CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Data: 2009-03-02 22:54:37
Autor: mazdah
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
IMO

Zostaw lepiej tą hondziawę w spokoju.
To nie jest sprzęt do gumowania, to spokojna i delikatna maszynka.
Szkoda ramy, łożysk i zawieszenia - zresztą w  każdej maszynie szkoda ramy, kumpel popękał sobie ninje 6 od gumowania.
Do tego z pewnością nie poderwiesz z gazu, więc sprzęgła też szkoda a i kontrola nad jazdą przy tak niskiej mocy jest w zasadzie żadna - więc praktycznie każde przyziemienie będzie twarde.
Twarde lądowanie zazwyczaj oznacza boleść jajek - kolejny minus gumowania na takich sprzętach.

To jest bryka do spokojnej jazdy i naprawdę śmiesznie wygląda jak ktoś próbuje z takiego sprzęta zrobić demona prędkości.
Od razu na myśl przychodzą mi ospojlerowane Kadetty 1.2

Sam jeżdżę bardzo spokojną maszyną, dla niepoznaki z wyjętym db killerem. I czasami czuję się troche jak burak, kiedy obok mnie przeleci coś co ma ponad 150 koni a gra ciszej niż moja NTV ;)

--
Pozdro
Mazdah

CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?