CAM Polsatu - wiele strumieni

Data: 2009-12-28 14:17:24
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
Czesc,

czy modul CAM CyfrowegoPolsatu w tunerze z podwojna glowica (pod PVR)
bedzie obslugiwal 2 strumienie: do ogladania i do nagrywania
(symultanicznie)?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-28 18:15:30
Autor: Pawel
CAM Polsatu - wiele strumieni
Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi zostanie nagrany zakodowany.
Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4722 (20091228) __________

Data: 2009-12-28 17:34:52
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Dec 2009 18:15:30 +0100, Pawel napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4722 (20091228) __________

Mógłbyś proszę coś zrobić, żebyś nie spamował grupy tymi reklamami?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 19:05:31
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
On Mon, 28 Dec 2009 18:15:30 +0100, "Pawel" <pawelm70@poczta.onet.pl>
wrote:

Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi zostanie nagrany zakodowany.
Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo.

a przy ogladaniu w tym tunerze tak nagrany program sie wtedy bedzie
dekodowal przy odtwarzaniu? Chodzi o to, aby jeden program ogladac, a
drugi w tym czasie aby sie nagral.

Czy ten problem jest rozwiazywalny w Cyfrowym Polsacie z
wykorzystaniem ich CAM'u?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-28 19:24:43
Autor: Paweł
CAM Polsatu - wiele strumieni
Nie wiem jakiego będziesz używal tunera PVR.

Ja posiadam Inverto i on potrafi w trybie offline odkodować nagrane audycje.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4723 (20091228) __________

Data: 2009-12-28 18:58:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 28 Dec 2009 19:24:43 +0100, Paweł napisał(a):

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4723 (20091228) __________

Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
reklamowego?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-12-28 20:06:34
Autor: Wiewior
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1u9jesv9ccb19$.dlglepper.institute.com...
Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
reklamowego?

Konfiguracja czytnika też by się koledze Pawłowi przydała...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2009-12-28 20:11:35
Autor: Gienek
CAM Polsatu - wiele strumieni
Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
reklamowego?

Jeśli nie masz nic do powiedzenia na dany temat to się zamknij i siedź cicho. Gość poruszył bardzo ciekawy temat a ty z jakimiś pierdołami tutaj wyjeżdżasz.

Data: 2009-12-28 20:23:07
Autor: Big Jack
CAM Polsatu - wiele strumieni
W wiadomości
*Gienek* napisał(-a):

Jeśli nie masz nic do powiedzenia na dany temat to się zamknij i siedź
cicho. Gość poruszył bardzo ciekawy temat a ty z jakimiś pierdołami
tutaj wyjeżdżasz.

Mnie te pierdoły też wkurwiają. A temat ciekawy

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-31 08:40:48
Autor: Toworek
CAM Polsatu - wiele strumieni
W dniu 2009-12-28 20:23, Big Jack pisze:
W wiadomo�ci
*Gienek* napisaďż˝(-a):

Je�li nie masz nic do powiedzenia na dany temat to si� zamknij i sied�
cicho. Go�� poruszy� bardzo ciekawy temat a ty z jakimi� pierdo�ami
tutaj wyje�d�asz.

Mnie te pierdo�y te� wkurwiaj�. A temat ciekawy

to zainteresuj się najpierw swoim czytnikiem bo nie masz zadeklarowanego kodowania.

Data: 2010-01-01 11:19:33
Autor: Big Jack
*Toworek* napisał(-a):

to zainteresuj się najpierw swoim czytnikiem bo nie masz zadeklarowanego
kodowania.

Zaiste. Kiedy i jak się rozsypało, nie wiem do dziś. Poprawione. Co do meritum, to podtrzymuję.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675
        ( o  o)     Wiadomość niesprawdzona przez ESET NOD32 Antivirus
    -- ooO-( )-Ooo-  ani Ĺźaden inny antywirus :P

Data: 2009-12-28 20:18:04
Autor: Paweł
CAM Polsatu - wiele strumieni
Po raz kolejny - byłbyś uprzejmy zaprzestać wysyłania tego spamu
reklamowego?

