Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   C贸rka siedzi u mnie i p艂acze

C贸rka siedzi u mnie i p艂acze

Data: 2013-08-09 10:21:23
Autor: Tuskobus
C贸rka siedzi u mnie i p艂acze
Kolejna ods艂ona naszej prze艣miewczej politycznej serii "Bez komentarza". Mia艂o ju偶 nie by膰 krewnych i znajomych w rz膮dowych agencjach. A tymczasem, c贸rka ministra Janusza Piechoci艅skiego dosta艂a si臋 na p艂atny sta偶 w agencji, podlegaj膮cej resortowi ojca.

Jak informuje "Super Express", Anna Piechoci艅ska, c贸rka wicepremiera i lidera PSL, trafi艂a na sta偶 w kom贸rce ds kontakt贸w z Chinami Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych i dostawa艂a wynagrodzenie za to, co robi艂a.

Jak zareagowa艂 na te doniesienia tata? Najpierw stwierdzi艂, 偶e jego c贸rka wcale nie jest zatrudniona w agencji, podlegaj膮cej resortowi gospodarki. Po pewnym czasie zmieni艂 jednak zdanie i przyzna艂, 偶e by艂a praktykantk膮. By艂a, ale... ju偶 nie jest.

- Moja c贸rka by艂a na bezp艂atnym sta偶u w PAIiIZ. P贸藕niej jej status si臋 zmieni艂 i zacz臋艂a za swoj膮 prac臋 dostawa膰 pieni膮dze - wyja艣ni艂 Piechoci艅ski w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si臋 o tym dowiedzia艂em, postanowi艂em, 偶e tak by膰 nie mo偶e. Ko艅czy prac臋 w tym miesi膮cu. 呕aden cz艂onek mojej rodziny nie b臋dzie zatrudniony w instytucji, kt贸ra jest mi podleg艂a - doda艂 wicepremier.

Potem jednak lider PSL skrytykowa艂 dziennikarzy, za ich materia艂. - C贸rka siedzi u mnie i p艂acze. Za te 艂zy mojej c贸rki niech was. Czy jeste艣cie w stanie spojrze膰 w lustro? - pyta艂.

http://politykier.pl/kat,1025797,wid,15884211,wiadomosc.html?ticaid=511182

Do rze藕ni koszernej nich j膮 ojciec wy艣le w pizdu, na ub贸j...

Data: 2013-08-09 10:00:37
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

- Moja c髍ka by砤 na bezp砤tnym sta縰 w PAIiIZ. P蠹niej jej status si zmieni i zacz瓿a za swoj prac dostawa pieni眃ze - wyja秐i Piechoci駍ki w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si o tym dowiedzia砮m, postanowi砮m, 縠 tak by nie mo縠. Ko馽zy prac w tym miesi眂u. 痑den cz硂nek mojej rodziny nie b阣zie zatrudniony w instytucji, kt髍a jest mi podleg砤 - doda wicepremier.

Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektowa.
Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez wszystko jest ok.
Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. - C髍ka siedzi u mnie i p砤cze. Za te 硓y mojej c髍ki niech was. Czy jeste禼ie w stanie spojrze w lustro? - pyta.

Zdaje sie, ze premier mowi to do siebie, skoro tak wychowa c髍k, ze nie mia砤 wyczucia w takiej prostej sprawie.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Pieni眃ze s jak sz髎ty zmys, bez kt髍ego nie spos骲 wykorzysta
w pe硁i pozosta硑ch pi阠iu." - William Somerset Maughan

Data: 2013-08-09 12:25:18
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:09082013.59ECF53Ebudzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

- Moja c髍ka by砤 na bezp砤tnym sta縰 w PAIiIZ. P蠹niej jej status si
zmieni i zacz瓿a za swoj prac dostawa pieni眃ze - wyja秐i
Piechoci駍ki w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si o tym dowiedzia砮m,
postanowi砮m, 縠 tak by nie mo縠. Ko馽zy prac w tym miesi眂u. 痑den
cz硂nek mojej rodziny nie b阣zie zatrudniony w instytucji, kt髍a jest mi
podleg砤 - doda wicepremier.

Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektowa.
Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez wszystko jest ok.
Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. -
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze. Za te 硓y mojej c髍ki niech was. Czy
jeste禼ie w stanie spojrze w lustro? - pyta.

Zdaje sie, ze premier mowi to do siebie, skoro tak wychowa c髍k, ze nie
mia砤 wyczucia w takiej prostej sprawie.

-- Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Pieni眃ze s jak sz髎ty zmys, bez kt髍ego nie spos骲 wykorzysta
w pe硁i pozosta硑ch pi阠iu." - William Somerset Maughan

To s totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by si przypierdala.

zirytowany

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-09 11:00:32
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To s totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by si przypierdala.

A mo縠sz troch konkretniej?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"B骻 ukry piek硂 w samym sercu raju,
aby秏y nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2013-08-09 20:28:55
Autor: the_foe
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 13:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To s totalne bzdury. Szukacie czegokolwiek, by si przypierdala.

A mo縠sz troch konkretniej?


To przeciez oczywiste, c髍eczka robi砤 nam 砤sk, ze swoje kompetencje sprzedawa砤 ojczy糿ie a nie obcemu kapitaliscie za 3x wieksza kas. Ona sie po秝ieca a wredne brukowce k硂dy rzucaja pod nogi. teraz bedzie musia砤 jechac na zmywak do Londynu a jej miejsce zajmie jakis niedoswiadczony stazyta przys砤ny przez UP. Tylko czy b阣zie umia obs硊giwa Worda spacj?

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 12:39:02
Autor: Tuskobus
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

- Moja c髍ka by砤 na bezp砤tnym sta縰 w PAIiIZ. P蠹niej jej status si
zmieni i zacz瓿a za swoj prac dostawa pieni眃ze - wyja秐i
Piechoci駍ki w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si o tym dowiedzia砮m,
postanowi砮m, 縠 tak by nie mo縠. Ko馽zy prac w tym miesi眂u. 痑den
cz硂nek mojej rodziny nie b阣zie zatrudniony w instytucji, kt髍a jest mi
podleg砤 - doda wicepremier.

Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektowa.
Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez wszystko jest ok.
Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Zreflektowa?
Jak zareagowa na te doniesienia tata? Najpierw stwierdzi, 縠 jego c髍ka wcale nie jest zatrudniona w agencji, podlegaj眂ej resortowi gospodarki.
(...)
Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. - C髍ka siedzi u mnie i p砤cze.


Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. -
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze. Za te 硓y mojej c髍ki niech was. Czy
jeste禼ie w stanie spojrze w lustro? - pyta.

Zdaje sie, ze premier mowi to do siebie, skoro tak wychowa c髍k, ze nie
mia砤 wyczucia w takiej prostej sprawie.


Ano, udaje g硊pa, 縠 nie wie, co to nepotyzm...

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

- Moja c髍ka by砤 na bezp砤tnym sta縰 w PAIiIZ. P蠹niej jej status
si zmieni i zacz瓿a za swoj prac dostawa pieni眃ze - wyja秐i
Piechoci駍ki w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si o tym dowiedzia砮m,
postanowi砮m, 縠 tak by nie mo縠. Ko馽zy prac w tym miesi眂u.
痑den cz硂nek mojej rodziny nie b阣zie zatrudniony w instytucji,
kt髍a jest mi podleg砤 - doda wicepremier.

Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie
zreflektowa. Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez
wszystko jest ok. Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba
posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Zreflektowa?
Jak zareagowa na te doniesienia tata? Najpierw stwierdzi, 縠 jego c髍ka wcale nie jest zatrudniona w agencji, podlegaj眂ej resortowi gospodarki.
(...)
Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. - C髍ka siedzi u mnie i p砤cze.

Zreflektowa w sensie, ze dalej pracowa tam nie bedzie.

Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. -
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze. Za te 硓y mojej c髍ki niech was. Czy
jeste禼ie w stanie spojrze w lustro? - pyta.

