CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!

Data: 2014-02-18 00:17:50
Autor: Ikselka
CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Zaznaczam: uważam jak wszyscy, że Trynkiewicz to potwór - nie ma dwóch
zdań. Tyle że gdyby go chciano udupić, zrobiono by to bardzo łatwo, a już
najłatwiej byłoby go "zmusić" do samobójstwa np, jak to już
"przerabialiśmy" czytając o więziennych "samobójstwach" świadków w sprawie
o zabójstwo PapaÅ‚y,  Olewnika itp. :-/

Ale nie, Trynkiewicz jest tu potrzebny ŻYWY! Do czego? Pod pretekstem udupienia potwora "na dłużej" najprawdopodobniej powstanie
ustawa pozwalajaca (nawet pomimo odbycia wydanego przez sÄ…d prawomocnego
wyroku) udupić go _na jak długo się Władzy zachce_.

Wy ludzie sobie sprawy nie zdajecie, do czego to wszystko prowadzi.
Trynkiewicz w tym wszystkim to tylko pretekst, mały przyczynek do wielkiej
sprawy: jeśli przeforsują ustawę, to będzie to harakiri dla prawa i narodu
polskiego, wejdzie bowiem prawo buszu, które pozwoli _zamknąc dowolną
osobę_, czyli po prostu KAŻDEGO z nas, tylko dlatego, że ktoś tam gdzieś
wyżej stwierdzi "zamknąć, bo tak" ! Było tego dosyć za Stalina - "psychuszki" były pełne "dysydentów", czyli
najczęściej zwyczajnych Bogu ducha winnych ludzi, którzy mieli pecha i
komuś "ustawionemu" w czymś podpadli. Trzymani potem latami w zamknięciu,
faszerowani ogłupiającymi lekami, wraki ludzkie bez przeszłości i
przyszłości! TEGO CHCE POLSKI NARÓD dla siebie i swych dzieci???

--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 07:34:05
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.02.2014 00:17, Ikselka pisze:
[...]

Naród już pokazał swoją głupotę w latach 1980-1989 pozbawiając swoje dzieci przyszłości.
Myślę że niczego się nie nauczył a może nawet zdurniał jeszcze bardziej pozwalając sobą manipulować bez ograniczeń.

Żeby nie być gołosłownym, zaczyna się sprzedaż Lasów Państwowych (bo niewiele już zostało innego) i nikt się nawet nie zająknie.

--
Wiesiaczek (dziÅ› z Frickenhausen - DE)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-02-18 00:59:53
Autor: Marek
CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
W dniu wtorek, 18 lutego 2014 07:34:05 UTC+1 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
> [...]

> polskiego, wejdzie bowiem prawo buszu, które pozwoli _zamkn±c dowoln±

> osobê_, czyli po prostu KA¯DEGO z nas, tylko dlatego, ¿e kto¶ tam gdzie¶

> wy¿ej stwierdzi "zamkn±æ, bo tak" !

> By³o tego dosyæ za Stalina - "psychuszki" by³y pe³ne "dysydentów", czyli

> najczê¶ciej zwyczajnych Bogu ducha winnych ludzi, którzy mieli pecha i

> komu¶ "ustawionemu" w czym¶ podpadli. Trzymani potem latami w zamkniêciu,

> faszerowani og³upiaj±cymi lekami, wraki ludzkie bez przesz³o¶ci i

> przysz³o¶ci!

> TEGO CHCE POLSKI NARÓD dla siebie i swych dzieci???

Naród ju¿ pokaza³ swoj± g³upotê w latach 1980-1989 pozbawiaj±c swoje dzieci przysz³o¶ci.

My¶lê ¿e niczego siê nie nauczy³ a mo¿e nawet zdurnia³ jeszcze bardziej pozwalaj±c sob± manipulowaæ bez ograniczeñ.

¯eby nie byæ go³os³ownym, zaczyna siê sprzeda¿ Lasów Pañstwowych (bo niewiele ju¿ zosta³o innego) i nikt siê nawet nie zaj±knie.

