CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Data: 2009-03-02 22:30:56
Autor: J.S
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Użytkownik "R2" <kultart@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohi6e$7ml$1inews.gazeta.pl...
Witam. Po glebszym przeanalizowaniu swoich umiejetnosci oraz wprawy doszedlem do wniosku , ze jeszcze za malo mam doswiadczenia , zeby przesiasc sie na cos szybszego, bo predkosc to nie wszystko. Owszem brakuje mi jej na autostradzie, ale lapie sie tez na nieuwadze, glównie mojej, badz to pod wplywem adrenaliny badz kobiet za kierownica...Mianowicie czasem sie lapie w miescie na tym, przyspieszam sobie( bo to lubie najbardziej) i troche za pózno sie orientuje , ze przedemna sznur samochodów w korku i trzeba ostro hamowac... tak wiec jeszcze sobie pojezdze CB 500 bo i na tym mozna sobie zrobic krzywde a , ze spokojnie nie potrafie jezdzic( bez wzgledu na to czy to moto czy auto) lepiej jeszcze poczekam, bo zycie mi jednak mile. Ale mam za to do Was ( jako wiekszosci) tutaj Wam troche polize dupska: mojego autorytetu, którego "sluchalem" zanim jeszcze kupilem motocykl, co prawda pod innym nickiem sie tu udzielalem ale mniejsza o to.
Skoro zostaje narazie przy CB 500 to chcialbym sie nauczyc kilku rzeczy, m.in. chcialbym sie dowiedziec czy mozliwa jest jazda na tylnym kole , moze nie tyle jazda co jakies efektowne poderwanie go na kolo podczas niezbyt szybkiej jazdy, jesli sie to wogóle da wykonac na tym motocyklu a napewno sie da ?( skoro ludzie "lataja na gumie" na sprzetach typu WSK, to na tym tym bardziej. Rzecz w tym , ze moze na czyms "mocniejszym " byloby latwiej to o tyle taniej na CB 500, bo motocykl ma juz kilka ladnych wiosen to i go mniej szkoda i taniej wyjdzie w razie gleby. Chcialbym , zebyscie potraktowali mój post na powaznie bowiem pytam powaznie. Troche czuje sie "niedouczony" szczególnie po dzisiejszej "akcji" kiedy to wracalem sobie z pracy i dogonilo mnie jakies Suzuki( nawet nie wiem za bardzo co to bylo, cos nowego) wyprzedzil mnie na prostej z wielkim rykiem, doszedlem go na kilku zakretach i zatrzymalismy sie na swiatlach, start mialem lepszy ale kolo popatrzyl sie, redukcja, poszedl na kolo i pizda.. i tyle to go widzialem. Tez tak bym chcial sie nauczyc :) dlatego prosze o jakies rady tylko nie typu, kup se R1 czy cos w tym stylu , ja naprawde chce sie tego nauczyc wiec nie wyzywajcie mnie odrazu od dresów co chca na gumie tylko jezdzic, bo zapewniam , ze do dresa mi daleko.
So please help.

Pozdrawiam
Artur
A motocykl przypadkiem nie posiada dwóch kól i nie powinien na nich sie opierać? Rozumiem że laski w twojej wiosce wilgotnieją na widok takich burackich pokazów?

Data: 2009-03-02 21:34:27
Autor: R2
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

"J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> wrote

 A motocykl przypadkiem nie posiada dwóch kól i nie powinien na nich sie
opierać? Rozumiem że laski w twojej wiosce wilgotnieją na widok takich burackich pokazów?

Mylisz się, a pozatym przeczytałeś mój cały post, prosiłem o niepisanie takich zbędnych komentarzy.

Mimo wszystko pozdrawiam

Data: 2009-03-02 22:39:40
Autor: J.S
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Użytkownik "R2" <kultart@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohjdt$eg7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Owszem.... prosiłeś o nieporównywanie Cię z dresami.... a ja tylko porównuje z burakami :) Sorki, sam jeżdżę ale na widok takich palantów czerwienię się pod kaskiem. Również dobrej nocy....

Data: 2009-03-02 21:43:48
Autor: R2
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

[...]

Wolałbym , żebyś nie nazywał mnie burakiem , bo nie znasz mnie wcale.
Moge spytać, czerwienisz się ze wstydu, że tak nie potrafisz ? :D

Następnym razem zanim porównaz kogoś kogo nie znasz do buraka daj sobie na wstrzymanie, nie musiałem pisać tego postu wogóle. Są inne sposoby na wyładowanie swoich frustracji. Siądź na motor i się przejedź gdzieś, lepiej Ci to zrobi.

Dobranoc, bez odbioru.

Data: 2009-03-02 22:54:04
Autor: J.S
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Użytkownik "R2" <kultart@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohjvc$jjf$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tak zrobię, nie mogę się doczekać wiosny i pierwszej jazdy..... ale na dwóch kołach i bez cienkiego szpanowania... może dlatego że mieszkam w mieście? A może jestem już za "duży"? Śpij dobrze...i obyś nie spotkał kogoś w puszcze kto ćwiczy właśnie jazdę na dwóch kołach obok Ciebie... :) :)

Data: 2009-03-02 22:53:09
Autor: R2
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

"J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> wrote
Tak zrobię, nie mogę się doczekać wiosny i pierwszej jazdy..... ale na dwóch kołach i bez cienkiego szpanowania... może dlatego że mieszkam w mieście?

ha , ale teraz dojebałeś .... miastowy ludziku...
też nie mieszkam na wsi, swoja drogą jestem ciekaw z jakiego miasta jesteś mieszczaninie...

Data: 2009-03-03 09:31:44
Autor: Watson
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
J.S wrote:
[...]

Kolego J.S. to nie bylo zbyt miłe.

Jazda na gumie jest czescią techniki do opanowania.
Tak, nie jest to zbyt bezpieczne, ale daje mase funu.

R2, proponuje pocwiczyc na enduro.
Jezeli nie masz takiej mozliwosci, to pozostaje na CB.

W tym przypadku kup zestaw zebatek, przód -1 tył +(2-3)
Spokojnie wejda na łańcuch ktory masz założony

W takiej konfiguracji CB stanie się zwawsza :)

--
FJR 1300
Wyscigowa licencja A

Data: 2009-03-03 00:09:00
Autor: TasmaN
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gohjaa$6ci$1atlantis.news.neostrada.pl...

A motocykl przypadkiem nie posiada dwóch kól i nie powinien na nich sie opierać? Rozumiem że laski w twojej wiosce wilgotnieją na widok takich burackich pokazów?

Wez ty czlowieku tnij cytaty i nie pierdol od rzeczy jak ktos o cos konkrentego pyta... :(((

-- - TasmaN
Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

/Forum GSXF: www.gsxf.pl/

Data: 2009-03-03 09:26:35
Autor: Budyń
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
[...]

Co za koleś, buahahaha. Na podwójnej ciągłej też nie wyprzedzasz? I nie przekraczasz ustawowych prędkości?

Rower kup, ty motocyklisto ty :-)

b.

CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?