Zdaje sie, ze premier mowi to do siebie, skoro tak wychowa c髍k,
ze nie mia砤 wyczucia w takiej prostej sprawie.

Ano, udaje g硊pa, 縠 nie wie, co to nepotyzm...

Ano.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
Frank Herbert

Data: 2013-08-09 15:21:00
Autor: Tuskobus
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 14:00, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

- Moja c髍ka by砤 na bezp砤tnym sta縰 w PAIiIZ. P蠹niej jej status
si zmieni i zacz瓿a za swoj prac dostawa pieni眃ze - wyja秐i
Piechoci駍ki w rozmowie z tabloidem. - Kiedy si o tym dowiedzia砮m,
postanowi砮m, 縠 tak by nie mo縠. Ko馽zy prac w tym miesi眂u.
痑den cz硂nek mojej rodziny nie b阣zie zatrudniony w instytucji,
kt髍a jest mi podleg砤 - doda wicepremier.

Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie
zreflektowa. Dotychczas szli w zaparte i stwierdzali ze przeciez
wszystko jest ok. Teraz jeszcze te wszystkie elewaryy trzeba
posprzatac, ARIMR i bedzie ok.

Zreflektowa?
Jak zareagowa na te doniesienia tata? Najpierw stwierdzi, 縠 jego
c髍ka wcale nie jest zatrudniona w agencji, podlegaj眂ej resortowi
gospodarki.
(...)
Potem jednak lider PSL skrytykowa dziennikarzy, za ich materia. -
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze.

Zreflektowa w sensie, ze dalej pracowa tam nie bedzie.

He, he, bo nie mo縠!
Wyjecha砨y na wozie gnoju w nast阷nych wyborach za trwaj眂y nepotyzm...

Data: 2013-08-09 17:00:30
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Zreflektowa w sensie, ze dalej pracowa tam nie bedzie.

He, he, bo nie mo縠!
Wyjecha砨y na wozie gnoju w nast阷nych wyborach za trwaj眂y nepotyzm...

No nie wiem.
Syn Kalemby pracuje.
O tych wszystkich elewarach nawet nie wspominaj眂.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Nic tak nie obna縜 ludzkiego charakteru, jak obra縜nie si
z powodu 縜rtu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2013-08-09 19:34:50
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:09082013.5BB09C5Fbudzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail tuskobus@qmail.com napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Zreflektowa w sensie, ze dalej pracowa tam nie bedzie.

He, he, bo nie mo縠!
Wyjecha砨y na wozie gnoju w nast阷nych wyborach za trwaj眂y nepotyzm...

No nie wiem.
Syn Kalemby pracuje.
O tych wszystkich elewarach nawet nie wspominaj眂.

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta ministrem?
Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-09 18:41:53
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Zreflektowa w sensie, ze dalej pracowa tam nie bedzie.

He, he, bo nie mo縠!
Wyjecha砨y na wozie gnoju w nast阷nych wyborach za trwaj眂y
nepotyzm...

No nie wiem.
Syn Kalemby pracuje.
O tych wszystkich elewarach nawet nie wspominaj眂.

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta
ministrem? Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

Chcia砨ym by takim idealist.
Chcia砨ym miec tat w PSL i ubiegac si o stanowisko w ARR.
Oczywi禼ie wszystko osi眊n sam.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Jestem ma硑 Talibanek, mam  granat體 ca硑 dzbanek, nuklearn walizeczk
i w眊lika  prob體eczk. Raz, dwa, trzy, dzi Allacha spotkasz  Ty !