Nareszcie bede kupowal drewno do kominka od innego dostawcy, bo ten lesniczy juz mi na nerwy dziala.

Data: 2014-02-18 15:42:39
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 09:59 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Nareszcie bede kupowal drewno do kominka od innego dostawcy, bo ten  lesniczy juz mi na nerwy dziala.

Czytaj od z³odzieja?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 11:03:17
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Feb 2014 07:34:05 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Dokładnie. A teraz będą mu zabierać dzieci w imię "prawa", a rodziców
wsadzać do więzień i psychuszek bez wyroku...
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 14:55:44
Autor: Trybun
W dniu 2014-02-18 07:34, Wiesiaczek pisze:

Naród już pokazał swoją głupotę w latach 1980-1989 pozbawiając swoje dzieci przyszłości.

Możesz szerzej, w czym niby naród miał wolna rękę w latach 80tych? Z jednej strony terror solidarnych, z drugiej brak zdecydowania niby wszechwładnej Partii.

Data: 2014-02-18 21:28:47
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.02.2014 14:55, Trybun pisze:
W dniu 2014-02-18 07:34, Wiesiaczek pisze:

Naród już pokazał swoją głupotę w latach 1980-1989 pozbawiając swoje
dzieci przyszłości.

Możesz szerzej, w czym niby naród miał wolna rękę w latach 80tych?

Ależ proszę bardzo:
10 milionów dorosłych obywateli chciało strajków, i przyjaźni polsko-amerykańskiej.
To nie był naród? To co to było? 10 milionów podstawionych agentów?

Data: 2014-02-18 22:30:34
Autor: boukun
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@costam.pl> napisał w wiadomości news:le0fq0$nvi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie kręć, nie kręć..., jedyne co 10 milionów obywateli chciało, to wolności i otwartego życia publicznego i gospodarczego..., a strajki były tylko narzędziem do tej wolności...

Ale nie udało się, bo zbrodniarz generał nas poskromił czołgami, milicją i wojskiem...

boukun

Data: 2014-02-18 23:08:04
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Feb 2014 22:30:34 +0100, boukun napisał(a):

Nie kręć, nie kręć..., jedyne co 10 milionów obywateli chciało, to wolności i otwartego życia publicznego i gospodarczego.

Bzdura. Pełnego gara chciało. Dostało go niecpo później - od Unii i teraz
można z nimi zrobić wszystko :-/
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 02:59:45
Autor: stevep
CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
W dniu .02.2014 o 23:08 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Dnia Tue, 18 Feb 2014 22:30:34 +0100, boukun napisa³(a):

Nie krêæ, nie krêæ..., jedyne co 10 milionów obywateli chcia³o, to  wolno¶ci i
otwartego ¿ycia publicznego i gospodarczego.

Bzdura. Pe³nego gara chcia³o. Dosta³o go niecpo pó¼niej - od Unii i teraz
mo¿na z nimi zrobiæ wszystko :-/
O Santa Madonna to dosta³o co¶ z UE, a ta nie zatru³a studni i nie  odebra³a krowom mleka?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 07:35:25
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.02.2014 23:08, Ikselka pisze:
[...]

To o nich piszesz?

http://natemat.pl/2457,prawda-o-polskiej-biedzie-w-kraju-zyja-dwa-miliony-ubogich
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/szok-pol-miliona-polskich-dzieci-gloduje_379150.html

Data: 2014-02-19 19:50:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 19 Feb 2014 07:35:25 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Nie - o tych, którzy są syci. Chyba oczywiste.
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 13:23:04
Autor: boukun
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:snwyp7ip9up8$.i9ovjenh2df2.dlg40tude.net...
[...]

Gówno dostało... Dostało kredyt u Żyda i komornika w ZUSie...

boukun

Data: 2014-02-19 14:26:59
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:23 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:snwyp7ip9up8$.i9ovjenh2df2.dlg40tude.net...
[...]

Gówno dosta³o... Dosta³o kredyt u ¯yda i komornika w ZUSie...

boukun

A ty dosta³e¶ gówno i wszyscy maj± po równo.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 19:52:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 19 Feb 2014 13:23:04 +0100, boukun napisał(a):

[...]

