CB Radio

Data: 2015-04-01 22:44:50
Autor: P.B.
CB Radio
Dnia Wed, 1 Apr 2015 22:27:56 +0200, Cavallino napisał(a):

Które z poniższych?

- Canva CB-278
- TTI TCB 550N
- CRT ONE MINI
- Yosan 50
- LAFAYETTE APOLLO
- Telefunken Sirius-108

lub coś innego zbliżone cenowo

Wymogi to ASQ i poprawna współpraca z anteną 30 cm.
Głównie na miasto i rzadziej krótkie trasy.

Wszytko jedno. Z taką anteną i tak niczego nie usłyszysz i nikt nie usłyszy
Ciebie. Ja mam Lafayette Zeus i Sirio T3-27 (helikalna 62cm) - wielkiego
szału nie ma, ale coś tam słychać z kilometra, czy dwóch. Przy antenie 30cm
i lowendowym radiu prościej będzie odkręcić szybę i zagadać do kierowcy
stojącego obok w korku. Trochę lepiej mi to działa na Sirio Snake 27 (drut 115cm), ale też bez
rewelacji.

--
Pozdrawiam,
Przemek