CB Radio

Data: 2015-04-02 18:17:18
Autor: Pawel O'Pajak
CB Radio
Powitanko,

poprawna wsppraca z anten 30 cm.

O takiej dlugosci antenie juz Ci inni pisali. Moge tylko potwierdzic i polecic antenke Indiana. Daje calkiem niezly zasieg, u mnie ok. 15km, a co bardzo wazne wyglada jak zwykla radiowa (ino dluzsza), wiec szyby i CB ma szanse ocalec.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym pozna ma szkodliwo spoeczn?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mroek)

Data: 2015-04-02 19:30:22
Autor: Tomasz Gorbaczuk
CB Radio
W dniu .04.2015 o 18:17 Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl> pisze:

Daje calkiem niezly zasieg, u mnie ok. 15km,

Przy nadawaniu?:-)
Podawanie zasięgu przy odbiorze (bez sprecyzowania między jakimi stacjami  jest łączność)jest trochę mało miarodajne.
Na zachodzie i południu Wa-wy nadaje mobilek, który "prowadzi" na kanale  13-tym.
Ja go swoim 60cm Sirio słyszę w Błoniu, Grodzisku, Łomiankach, Wesołej a  czasami i w Zakręcie.
Człowiek nadaje z Piastowa. Nigdy by mi nie przyszło do głowy pisanie na  podstawie tego przypadku, że moja popierdółka ma zasięg 25km.

TG

Data: 2015-04-02 20:47:49
Autor: Michał Baszyński
CB Radio
W dniu 2015-04-02 o 19:30, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

też mam Indianę, zamontowaną w dziurze w dachu, w komplecie ze starym Valerym. Jadąc 79 od Krakowa na Sandomierz do mniej więcej Nowego Brzeska słuchanie na 19 rozmów _różnych_ mobili na A4 zazwyczaj nie jest ani wyjątkiem, ani wyzwaniem.

--
Pozdr.
Michał

Data: 2015-04-02 21:24:21
Autor: Pawel O'Pajak
CB Radio

Powitanko,

Przy nadawaniu?:-)

Zasieg nadawania wiekszy niz odbierania nie ma najmniejszego sensu.
Jak jade boczna droga, to mniej wiecej z 15km slysze mobilki z trasy, w kierunku ktorej jade. Nie sprawdzalem jak daleko mnie slychac. Wystarczajaco.
Wazne, zeby dziura w dachu (nie zadne magnesy) i dobrze umasiona.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2015-04-03 07:11:24
Autor: Axel
CB Radio
"Tomasz Gorbaczuk"  wrote in message news:op.xwg6wwg1g01fvfl-089.harvard.local...

Daje calkiem niezly zasieg, u mnie ok. 15km,

Przy nadawaniu?:-)
Podawanie zasięgu przy odbiorze (bez sprecyzowania między jakimi stacjami jest łączność)jest trochę mało miarodajne.

Triflexa przetestowałem swego czasu  - zupełnie swobodnie mogłem się dogadać z drugim kierowcą z odległości 9 km.
Oczywiście, nie na kanale 19-tym, no i na prostej płaskiej drodze (S8 Radzymin-Wyszków). Z drugiej strony AS-100

--
Axel

CB Radio