No ale właśnie o to chodziło - zadłużenie idzie na żarcie, a gitara gra.
:-///

--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 23:06:44
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Feb 2014 21:28:47 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

I w dodatku potem 30 milionów chciało do Hunii. To jest dopiero
"przyszłość"...
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 08:11:17
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@costam.pl> pisze:
[...]

No patrz pan, to im nie chodziÅ‚o o emerytury po 30 latach pracy i _tanie_ (taÅ„sze) miÄ™so choćby i na kartki?  No i z caÅ‚Ä… pewnoÅ›ciÄ… strajkujÄ…cy w stoczni GdaÅ„skiej im. Lenina chcieli żeby to wspaniali to kapitaliÅ›ci stocznie zlikwidowali a nie jakieÅ› tam parszywe komuchy :-)

--
A. Filip
Wszystkie diabÅ‚y majÄ… sierść jednakÄ….  (PrzysÅ‚owie biaÅ‚oruskie)

Data: 2014-02-18 10:00:41
Autor: Budzik
[...]

Pozyjemy zobaczymy.
Mamy wolna prase, nie tak ³atwo dzis kogo¶ znikn±c oficjalnie.
Stawiam duze pieniadze, ze nic takiego o czym piszesz sie nei stanie.
Ale je¿eli tak, to mozesz byc pewna, ze wiele osób wyjdzie na ulice.

Data: 2014-02-18 23:04:51
Autor: Ikselka
CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
Dnia Tue, 18 Feb 2014 10:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Pozyjemy zobaczymy.
Mamy wolna prase,

Zartujesz oczywiście?

nie tak Å‚atwo dzis kogoÅ› zniknÄ…c oficjalnie.

A kto mówi, że oficjalnie? - szeregowych obywateli znika się jak cukierki
spod lady...
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-19 03:01:54
Autor: stevep
CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!
W dniu .02.2014 o 23:04 Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:

Dnia Tue, 18 Feb 2014 10:00:41 +0000 (UTC), Budzik napisa³(a):

Pozyjemy zobaczymy.
Mamy wolna prase,

Zartujesz oczywi¶cie?

nie tak ³atwo dzis kogo¶ znikn±c oficjalnie.

A kto mówi, ¿e oficjalnie? - szeregowych obywateli znika siê jak cukierki
spod lady...
Pewnie to ten pisowski Gierek bo:
Chcesz cukierka id¼ do Gierka
Gierek ma to ci da.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 12:17:15
Autor: Stokrotka
[...]

Za to siÄ™ siedzi.

Wiadomo, że to pretekst. I zapomniałaś o drugim: temat zastępczy.
Trynkiewicz jest jeden, jemu podobni nie stanowią większości.
WIększość to społęczeństwo ze swoimi problemami, wynikłymi z celowego ciągłego mieszania w Polsce i niszczenia wszystkiego co dobre.
WIększość to problem "gubienia się" dzieci pszy pszejściu z podstawowej szkoły do gimnazjum;
większość to problemy sześciolata za wczesnie posłanego do szkoły;
to kilkuletnia kolejka do operacji;
nieprecyzyjne - uznaniowe a więc złodziejskie pszepisy szczegułowe ZUS;
to bezrobocie;
to prawo dżungli w sądzie;

Po prostu Polska siÄ™ sypie.
Wszystko pszez te zdradzieckie zmiany ostatniego 25 lecia.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3b

Data: 2014-02-18 15:43:54
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 12:17 Stokrotka <ortografia.nowa@gazeta.pl> pisze:

[...]

Za to siê siedzi.

