CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?

Data: 2009-03-04 18:48:31
Autor: R2
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
Bardzo dziękuję wszystkim którzy mi odpowiedzieli na moje pytania i dziękuję za wyczerpujące opisy i za to , że mój temat potraktowali poważnie. Cenie sbie wszystkie wskazówki i bardzo się cieszę , że istnieje taka grupa dyskusyjna jak ta.
W sobote zapowiada się u mnie dobra pogoda więc napewno poćwicze troche.

Pozdrawiam wszystkich
Artur

Data: 2009-03-05 07:51:12
Autor: Kefir
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
Elou!
"R2" <kultart@gazeta.pl> wrote in message news:gomie7$gqq$1inews.gazeta.pl...
Bardzo dziękuję wszystkim którzy mi odpowiedzieli na moje pytania i dziękuję za wyczerpujące opisy i za to , że mój temat potraktowali poważnie.

Sie dolaczam: bardzo dziekuje za porady. Na rowerze juz cwiczylem. Magic, ani drgnij ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-04-05 20:44:22
Autor: davidov90
CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?
Przyjacielu Drogi !
Tez mam CB500 i ostatnio chcialem sie pobawic w "ogladanie chmur" i doszedlem do wniosku, ze CB500 jest dobra do stuntu co jest potwierdzone:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=cb500+stunt&aq=f
Ja stawiam na kolo bez sprzegla moja cebulke, jak to robie ? zaraz probuje wyjasnic.
Tak jak kolega napisal wyzej moment obrotowy pomaga w podniesieniu kola, wiec nalezy go prawidlowo wykorzystac.
CeBula osiaga najwyzszy moment obrotowy przy 47 Nm przy 8000 obr/min.
No wiec do roboty.
Zeby nie zaliczyc plecow najpierw przykrec cebulke energicznie do 6tys. obr. odejmij jej gazu (tak aby obroty troszke spadly.) i enegricznie dodaj gazu tak abys czul, ze przednie kolo ma zamiar sie podniesc.
Czujesz to ? CeBula ma ochote wstac, mozliwe nawet, ze sie podniosla(5-7 cm), jest to pewna loteria bo moze akurat trafiles na wiele newtonometrow, zalezy jak przykrecisz :D.
Wszystko wykonujesz na pierwszym biegu.
Pocwicz, nastepnie zrob to samo, lecz przykrec Hondziawe wyzej aby wyczuc max. moment obrotowy i czuc jak wedrujesz w gore, wszystko bez sprzegla na 1 biegu.
Nic nie da jak bedziesz chcial podniesc na kolo przy 9 tys. bo wtedy Honda jest strasznie slaba- staraj sie wyczuc max. moment obrotowy.
Nie jestem jakims stunterem, zaczynam dopiero 'skladac te klocki' jako samouk.
Nie zapominaj, ze maszyne katujesz podnoszac kolo... Albowiem - brak smarowania silnika
- zimmeringi w lagach
- glowka ramy
- zebatki
- lancuch
- opona
:D
Jedno wiem: CB500 jest bardzo mocna maszyna i mozna na niej zrobic wiele, bo postawic na kolo bez sprzegla to juz wielkie osiagniecie :)
pozdrawiam Dawid.

CB 500 "czy pójdzie na kolo" ?