Nie ma problemu.Jak tylko znajdę gdzie to sie wyłącza.;)

Data: 2009-12-28 20:39:47
Autor: Jerzy Pastusiak

http://img80.imageshack.us/img80/267/eset.jpg

Data: 2009-12-28 20:24:35
Autor: Big Jack
*Pawel* napisał(-a):

Modul jest jednostrumieniowy.Bedziesz mógl ogladac jeden program a drugi
zostanie nagrany zakodowany.
Przy dwustrumieniowym Astonie jest dokladnie tak samo.

To na jakiego wała jest on dwustrumieniowy?

Data: 2009-12-28 22:43:40
Autor: Paweł
CAM Polsatu - wiele strumieni
To na jakiego wała jest on dwustrumieniowy?

Nie wiem jak w innych tunerach ale we wspomnianym Inverto "dwustrumieniowość" pozwala na korzystanie z funkcji PiP na kodowanych kanałach.I tylko tyle.

Data: 2009-12-29 13:04:01
Autor: adresss
On Mon, 28 Dec 2009 14:17:24 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

czy modul CAM CyfrowegoPolsatu w tunerze z podwojna glowica (pod PVR)
bedzie obslugiwal 2 strumienie: do ogladania i do nagrywania
(symultanicznie)?

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten
HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-29 13:24:45
Autor: bufi
adresss@poczta.pl wrote:

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten

Nie. Bo ich dekoder SD i HD są jednogłowicowe.

HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

Podejrzewam, że z jakąś opcją HD go sprzedają. Zawsze możesz zadzwonić i
się zapytać.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 14:40:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhcvus$50o$1inews.gazeta.pl...
adresss@poczta.pl wrote:

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

Mało.
Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.
Nie wszystkie to potrafią.

Data: 2009-12-29 13:57:34
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Mało.
Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w
momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.  Nie wszystkie to
potrafią.

Ten polsatowski umie.

A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
programów HD. Ale to już afair ograniczenie samego CAMa.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:00:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhd1se$clf$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w
momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.  Nie wszystkie to

Co polsatowskie?
Tuner?
O czym Ty gadasz, przecież mowa była nie o polsatowskim tunerze, tylko CAM.
Wsadzonym do tunera, który może to umieć, bądź nie umieć.

A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
programów HD.

To na cholerę ta druga głowica?

Data: 2009-12-29 14:17:12
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]

Co polsatowskie?

Zamotałem trochę. 1. Jest w ofercie polsatu tuner HD PVR z podwójną głowicą.
Tylko, że ten tuner jest tylko na karty polsatu bez CI. Nie trzeba
CAM.

2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
i oglądać np. dwóch kanałów HD.

Mogę się mylić.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:26:31
Autor: Cavallino
[...]

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
i oglądać np. dwóch kanałów HD.

Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.

Data: 2009-12-29 14:47:58
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]
> CAM.

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.
W tym chyba HD, ale nie daję ręki.

IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

Z tego co wiem, na jednej głowicy możesz możesz oglądać
jeden i nagrywać drugi program, pod warunkiem, że oba są z tego samego
transpodera. Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

> [...]

Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.

Albo CAM musi być czterostrumieniowy. Lub coś pomieszałem.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:54:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhd4qu$o52$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.

Z timeshiftem?
No to umie.
A ograniczenia tkwią w sofcie, PVR Cyfry ma zresztą takie same.

Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

Albo zeza.

Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

A ja tak.
Jest jak piszesz, przy czym ograniczenia są wyłącznie softwareowe jak widać.

Jak to cztero?
Do dwóch głowic wystarczy dwu.

Data: 2009-12-29 17:00:26
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
no to moglby ktos to podsumowac?

czy jest jakies success story - tzn. obcy tuner SDTV PVR z 2
glowicami, ktoremu po wlozeniu CAM+karta Polsatu uda sie nagrac jeden
program w trakcie ogladania drugiego.....[i jeszcze aby byl timeshift
na ogladanym]

no ewentualnie HDTV (:-))

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-29 22:33:38
Autor: Pawel
[...]