Data: 2013-08-09 20:23:40
Autor: the_foe
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 19:34, Bogdan Idzikowski pisze:

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa
kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta
ministrem?
Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

no tak mia pecha, "mozolnie zdobywa kwalifikacje" pod czujnym okiem kumpla tatusia. Taki geniusz powinen by pracowac w sektorze prywatnym, mia砨y pewnosc ze jego tatu nagle nie stanie sie jego szefem. 100% pewnosc.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-09 20:45:37
Autor: Anatol
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 20:23, the_foe pisze:
W dniu 2013-08-09 19:34, Bogdan Idzikowski pisze:

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa
kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta
ministrem?
Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

no tak mia pecha, "mozolnie zdobywa kwalifikacje" pod czujnym okiem
kumpla tatusia. Taki geniusz powinen by pracowac w sektorze prywatnym,
mia砨y pewnosc ze jego tatu nagle nie stanie sie jego szefem. 100%
pewnosc.


No to analogicznie np. dr Grzegorz Religa powinien mie zakaz ratowania ludzi w publicznych plac體kach s硊縝y zdrowia w czasie gdy jego ojciec by ministrem zdrowia.

Anatol

Data: 2013-08-09 21:47:05
Autor: Tuskobus
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 20:45, Anatol pisze:
W dniu 2013-08-09 20:23, the_foe pisze:
W dniu 2013-08-09 19:34, Bogdan Idzikowski pisze:

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa
kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta
ministrem?
Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

no tak mia pecha, "mozolnie zdobywa kwalifikacje" pod czujnym okiem
kumpla tatusia. Taki geniusz powinen by pracowac w sektorze prywatnym,
mia砨y pewnosc ze jego tatu nagle nie stanie sie jego szefem. 100%
pewnosc.


No to analogicznie np. dr Grzegorz Religa powinien mie zakaz ratowania
ludzi w publicznych plac體kach s硊縝y zdrowia w czasie gdy jego ojciec
by ministrem zdrowia.

Anatol

Dr. to przynajmniej wykwalifikowany zaw骴, a jak pope硁i b潮d w sztuce, to b阣zie odpowiada... A z硂dzieje u w砤dzy pchaj swoje pociotki po zawod體ce...

Data: 2013-08-09 23:16:47
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa w wiadomo禼i news:ku3c39$9aa$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2013-08-09 19:34, Bogdan Idzikowski pisze:

I tu jest pies pogrzebany. Syn Kalemby pracowa i mozolnie zdobywa
kwalifikacje wtedy, gdy nikt nawet o jego ojcu nie s硑sza.
To ma si zwloni z zajmowanego stanowiska, bo jego ojciec zosta
ministrem?
Kompletnie was pojeba硂!

rozbawiony wasz rewolucyjn czujno禼i

no tak mia pecha, "mozolnie zdobywa kwalifikacje" pod czujnym okiem kumpla tatusia. Taki geniusz powinen by pracowac w sektorze prywatnym, mia砨y pewnosc ze jego tatu nagle nie stanie sie jego szefem. 100% pewnosc.

Jeste w b酬dnym b酬dzie. To jest doros硑 cz硂wiek i ma prawo pracowa wsz阣zie i tatu nie b阣zie mu sta na przeszkodzie. Ani ty geniuszu!
Kompletenie szajba wam odbija, komsomolcy!

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-09 22:35:59
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Jeste w b酬dnym b酬dzie. To jest doros硑 cz硂wiek i ma prawo pracowa wsz阣zie i tatu nie b阣zie mu sta na przeszkodzie. Ani ty geniuszu!
Kompletenie szajba wam odbija, komsomolcy!

Zgadzam sie - moze pracowac DOKLADNIE wszedzie.
Tylko dlaczego tak sie sk砤da, ze naj砤twiej jednak tam, gdzie tatu dogl眃a okiem?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Szept pi阫nej kobiety s硑szy si lepiej ni
najg硂秐iejszy zew obowi眤ku." Pablo Picasso

Data: 2013-08-10 08:47:46
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:10082013.25B72587budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Jeste w b酬dnym b酬dzie. To jest doros硑 cz硂wiek i ma prawo pracowa
wsz阣zie i tatu nie b阣zie mu sta na przeszkodzie. Ani ty geniuszu!
Kompletenie szajba wam odbija, komsomolcy!

Zgadzam sie - moze pracowac DOKLADNIE wszedzie.
Tylko dlaczego tak sie sk砤da, ze naj砤twiej jednak tam, gdzie tatu
dogl眃a okiem?