Wiadomo, ¿e to pretekst. I zapomnia³a¶ o drugim: temat zastêpczy.
Trynkiewicz jest jeden, jemu podobni nie stanowi± wiêkszo¶ci.
WIêkszo¶æ to spo³êczeñstwo ze swoimi problemami, wynik³ymi z celowego  ci±g³ego mieszania w Polsce i niszczenia wszystkiego co dobre.
WIêkszo¶æ to problem "gubienia siê" dzieci pszy pszej¶ciu z podstawowej  szko³y do gimnazjum;
wiêkszo¶æ to problemy sze¶ciolata za wczesnie pos³anego do szko³y;
to kilkuletnia kolejka do operacji;
nieprecyzyjne - uznaniowe a wiêc z³odziejskie pszepisy szczegu³owe ZUS;
to bezrobocie;
to prawo d¿ungli w s±dzie;

Po prostu Polska siê sypie.
Wszystko pszez te zdradzieckie zmiany ostatniego 25 lecia.

Przede wszystiem to ty siê sypiesz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 23:05:27
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 18 Feb 2014 12:17:15 +0100, Stokrotka napisał(a):

[...]

Kto za to siedzi? Słyszałaś o takim? Ja nie :-|
--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

Data: 2014-02-18 17:48:59
Autor: FEniks
W dniu 2014-02-18 00:17, Ikselka pisze:

Wy ludzie sobie sprawy nie zdajecie, do czego to wszystko prowadzi.

My ludzie, my naród, zdajemy sobie sprawę.
A Wasi wybrańcy też tego chcieli.

Ewa

Data: 2014-02-18 19:31:53
Autor: xantiros
W dniu 2014-02-18 17:48, FEniks pisze:
W dniu 2014-02-18 00:17, Ikselka pisze:

Wy ludzie sobie sprawy nie zdajecie, do czego to wszystko prowadzi.

My ludzie, my naród, zdajemy sobie sprawę.
A Wasi wybrańcy też tego chcieli.

że się wtrącę "my, wy, oni" to znaczy że "nikt"

Data: 2014-02-18 21:16:08
Autor: FEniks
W dniu 2014-02-18 19:31, xantiros pisze:
[...]

Grunt to konwencja. I tak miało być.

Ewa

Data: 2014-02-19 02:57:39
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:16 FEniks <xxx@poczta.fm> pisze:

W dniu 2014-02-18 19:31, xantiros pisze:
W dniu 2014-02-18 17:48, FEniks pisze:
W dniu 2014-02-18 00:17, Ikselka pisze:

Wy ludzie sobie sprawy nie zdajecie, do czego to wszystko prowadzi.

My ludzie, my naród, zdajemy sobie sprawê.
A Wasi wybrañcy te¿ tego chcieli.

¿e siê wtr±cê "my, wy, oni" to znaczy ¿e "nikt"

Grunt to konwencja. I tak mia³o byæ.

Ewa

Czy mamy to traktowaæ jako pokrewsieñstwo ideowe z dla kretynów  nazywaj±cym siê "towarzysz gnoj"?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 11:39:18
Autor: FEniks
W dniu 2014-02-19 02:57, stevep pisze:
[...]

A nie znam. Czy ów towarzysz daje odezwy do narodu, czy w jego imieniu?

Ewa

Data: 2014-02-19 12:03:05
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:39 FEniks <xxx@poczta.fm> pisze:

[...]

W imiê Narodu Smoleñskiego.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-19 13:11:36
Autor: FEniks
W dniu 2014-02-19 12:03, stevep pisze:
[...]

To ja z bardziej zachodniej czê¶ci Polski. I za komun± te¿ nie têskniê.

Ewa

Data: 2014-02-19 13:15:51
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:11 FEniks <xxx@poczta.fm> pisze:

[...]

To uwa¿aj bo "Towarzysz Gnój" potrafi byæ pryncypialny.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 23:38:28
Autor: Przemysłąw Dębski
[...]

Nie nie, ważne dla siebie rzeczy oni robią bez rozgłosu. By kogoś udupić nie potrzebują żadnej nowej ustawy - obecnie obowiązujący burdel prawny w połączeniu z "niezawisłością" sądów daje władzy nieograniczone możliwości w tym zakresie. Jeśli jakaś tu ustawa powstanie (udupiająca of kors - to oczywiste) to raczej jako odpowiedź na bieżące potrzeby PR-owe - co nie raz miało miejsce.

Dębska

CASUS TRYNKIEWICZA przeciw nam!