Data: 2011-05-13 22:52:26 | |
Autor: Koczis | |
CB 1300 S-jakies opinie? | |
Witam.
Mam pytanie, co mozecie napisac o w/w motocyklu? Przeczytalem juz kilka testow, ale jak wiadomo, sa pisane pod importerow, a mi chodzi o opinie uzytkownikow. Czy taka masa(270kg) bardzo daje sie we znaki podczas jazdy po miescie, jak ze spalaniem(bo testy podaja tylko srednie). Podobno technicznie sa bardzo trwale, ale moze jest cos na co zwrocic uwage w tym modelu? Dziekuje Koczis R1 -- |
|
Data: 2011-05-15 09:38:56 | |
Autor: Lisciasty | |
CB 1300 S-jakies opinie? | |
On 13 Maj, 22:52, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:
Mam pytanie, co mozecie napisac o w/w motocyklu? Przeczytalem juz kilka testow, Swego czasu napalony byłem na tę cebulę jako coś większego po kawie 550. Miałem już nawet zaplanowaną wycieczkę po germanii w celu pomacania i pewnie kupna, ale przejechałem się na maszynie znajomka i mi przeszło. Opinia oczywiście czysto subiektywna, generalnie spodziewałem się czegoś więcej po tym silniku, jakoś szarpliwie i niemrawo się toto wkręca, ciężko dozowalny "gaz". Egzemplarz którym jechałem nie był szczególnie stary i wyglądał na zadbany. Polecałbym przejażdżkę przed kupnem, albo się utwierdzisz że naprawdę to chcesz albo się wyleczysz ;) Pozdrawiam Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/ -- Kawidło GPZ 550 '82 Tygrys '05 |
|
Data: 2011-06-05 08:13:59 | |
Autor: lesor | |
CB 1300 S-jakies opinie? | |
On 13 Maj, 22:52, "Koczis" wrote:
Witam. Moge napisac, ze jest dobry. Fantastyczna UJM duzej pojemnosci. Jest ciezki ale i ja jestem ciezki, wiec podczas jazdy po miescie radze sobie i nikt nie siedzi mi na ogonie. Moze jakies supermoto by bylo lepsze. Po R1 mozesz miec niesmak ruszajac spod swiatel. Pierwszy bieg konczy sie przed 100km/h. Ale nie ustepuje okrutnie pojazdom z duza iloscia R w nazwie. Silnik ma sile. Jest to motocykl dla raczej wysokich osob ceniacych moment obrotowy wyzej niz setki KM przy kilkunastu rpm. Spalanie - zalezy od reki. Moje cb palily zawsze ok 7 litrow. Ale slyszalem, ze podobno pala <6. Motocykl bezproblemowy, uwage przy kupowaniu nalezy zwrocic na chlodnice - znakomita wiekszosc ma pogiete po glebach czy dzwonach a czesto zamarkowane to jest tuninkowymi srebrzystymi oslonami. Poza tym, jesli celujesz w wersje z owiewka, to kazda powypadkowa ma rozjechane plastiki, co widac doskonale z miejsca kierowcy. Krzywi sie stelaz z magnezu(?) oraz wymyslnie pogiete wsporniki bocznych owiewek. Zegary trzymaja sie stelaza, reflektor trzyma sie stelaza (a gleba oznacza zlamanie badz pekniecie jednego z dwoch plastikowych bolcow ustalajacych), srodkowa czesc owiewki jest przymocowana do reflektora a boki sa mocowane do ramy pod zbiornikiem. Skrecenie wszystkiego - w szczelinach miedzy elementami - uwypukla krzywizne ktoregokolwiek elementu. Mozna tez zwrocic uwage na to, ze jest to motocykl wygodny, czego zasluga jest dwuskladnikowe wypelnienie kanapy. -- pozdrawiam, lesor cb1300, c1125 |