Daniel Kalemba pracuje ponad 10 lat w ARR. Daniel Kalemba jest kierownikiem jednej z sekcji pozna駍kiego oddzia硊 Agencji Rynku Rolnego. Na to stanowisko by konkurs i Kalemba go wygra. Uko馽zy Uniwersytet Pozna駍ki, a tak縠 studia podyplomowe dotycz眂e Wsp髄nej Polityki Rolnej.
W jaki spos骲 minister Kalemba pom骻 synowi? Podaj fakty, argumenty, a nie insynuacje.
Czy syn Religi, lekarz, powinien by pracowa w prywatnym szpitalu, gdy jego ojciec by ministrem zdrowia? Ba! Przecie wcze秐iej razem pracowali pa駍twowej klinice. Zbrodnia!
Mo縠 jaki kompres na 砮b ci pomo縠!

ubawiony ignorancj

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-10 08:00:35
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Daniel Kalemba pracuje ponad 10 lat w ARR. Daniel Kalemba jest
kierownikiem jednej z sekcji pozna駍kiego oddzia硊 Agencji Rynku
Rolnego. Na to stanowisko by konkurs i Kalemba go wygra. Uko馽zy
Uniwersytet Pozna駍ki, a tak縠 studia podyplomowe dotycz眂e Wsp髄nej
Polityki Rolnej. W jaki spos骲 minister Kalemba pom骻 synowi? Podaj
fakty, argumenty, a nie insynuacje.
Czy syn Religi, lekarz, powinien by pracowa w prywatnym szpitalu,
gdy jego ojciec by ministrem zdrowia? Ba! Przecie wcze秐iej razem
pracowali pa駍twowej klinice. Zbrodnia!

W砤dza dopusci砤 sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet na wyrost nale縴 oczekiwania unikania takich sytuacji. I tyle.

Rozumiem, ze to jest przesada ale pytaj眂 w druga stron - czy jestes pewien ze 縜dnej protekcji nie by硂?

P.S. Prosze cie, nie pisz mi o konkursach. Naprawde nie czytasz i nie s硑szysz wielu zarzut體 o to, jak sie organizuje konkursy gdzie wygra ma konkretna osoba?
Mo縠 jaki kompres na 砮b ci pomo縠!

Je縠li pomo縠 ci to w dyskusji...

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"B骻 stworzy cz硂wieka, poniewa rozczarowa si ma硃.
Z dalszych eksperyment體 zrezygnowa."  Mark Twain

Data: 2013-08-10 11:32:06
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:10082013.28D6A210budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Daniel Kalemba pracuje ponad 10 lat w ARR. Daniel Kalemba jest
kierownikiem jednej z sekcji pozna駍kiego oddzia硊 Agencji Rynku
Rolnego. Na to stanowisko by konkurs i Kalemba go wygra. Uko馽zy
Uniwersytet Pozna駍ki, a tak縠 studia podyplomowe dotycz眂e Wsp髄nej
Polityki Rolnej. W jaki spos骲 minister Kalemba pom骻 synowi? Podaj
fakty, argumenty, a nie insynuacje.
Czy syn Religi, lekarz, powinien by pracowa w prywatnym szpitalu,
gdy jego ojciec by ministrem zdrowia? Ba! Przecie wcze秐iej razem
pracowali pa駍twowej klinice. Zbrodnia!

W砤dza dopusci砤 sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet na wyrost
nale縴 oczekiwania unikania takich sytuacji.

I tyle.

Rozumiem, ze to jest przesada ale pytaj眂 w druga stron - czy jestes
pewien ze 縜dnej protekcji nie by硂?

P.S. Prosze cie, nie pisz mi o konkursach. Naprawde nie czytasz i nie
s硑szysz wielu zarzut體 o to, jak sie organizuje konkursy gdzie wygra ma
konkretna osoba?

Mo縠 jaki kompres na 砮b ci pomo縠!

Je縠li pomo縠 ci to w dyskusji...

To za丑 podw骿ny kompres.

