CB/Yanosik?

Data: 2012-06-20 23:07:25
Autor: Mikolaj Jopczynski
CB/Yanosik?
Witajcie,

Mam takie szczescie, ze czesto wyjezdzajac/dojezdzajac pod dom zatrzymuja mnie ;)

Ostatnio jadac na krk, zatrzymali mnie po 2 min od ruszenia spod domu :)

Chcialbym tego unikac, lub przynajmniej ograniczyc na motocyklu.

Czego uzywacie? Yanosik chyba nie ma sygnalizacji swietlnej - tylko dzwiekowa?

CB oczywiscie reczniak ;)

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-20 23:57:29
Autor: grzech
CB/Yanosik?
Czego uzywacie?

Pamięci? Tam zazwyczaj leż± podstawy znajomo¶ci pord.

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-21 11:54:22
Autor: Mikolaj Jopczynski
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 08:57, grzech pisze:
Czego uzywacie?

Pamięci? Tam zazwyczaj leż± podstawy znajomo¶ci pord.

No co Ty ..... ?:)

K.... uwielbiam takie odpowiedzi, calkowicie niezgodne z tematem i nic do niego nie wnoszace, a pokazujace, jakiego to odpowiadajacy ma "duzego" ...:)

Data: 2012-06-21 03:15:32
Autor: grzech
CB/Yanosik?
K.... uwielbiam takie odpowiedzi, calkowicie niezgodne z tematem i nic
do niego nie wnoszace, a pokazujace, jakiego to odpowiadajacy ma
"duzego" ...:)

Aaa - kumam. trzeba było od razu mówić że przez sibi chcesz pytać czy
dzi¶ możesz z domku
bez majtek wyjechać - bo rozumiem, że wła¶nie za to mandaty ci
lepi±?:)

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-21 12:17:51
Autor: Mikolaj Jopczynski
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 12:15, grzech pisze:
[...]

Widzisz, tak sie sklada, ze dziennie robie (niezaleznie czy na moto czy fura) 150-200 km i zwyczajnie cb sie przydaje.

Nie uwierze rowniez w to, ze jezdzisz w 100% zgodnie z przepisami.

P.S.
Majtek nie nosze w ogole

Data: 2012-06-21 12:37:25
Autor: Kuczu
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 12:17, Mikolaj Jopczynski pisze:

Majtek nie nosze w ogole

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-21 12:40:35
Autor: Piotr Rezmer
CB/Yanosik [OT]?
Kuczu pisze:

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

Plamkę masz zawsze, nawet jeśli nosisz grube majtki. Kwestia przebiegu zestawu majtki/spodnie, metody pomiarowej, wilgotności powietrza, koloru spodni. Dużo by wymieniać.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-06-21 13:11:41
Autor: Kuczu
CB/Yanosik [OT]?
W dniu 2012-06-21 12:40, Piotr Rezmer pisze:
Kuczu pisze:

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

PlamkÄ™ masz zawsze

Chyba Ty

Data: 2012-06-21 12:41:07
Autor: AZ
CB/Yanosik?
On 06/21/2012 12:37 PM, Kuczu wrote:
Majtek nie nosze w ogole

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

Myślę, że majtki nie mają na to wpływu, zrób ślepy test.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-21 06:18:26
Autor: grzech
CB/Yanosik?
> I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

My¶lę, że majtki nie maj± na to wpływu, zrób ¶lepy test.

Albo ¶wiatła drogowe - te długie - sobie wł±cz :)

____
grzech
tdm

Data: 2012-06-21 13:11:27
Autor: Kuczu
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 12:41, AZ pisze:
On 06/21/2012 12:37 PM, Kuczu wrote:
Majtek nie nosze w ogole

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

Myślę, że majtki nie mają na to wpływu, zrób ślepy test.

Od slepych testow mamy juz specjaliste. Jestem ciekaw czy sie podejmie.

Data: 2012-06-21 13:01:16
Autor: Mikolaj Jopczynski
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 12:37, Kuczu pisze:
W dniu 2012-06-21 12:17, Mikolaj Jopczynski pisze:

Majtek nie nosze w ogole

I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

Ja tam strzepuje ... :):D

Data: 2012-06-21 06:40:49
Autor: Lisciasty
CB/Yanosik?
On 21 Cze, 13:01, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:
Ja tam strzepuje ... :):D

Choćby¶ strzepywał i 2 tygodnie, i tak ostatnia kropla spadnie ci w
spodnie.

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Kawidło GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2012-06-22 07:24:42
Autor: Roman Niewiarowski
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 15:40, Lisciasty pisze:

Choćby¶ strzepywał i 2 tygodnie, i tak ostatnia kropla spadnie ci w
spodnie.

Czyli rozwiazaniem chodzienie w kilcie.
Ciekawe czy sa jakies skorzane ze wzmocnieniami, w kolorach suzuki. - kolega chcialby wiedziec ;)

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-06-21 10:31:57
Autor: masti
CB/Yanosik?
Dnia pięknego Wed, 20 Jun 2012 23:07:25 +0200 osobnik zwany Mikolaj
Jopczynski wystukał:

[...]

Yanosik ma oczną. Zalezy czy używasz na smartfonie (to problem z batrią) albo na tym ich pudełku, któ¶e chyba jeszcze sprzedają. To tam jest na diodkach

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-06-21 03:45:49
Autor: doktorski
CB/Yanosik?
W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 12:31:57 UTC+2 użytkownik masti napisał:
Yanosik ma ocznÄ….
I dzwiekowa. Na Androidzie przynajmniej.
Zalezy czy uĹĽywasz na smartfonie (to problem z batriÄ…)
Potwierdzam, bez zewnetrznego zasilania bateria ginie w oczach.
albo na tym ich pudełku, któ¶e chyba jeszcze sprzedają. To tam jest na diodkach
Tego nie testowalem.

Yanosik ogolnie nie jest zlym rozwiazaniem tylko zwloke w informowaniu ma czasami duza. Bywa, ze za duza. I nie twierdze, ze to wina samego rozwiazania - czesto to po prostu brak informacji od innych userow.

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-06-21 22:04:56
Autor: Yogi\(n\)
CB/Yanosik?
Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <mikolaj.jopczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrte19$e0n$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

Mam takie szczescie, ze czesto wyjezdzajac/dojezdzajac pod dom zatrzymuja mnie ;)

I co, przywlokłeś TDM-kę z Malborka?

--
Yogi(n)

Data: 2012-06-21 23:10:07
Autor: Mikolaj Jopczynski
CB/Yanosik?
W dniu 2012-06-21 22:04, Yogi(n) pisze:
[...]

Jeszcze nie, przyszly piatek planuje....

Data: 2012-06-22 09:43:25
Autor: Adam Wysocki
CB/Yanosik?
Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczynski@gmail.com> wrote:

Chcialbym tego unikac, lub przynajmniej ograniczyc na motocyklu.

Użyj rozs±dku - oczy dookoła głowy, jak zapier... to tylko maj±c przed sob± zaj±ca, jak kto¶ ci wsiada na ogon to zwolnij, znaj miejsca, w których susz±, nie przeginaj z prędko¶ci± (co innego lecieć po mie¶cie 120 a co innego 180) i będzie ok.

Czego uzywacie? Yanosik chyba nie ma sygnalizacji swietlnej - tylko dzwiekowa?

Miałem CB na moto, nie sprawdziło się.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

CB/Yanosik?