Cóż to za dziwna grupa dyskusyjna

Data: 2015-05-18 08:22:37
Autor: Piotr Rezmer
Cóż to za dziwna grupa dyskusyjna
Przeglądam ostatnie wątki i patrząc na datę utworzenia wątków jest to chyba najbardziej aktywna grupa usenetowa na świecie. Rekordy bije Mark Woydak który "napisał?" czy też raczej utworzył 11 wątków w ciągu 15 minut. Niektóre z postów wysyłane co kilkanaście sekund zawierające ponad 6000 znaków.
Wygląda to tak jakby sztaby wyborcze wykorzystywały grupy usenetowe do kształtowania "opinii" publicznej w internecie. To trochę jak te rosyjskie grupy internautów kształtujących opinie w sprawie Ukrainy.

Dodatkowo, dziwna jest też silna i raczej jednokierunkowa polaryzacja poglądów na tej grupie.

Dodatkowo, sygnaturki w postach niektórych piszących przekraczają normy usenetowe i wyglądają jak dodatkowe miejsce na deklaracje poglądów.

Czy nie macie wrażenia że większość postów jest pisana przez niereprezentatywną grupę społeczeństwa? Mam wrażenie że chodzi raczej o to by podbić określone wyniki wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-18 08:00:27
Autor: Budzik
Có¿ to za dziwna grupa dyskusyjna
U¿ytkownik Piotr Rezmer konta@doman.pl ...

Przegl±dam ostatnie w±tki i patrz±c na datê utworzenia w±tków jest to chyba najbardziej aktywna grupa usenetowa na ¶wiecie. Rekordy bije
Mark Woydak który "napisa³?" czy te¿ raczej utworzy³ 11 w±tków w ci±gu
15 minut. Niektóre z postów wysy³ane co kilkana¶cie sekund zawieraj±ce
ponad 6000 znaków.
Wygl±da to tak jakby sztaby wyborcze wykorzystywa³y grupy usenetowe do
kszta³towania "opinii" publicznej w internecie. To trochê jak te rosyjskie grupy internautów kszta³tuj±cych opinie w sprawie Ukrainy.

Dodatkowo, dziwna jest te¿ silna i raczej jednokierunkowa polaryzacja pogl±dów na tej grupie.

Dodatkowo, sygnaturki w postach niektórych pisz±cych przekraczaj±
normy usenetowe i wygl±daj± jak dodatkowe miejsce na deklaracje
pogl±dów. Czy nie macie wra¿enia ¿e wiêkszo¶æ postów jest pisana przez niereprezentatywn± grupê spo³eczeñstwa? Mam wra¿enie ¿e chodzi raczej
o to by podbiæ okre¶lone wyniki wyszukiwania w wyszukiwarkach
internetowych.
Nie od dzis...
Dodatkowo Mark Woydak Markowi Woydakowi nie równy - jeden to smiec podszywacz...

Data: 2015-05-18 10:30:39
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag

[...]

A drugi to jeszcze gorszy ¶mieæ z PO!

Data: 2015-05-18 12:00:27
Autor: Budzik
Có¿ to za dziwna grupa dyskusyjna
U¿ytkownik Przedstawiciel_narodu przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

Nie od dzis...
Dodatkowo Mark Woydak Markowi Woydakowi nie równy - jeden to smiec
podszywacz...

A drugi to jeszcze gorszy ¶mieæ z PO!

Posiadanie odmiennych pogladów to nie jest powód aby kogos nazywac smieciem.
Moge sie z kims niezgadzac, moge wrecz sadzic, ze jego poglady sa dla mnie g³upie, ale podszywanie sie nie ma tu nic do rzeczy.
Takie zagrania to zwyk³a gówniazeria i takie psy powinny byc uspione.

Data: 2015-05-18 14:04:47
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA49E8E6677810budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Je¶li kto¶ takowe w ogóle posiada. Inaczej ma siê sprawa z wys³annikami PO, albo rodzin± beneficjentów systemu....

Data: 2015-05-18 13:00:26
Autor: Budzik
[...]

Twoje poglady na logike znamy, boukunie...

Data: 2015-05-18 09:09:51
Autor: Chiron

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mjc0fd$8cs$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteś przekonany, że akurat o sztaby wyborcze tu idzie?

--

Chiron

Data: 2015-05-18 09:34:02
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-05-18 o 09:09, Chiron pisze:

Jesteś przekonany, że akurat o sztaby wyborcze tu idzie?