"...W砤dza dopusci砤 sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet na wyrost nale縴 oczekiwania unikania takich sytuacji..." - czyli syn Kalemby powinien antycypowa mianowanie ojca ministrem i na wszelki wypadek powinien by zosta bezrobotnym na zasi砶u. Ale jest zagro縠nie, 縠 zasi砮k, jaki by砨y pobiera, to tylko dzi阫i pozycji ojca.
A syn Religi? Te powinien zosta bezrobotnym?
Jebie ci porz眃nie. Jaki lekarz mo縠 ci pomo縠?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.




ubawiony

Data: 2013-08-10 10:00:27
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To za丑 podw骿ny kompres.

I to ci pomo縠?

"...W砤dza dopusci砤 sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet
na wyrost nale縴 oczekiwania unikania takich sytuacji..." - czyli syn
Kalemby powinien antycypowa mianowanie ojca ministrem i na wszelki
wypadek powinien by zosta bezrobotnym na zasi砶u. Ale jest
zagro縠nie, 縠 zasi砮k, jaki by砨y pobiera, to tylko dzi阫i pozycji
ojca.

Przeciez Kalemba jest pos砮m od wielu lat. I to pos砮m z PSLu kt髍y wiele lat z rz阣u zarz眃za Ministerstwem Rolnictwa.
Ale nie odpowiedzia砮s na moje pytanie, wiec trudno bedzie nam kontynuowa rozmowe.
P.S. Skoro jest taki 秝ietny, to chyba nie bedzie mia potrzeby pobierania zasi砶u.

A syn Religi? Te powinien zosta bezrobotnym?

Ma硂 to prywatnej s硊縝y zdrowia?

Jebie ci porz眃nie. Jaki lekarz mo縠 ci pomo縠?

Przepraszam, czy Pan ton rozmowy pomyli z niedzielnym obiadem?


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Jak mog powiedzie, co my秎, dop髃i
nie przekonam si, co m體i?"  E.M. Forster

Data: 2013-08-10 12:28:03
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:10082013.7CADBE95budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

To za丑 podw骿ny kompres.

I to ci pomo縠?

"...W砤dza dopusci砤 sie tylu naduzyc w tym zakresie ze obecnie nawet
na wyrost nale縴 oczekiwania unikania takich sytuacji..." - czyli syn
Kalemby powinien antycypowa mianowanie ojca ministrem i na wszelki
wypadek powinien by zosta bezrobotnym na zasi砶u. Ale jest
zagro縠nie, 縠 zasi砮k, jaki by砨y pobiera, to tylko dzi阫i pozycji
ojca.

Przeciez Kalemba jest pos砮m od wielu lat. I to pos砮m z PSLu kt髍y wiele
lat z rz阣u zarz眃za Ministerstwem Rolnictwa.
Ale nie odpowiedzia砮s na moje pytanie, wiec trudno bedzie nam kontynuowa
rozmowe.
P.S. Skoro jest taki 秝ietny, to chyba nie bedzie mia potrzeby pobierania
zasi砶u.

A syn Religi? Te powinien zosta bezrobotnym?

Ma硂 to prywatnej s硊縝y zdrowia?

Jebie ci porz眃nie. Jaki lekarz mo縠 ci pomo縠?

Przepraszam, czy Pan ton rozmowy pomyli z niedzielnym obiadem?

Podsumowuj眂 ca潮 t twoj bzdurn nienawi舵 do wszystkich, kt髍zy o秏ielili si by lepsi od ciebie, stwierdzam, 縠 Kalemb  i jego syna, w ramach protestu, mo縠sz w poca硂wa w dup, pod warunkiem, 縠 ci pozwol. Mo縠sz tak縠 pop砤ka si z w禼iek硂禼i i niespe硁ionych nadziei.
I gitara.

