mom...

To ty tez swoja koze dymasz sodomito spod nowego targu ? :)

A kto by cię chciał dymać, kozo spod Nowego Targu?

Data: 2011-05-09 12:22:50
Autor: u2
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
W dniu 2011-05-09 12:21, Polok_Prawdziwy pisze:
Zrestom, nieino jo - łona tes fujarem wtym casie piknie mi tarmosiła...

To twoja koza robi tobie loda sodomito spod nowego targu ? :)

Data: 2011-05-09 10:29:27
Autor: MH
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-09 12:21, Polok_Prawdziwy pisze:
> Zrestom, nieino jo - łona tes fujarem wtym casie piknie mi tarmosiła...
> To twoja koza robi tobie loda sodomito spod nowego targu ? :)

=================

Komzy sem s kinola powyciomgaj jutu , kiej s chopami gadać kces ..:))

MH

Data: 2011-05-09 12:30:57
Autor: u2
CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!
W dniu 2011-05-09 12:29,  MH pisze:
o twoja koza robi tobie loda sodomito spod nowego targu ? :)

Komzy sem s kinola powyciomgaj jutu , kiej s chopami gadać kces

To tobie sodomito spod nowego targu tez robi loda koza ? :)

CADŁO...!!! - TYś CHOP KSTAŁCONY...!!!