Takim tunerem jest wspomniany przeze mnie Inverto PVR 7000.Mozesz ogladac jeden kanal Polsatu.Inny kanal Polsatu nagrywac.Bedzie sie nagrywal zakodowany.Mozesz go sobie w nocy zdekodowac i zachowac na wieki na dysku lub nie odkodowywac i ogladac do zmiany kluczy (kilka dni).

Mozesz tez nagrywac dwa dowolne programy i ogladac wczesniej nagrany program z dysku.

Timeshiftu nie sprawdzalem bo praktycznie z tego nie korzystam ale pewnie dziala bo dlaczego mialby nie dzialac skoro tuner potrafi nagrywac jednoczesnie dwa rózne kanaly.

W trakcie nagrywania mozna oczywiscie odtwarzac od poczatku nagrywany "w tle" program co jest bardziej uzyteczne od funkcji TimeShift bo nagrany program zostaje w razie czego na dysku.

Data: 2009-12-29 23:14:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Pawel" <pawelm70@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Dokładnie to samo czytałem onegdaj w opisie jakiegoś Humaxa, więc można założyć że i one to potrafią.

Data: 2009-12-30 00:14:22
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
On Tue, 29 Dec 2009 22:33:38 +0100, "Pawel" <pawelm70@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

semi success story - bo u mnie jest tak, ze jak cos nagram, to te
kilka dni moze nie wystarczyc na ogladniecie i co wtedy jak zmienia
klucze? Dupa? A nie mozna mu ustawic, ze w nocy po nagraniu sam sie
wezmie do robotu i odkoduje sobie to nagranie, bo ma swieze klucze?
Czy tylko i wylacznie z palca trzeba to pchnac?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-30 17:41:14
Autor: Pawel
CAM Polsatu - wiele strumieni
Wspominalem wczesniej o funkcji dekodowania offline.Polega to na tym ze tuner po wylaczeniu  do stanu satndby po kilkunastu skundach ponownie sie wlacza i dekoduje wszystko co ma na liscie nagran.

Data: 2009-12-30 21:57:36
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
On Wed, 30 Dec 2009 17:41:14 +0100, "Pawel" <pawelm70@poczta.onet.pl>
wrote:

Wspominalem wczesniej o funkcji dekodowania offline.Polega to na tym ze tuner po wylaczeniu  do stanu satndby po kilkunastu skundach ponownie sie wlacza i dekoduje wszystko co ma na liscie nagran.

czyli pod tym wzgledem jest ok? A ile czasu mu to zajmuje np. 2.5 h
filmu z tvn z reklamami?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-30 22:38:39
Autor: Pawel
CAM Polsatu - wiele strumieni

czyli pod tym wzgledem jest ok? A ile czasu mu to zajmuje np. 2.5 h
filmu z tvn z reklamami?

Nigdy nie sprawdzalem.Napewno szybciej niz w czasie rzeczywistym.W starszej wersji softu mozna bylo w procentach podgladac postep przy dekodowaniu i z tego co pamietam trwalo to w miare szybko.

Tuner w zasadzie spelnia Twoje oczekiwania tylko nie wiem cze jeszcze jest dostepny w sprzedazy.
Ja swój nabylem ponad 3 lata temu.

Data: 2009-12-30 22:30:49
Autor: Big Jack
*Pawel* napisał(-a):

[...]

Takie poźniejsze dekodowanie to jest kompletna porażka, bo w skrajnym przypadku nie da się tego zrobić natychmiast po zakończeniu nagrania.

Data: 2009-12-30 22:40:42
Autor: Paweł
CAM Polsatu - wiele strumieni
Takie poźniejsze dekodowanie to jest kompletna porażka, bo w skrajnym przypadku nie da się tego zrobić natychmiast po zakończeniu nagrania.

Przez ponad 3 lata nie miał u mnie miejsca taki "skrajny" przypadek.No ale ja nagrywam sporadycznie  a nie co dziennie po kilka godzin;)

Data: 2009-12-30 23:39:29
Autor: Big Jack
*Paweł* napisał(-a):

[...]

To pewnie zgodnie z prawem Murphy'ego mnie, gdybym spróbował coś tak nagrać i zdekodować, natychmiast by mnie to spotkało :D