潮cz komsomolskie i rewolucyjne pozdrowienia

ubawiony do 砮z

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-10 11:00:25
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Podsumowuj眂 ca潮 t twoj bzdurn nienawi舵 do wszystkich

Skoro tak podsumowujesz, nie odpowiadaj眂 jednoczesnie na moje argumenty, to nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc mi砮go weekendu.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
W眛roba by砤 ca硑 dzie 秎edziona

Data: 2013-08-10 14:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze

U縴tkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomo禼i news:10082013.76F15181budzik61.poznan.pl...
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Podsumowuj眂 ca潮 t twoj bzdurn nienawi舵 do wszystkich

Skoro tak podsumowujesz, nie odpowiadaj眂 jednoczesnie na moje argumenty,
to nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc mi砮go weekendu.

Synu, ja mam nieustaj眂y weekend. Od 2 lat jestem na emeryturze. A moje dzieci, tak縠 dzi阫i moim znajomo禼iom, pracuj w odpowiednich miejscach i dobrze im si powodzi.
I tak ma by!
I gitara!

I jak si ju wyp砤czesz, wyjrzyj na 秝iat, a przekonasz si, jak jest pi阫nie!

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-10 17:47:45
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Podsumowuj眂 ca潮 t twoj bzdurn nienawi舵 do wszystkich

Skoro tak podsumowujesz, nie odpowiadaj眂 jednoczesnie na moje
argumenty, to nie pozostaje mi nic innego, jak zyczyc mi砮go
weekendu.

Synu, ja mam nieustaj眂y weekend. Od 2 lat jestem na emeryturze. A
moje dzieci, tak縠 dzi阫i moim znajomo禼iom, pracuj w odpowiednich
miejscach i dobrze im si powodzi.
I tak ma by!
I gitara!

Ale co to ma wspolnego z tematem?

I jak si ju wyp砤czesz, wyjrzyj na 秝iat, a przekonasz si, jak jest
pi阫nie!

Czy ja twierdze inaczej?



--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2013-08-10 12:40:25
Autor: Anatol
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-10 12:00, Budzik pisze:

A syn Religi? Te powinien zosta bezrobotnym?

Ma硂 to prywatnej s硊縝y zdrowia?


A ile to by硂 prywatnej s硊縝y zdrowia za PiS w kt髍ej NFZ finansowa operacje kardiochirurgiczne ?

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/141211,dzielo-religi-skonczy-jego-syn.html?gclid=CJXRzNvV8rgCFUVb3god2xIAkw

"...Grzegorz Religa jest konsultantem fundacji odpowiedzialnym za wdro縠nia. Poprzeczk ustawion ma wysoko, bo jest skazany na por體nania z ojcem. Na koncie ma ju powa縩e osi眊ni阠ia Wykona najwi阠ej w Polsce wszczepie sztucznych kom髍 wspomagania serca."


Skoro te operacje by硑 nieetyczne bo zwi眤ane z nepotyzmem to dlaczego PiS i media nie wzi瓿y si za zwalczanie tej patologii  ?

Kolejny przypadek nepotyzmu kt髍ego nikt nie chcia krytykowa to zatrudnienie przez Lecha Kaczy駍kiego w swojego brata Jaros砤wa w Radzie Bezpiecze駍twa Narodowego.


Anatol

Data: 2013-08-10 11:00:25
Autor: Budzik
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Osobnik posiadaj眂y mail c355@usuntowp.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

A syn Religi? Te powinien zosta bezrobotnym?

Ma硂 to prywatnej s硊縝y zdrowia?

A ile to by硂 prywatnej s硊縝y zdrowia za PiS w kt髍ej NFZ finansowa operacje kardiochirurgiczne ?

Nie wiem, zreszt nie znam syna p. Religi.
To nie ma znaczenia.

Wyrazi砮m swoje bardzo og髄ne podej禼ie do tematu. Schodzenie do poziomu konkretnej osoby nic nam nie da.
Albowiem: ja nie twierdze, ze poszczeg髄ne osoby (jak byc mo縠 p. Religa) nie wypracowa硑 swojej pozycji ciezk prac, talentem itp.

