CAM Polsatu - wiele strumieni

Data: 2009-12-29 13:04:01
Autor: adresss
CAM Polsatu - wiele strumieni
On Mon, 28 Dec 2009 14:17:24 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

Czesc,

czy modul CAM CyfrowegoPolsatu w tunerze z podwojna glowica (pod PVR)
bedzie obslugiwal 2 strumienie: do ogladania i do nagrywania
(symultanicznie)?

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten
HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

--
ThinkXtra

Data: 2009-12-29 13:24:45
Autor: bufi
adresss@poczta.pl wrote:

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

A czy jest tuner PVR od Polsatu zdolny do czegos takiego (ale nie ten

Nie. Bo ich dekoder SD i HD są jednogłowicowe.

HDTV) lub czy ten PVR HDTV mozna wziac z mini pakietem i za ile?

Podejrzewam, że z jakąś opcją HD go sprzedają. Zawsze możesz zadzwonić i
się zapytać.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 14:40:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhcvus$50o$1inews.gazeta.pl...
adresss@poczta.pl wrote:

wiec sa szanse, aby nagrywac i ogladac jednoczesnie z cyfrowego
polsatu z wykorzystaniem CAM i obcego tunera PVR ?

Tak. warunkiem jednak jest posiadanie dwugłowicowego tunera.

Mało.
Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.
Nie wszystkie to potrafią.

Data: 2009-12-29 13:57:34
Autor: bufi
Cavallino wrote:

Mało.
Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w
momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.  Nie wszystkie to
potrafią.

Ten polsatowski umie.

A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
programów HD. Ale to już afair ograniczenie samego CAMa.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:00:15
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhd1se$clf$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Potrzebne jest jeszcze to, aby tuner umiał odkodować sygnał w
momencie oglądania, a nie tylko nagrywania.  Nie wszystkie to

Co polsatowskie?
Tuner?
O czym Ty gadasz, przecież mowa była nie o polsatowskim tunerze, tylko CAM.
Wsadzonym do tunera, który może to umieć, bądź nie umieć.

A i teraz zauważyłem, że jednak jest w ofercie dekoder z podwójną
głowicą. Jednak chyba tak czy siak, nie da rady nagrywać i oglądać
programów HD.

To na cholerę ta druga głowica?

Data: 2009-12-29 14:17:12
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]

Co polsatowskie?

Zamotałem trochę. 1. Jest w ofercie polsatu tuner HD PVR z podwójną głowicą.
Tylko, że ten tuner jest tylko na karty polsatu bez CI. Nie trzeba
CAM.

2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
i oglądać np. dwóch kanałów HD.

Mogę się mylić.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:26:31
Autor: Cavallino
[...]

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

2. CAM można wsadzić do innego tunera dwugłowicowego, ale
przez jego (CAM, nie tunera) ograniczenia możesz nie nagrać
i oglądać np. dwóch kanałów HD.

Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.

Data: 2009-12-29 14:47:58
Autor: bufi
Cavallino wrote:

> [...]
> CAM.

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.
W tym chyba HD, ale nie daję ręki.

IMO niemożliwe, bo do czego byłaby ta druga głowica?

Z tego co wiem, na jednej głowicy możesz możesz oglądać
jeden i nagrywać drugi program, pod warunkiem, że oba są z tego samego
transpodera. Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

> [...]

Chyba że tuner umie użyć CAM później, podczas oglądania.
I wtedy odkodować materiał, który wcześniej nagrał jako zakodowany.

Albo CAM musi być czterostrumieniowy. Lub coś pomieszałem.

Pozdrawiam

Data: 2009-12-29 15:54:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "bufi" <bufi@pl.de> napisał w wiadomości news:hhd4qu$o52$1inews.gazeta.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

Ano właśnie.
I co, nie umie nagrać dwóch programów naraz?

Z pewnością nie umie. Jeden nagrywasz, drugi oglądasz.

Z timeshiftem?
No to umie.
A ograniczenia tkwią w sofcie, PVR Cyfry ma zresztą takie same.

Druga głowica daje tę możliwość, że możesz z dowolnego
transpodera i na dokładkę, z innego satelity, jak masz twina monoblocka?

Albo zeza.

Nie wiem. Nigdy się nie bawiłem takim zestawem.

A ja tak.
Jest jak piszesz, przy czym ograniczenia są wyłącznie softwareowe jak widać.

Jak to cztero?
Do dwóch głowic wystarczy dwu.

CAM Polsatu - wiele strumieni