Biorąc pod uwagę zbliżające rozstrzygnięcie wyborów prezydenckich, to najprawdopodobniej sztaby wyborcze powinny być zainteresowane wywieraniem wpływu na opinie. Po wyborach, mamy kolejne wybory :)

Chyba że sugerujesz inną przyczynę?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-05-18 10:25:35
Autor: Chiron

Użytkownik "Piotr Rezmer" <konta@doman.pl> napisał w wiadomości news:mjc4la$vci$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jeśli przyjąć, że w tych wyborach to wszystko tak naprawdę- to są to sztaby. No ale ja wierzę ,że gdyby wybory mogły coś zmienić- to by ich zakazano. A skoro nie mogą zmienić- to znaczy, że ci, co tu naprawdę rządzą- wiedzą, jak zrobić, żeby zawsze były wygrane

--

Chiron

Data: 2015-05-18 10:15:59
Autor: donek999bronek
Có¿ to za dziwna grupa dyskusyjna
u¿ytkownik Piotr Rezmer napisa³:
Przegl±dam ostatnie w±tki i patrz±c na datê utworzenia w±tków jest to chyba najbardziej aktywna grupa usenetowa na ¶wiecie

Jedni s± p³atnikami podatków, a inni beneficjentami i
jest napierdalanka.
Woydak pisze byle pisaæ, tak ju¿ ma.

Przytupta³o przed wyborami trochê naganiaczy, wiêc ruch
wiêkszy o 50-100% ni¿ w sezonie ogórkowym.

Data: 2015-05-18 10:54:42
Autor: Stefik
[...]

Mimo to ta grupa i tak jest lepsza niż media Rydzyka lub osrodki
partii Franciszka.

Data: 2015-05-18 11:53:45
Autor: silvio balconetti
[...]

Niektorzy maja duzo czasu, bo sa bezrobotni, na emeryturze lub im za pisanie placa. Nuda, frustracja lub pieniadze, nic dodac, nic ujac.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-05-18 12:15:08
Autor: Lord Donald
W dniu 18.05.2015 o 08:22, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Wojdak to gnida resortu, udaje jakiegoś emigranta lachociąga aby stworzyć pozory obiektywizmu, a tak na prawdę to mu POsrańcy płacą za spamowanie grup dyskusyjnych.

Data: 2015-05-18 12:28:45
Autor: Budzik
Có¿ to za dziwna grupa dyskusyjna
U¿ytkownik Lord Donald ldonald@sejm.pl ...

na prawdê

Tej, rdzenny Polak...

Data: 2015-05-18 12:39:39
Autor: silvio balconetti
Cóż to za dziwna grupa dyskusyjna

Wojdak to gnida resortu, udaje jakiegoÅ› emigranta lachociÄ…ga aby
stworzyć pozory obiektywizmu, a tak na prawdę to mu POsrańcy płacą za
spamowanie grup dyskusyjnych.

Co na to RT? Nie komentuje jeszcze?

Data: 2015-05-18 18:38:18
Autor: Marek Czaplicki
Piotr Rezmer pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 18 maja 2015 08:22:

[...]

Spoko. Mamy tu jednego takiego, któren jest samozwańczym Przedstawicielem narodu, więc pluralizm jak za Gierka. :-)

Data: 2015-05-18 19:03:48
Autor: abc
Cóż to za dziwna grupa dyskusyjna
Wygląda to tak jakby sztaby wyborcze wykorzystywały grupy usenetowe do
kształtowania "opinii" publicznej w internecie.

Tu jest jedno z poletek bitwy w wojnie o świadomość dyskutantów.

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-05-18 10:51:12
Autor: donek999bronek
Có¿ to za dziwna grupa dyskusyjna
u¿ytkownik abc napisa³:
> Wygl±da to tak jakby sztaby wyborcze wykorzystywa³y grupy usenetowe do
> kszta³towania "opinii" publicznej w internecie.

Tu jest jedno z poletek bitwy w wojnie o ¶wiadomo¶æ dyskutantów.

Przy czym jedna strona ma przewagê dziêki której jest u koryta, grabi i ³upi tych mniej ¶wiadomych jak powiedzia³a p.Dykiel:
https://www.youtube.com/watch?v=NrcGwCbg02g

Na szczê¶cie ci których kiedy¶ namawiana "zabierz babci dowód"
dzi¶ stali siê faszystami:)

"Faszyzm" jest dobry na wszystko

Data: 2015-05-18 20:18:58
Autor:
Cóż to za dziwna grupa dyskusyjna

Użytkownik "Piotr Rezmer"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mjc0fd$8cs$1@node1.news.atman.pl...

[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -

Pozdrowienia
matusm