Ja twierdz, 縠 niestety w砤dza dotychczas pope硁i砤 tyle "zaniedba" w tym temacie, ze obecnie nie mo縠my sobie pozwoli na luksus pob砤縜nia.
Ba, przez to standardy powinny by podniesione bardzo wysoko, byc mo縠 do granic absurdu albo i wy縠j.



--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Pieni眃ze s jak sz髎ty zmys, bez kt髍ego nie spos骲 wykorzysta
w pe硁i pozosta硑ch pi阠iu." - William Somerset Maughan

Data: 2013-08-09 20:18:12
Autor: the_foe
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
Doce駇y, to chyba pierwsza taka sytuacja ze polityk PSL sie zreflektowa.

Co sie zreflektowa? Skrewi i mu g硊pio. PSl to nie SO i wiedza ze nepotyzm sie kamufluje krzyzowo. Powinna pracowac pod resoretem pracy albo lepiej gdzies w sejmiku. Tyle lat doskonalenia know-how poszlo na marne... ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-08-10 09:34:43
Autor: WW
C贸rka siedzi u mnie i p艂acze
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
- Kiedy si臋 o tym dowiedzia艂em,
postanowi艂em, 偶e tak by膰 nie mo偶e. Ko艅czy prac臋 w tym miesi膮cu. 呕aden
cz艂onek mojej rodziny nie b臋dzie zatrudniony w instytucji, kt贸ra jest mi
podleg艂a - doda艂 wicepremier.

Biedne dziewcz膮tko z pewno艣ci膮 znajdzie prace na otarcie 艂ez, w instytucji podleg艂ej koledze.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-08-09 20:01:49
Autor: Mark Woydak
C贸rka siedzi u mnie i p艂acze
U偶ytkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ku28q5$re4$1speranza.aioe.org...
Kolejna ods艂ona naszej prze艣miewczej politycznej serii "Bez komentarza". Mia艂o ju偶 nie by膰 krewnych i znajomych w rz膮dowych agencjach. A tymczasem, c贸rka ministra Janusza Piechoci艅skiego dosta艂a si臋 na p艂atny sta偶 w agencji, podlegaj膮cej resortowi ojca.

Gdzies musi przecie偶 pracowa膰. Chcia艂a si臋 zatrudni膰 na gosposi臋 u Jaros艂awaPolsk臋Zbaw ale nie mia艂a referencji. Co do ciebie, tobie to by si臋 przyda艂o rytualne skr臋cenie moszny.

MW

Data: 2013-08-09 13:37:53
Autor: Marek Woydak
C髍ka siedzi u mnie i p砤cze
Dnia Fri, 9 Aug 2013 20:01:49 +0200, Mark Woydak napisa(a):

U縴tkownik "Tuskobus" <tuskobus@qmail.com> napisa w wiadomo禼i news:ku28q5$re4$1speranza.aioe.org...
Kolejna ods硂na naszej prze秏iewczej politycznej serii "Bez komentarza". Mia硂 ju nie by krewnych i znajomych w rz眃owych agencjach. A tymczasem, c髍ka ministra Janusza Piechoci駍kiego dosta砤 si na p砤tny sta w agencji, podlegaj眂ej resortowi ojca.

Gdzies musi przecie pracowa. Chcia砤 si zatrudni na gosposi u Jaros砤waPolsk闦baw ale nie mia砤 referencji. Co do ciebie, tobie to by si przyda硂 rytualne skr阠enie moszny.

MW

Posraniec pisz眂y jako Marek Woydak podszywa si od wielu miesi阠y pod m骿
nalias. Taka 秝inia bez honoru. Czy縝y wstydzi si swojej twarzy? Nie sta
chama na w砤sny email i alias? Sprawia ci przyjemnio舵 砤chu podszywanie
si
podemnie? Jeste zwyk砤 gnid nie wart nawet spluni阠ia. Takie wszy jak ty
powinno si t阷i w zarodku. Brzydz sie takimi 砤jzami jak ty.

痚by za砤pa jak眘 wstydliw chorob przyg硊pie!

Mark Woydak

C贸rka siedzi u mnie i p艂acze

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona