CATEYE ALTIMETER czy ktos ma na zbyciu podstawkę pod licznik?

Data: 2010-02-11 18:24:48
Autor: tomek bilinski
CATEYE ALTIMETER czy ktos ma na zbyciu podstawkę pod licznik?
WITAM,
czy ktos ma na zbyciu podstawkę pod licznik CATEYE ALTIMETER? ukradli mi rower
z podstawką, a mam sprawny licznik. może ktoś z Was ma na zbyciu podstawkę z
kablem i magnesem na koło? pozdrawiam

tomek
kraków

Data: 2010-02-12 13:36:58
Autor: tomek bilinski
tomek bilinski <cykloza.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

dokładnie model licznika CC-AT100

Data: 2010-02-13 15:51:44
Autor: tomek bilinski
[...]

tak wygląda ten licznik dla przypomnienia:

http://picasaweb.google.pl/bilinski.tomek7/2010_02_12#
pozdr

CATEYE ALTIMETER czy ktos ma na zbyciu podstawkę pod licznik?