CB już obciach, czy jeszcze nie?

Data: 2009-05-29 22:42:49
Autor: Max_P
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Witam,
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Max

Data: 2009-05-29 14:01:43
Autor: essi557
On 29 Maj, 22:42, "Max_P" <Ma...@xxl.pl> wrote:
[...]

Totalny obciach. Jedyne remedium to płyta CD (DVD) zawieszona na
lusterku ew. niebieskie neony w podwoziu.

Data: 2009-05-29 22:14:01
Autor: Sławek
Max_P <Max_P@xxl.pl> napisał(a):
Witam,
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Kiedyś, kiedy nie bylo telefonów komórkowych a zabawa w CB była Hobby i wiele osób zaczynających wlaśnie od tej łączności zostało "krótkofalowcami" to było wszystko OK.
Teraz, kiedy niedorobione bezmózgi instalują radio CB w osobówkach jako "antyradar" to jest pospolite wieśniactwo i głupota!
Osoby te nie znają podstaw kultury i elementarnych zasad korzystania z eteru, po prostu naciskają guzik i mówią...
Eeechhh, szkoda gadać, prostactwo i głupota!

Data: 2009-05-30 01:21:10
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Sławek " <slawek_xj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gvpmn9

Osoby te nie znają podstaw kultury i elementarnych zasad korzystania z eteru,
po prostu naciskają guzik i mówią...
Eeechhh, szkoda gadać, prostactwo i głupota!

Zauważyłem właśnie że rozmowy przez CB jeszcze 10-15 lat temu wyglądały inaczej. Teraz zrobił się niezły śmietnik. To tak jak w internecie... 12 lat temu na forach były głownie dyskusje prowadzone przez ludzi znających temat i pewne zasady kultury, a teraz 80% internetu wypełnione jest przez śmietnik, gdzie ludzie robią sobie jaja, obrażają się i ogólnie można zdębieć jak się zobaczy co tam się dzieje.

Data: 2009-05-30 07:26:24
Autor: szerszen

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvpqp9$qr0$1atlantis.news.neostrada.pl...

Zauważyłem właśnie że rozmowy przez CB jeszcze 10-15 lat temu wyglądały inaczej. Teraz zrobił się niezły śmietnik.

obaj zescie mnie setnie rozbawili
nie wiem kiedy wy swoja przygode z cb zaczynaliscie i gdzie to bylo, ale ja w swojej pamieci mam troche inny obraz tego co sie dzialo jak cb w polsce trafilo pod strzechy, a dodam, ze wtedy jeszcze radio nalezlo zarejestrowac, najpierw w "pirze" potam w "parze", pisze na podstawie wawy, i owszem na poczatku lat 90 bylo wszystko ladnie i klturalnie, ale potem byl taki bajzel na calej 40tce, ze to co jest teraz, to jest sielanka i przypuszczam ze takiego burdelu w eterze jak byl w drugiej polowie lat 90 to nie uslyszymy juz nigdy, bo nigdy cb nie zdobedzie juz takiej popularnosci

Data: 2009-05-30 10:15:57
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvqg1v$bkc$1news.task.gda.pl...

[...]

    No i oplacac skladki, i jeszcze policja sprawdzala czesto te papierki ;P

Hehe fajnie bylo. A ilu znajomych sie mialo na stacjonarce.
Ze stacjonarki zostal mi teraz jeszcze Lincoln i kurcze jest malo mobilny zeby go do samochodu zamontowac ;]

PZDr
Adam

Data: 2009-05-30 10:59:52
Autor: kamil_pl
[...]

Hmm no ja wtedy siedziałem na stacjonarce i wywoływaniu się na kanale 28. Niezłe dyskusje wielogodzinne odchodziły, a i dziewczynę można było poznać. Utworzył się taki krąg znajomych w powiecie, a kiedy tylko się nie weszło to zawsze już ktoś tam był i czuwał albo rozmawiał. Potem nastały komórki za złotówkę i wszystko zniknęło.

Data: 2009-05-30 08:16:18
Autor: Wiesiaczek
[...]

To prawda, z tym, że według mnie, to obecny system polityczny wygenerował pokolenie ćwierćmózgów, którzy kulturę posiadają jedynie po wypiciu jogurtu.
Mówię o tych "dzieciach neostrady", wychowanych bezstresowo, posiadaczy "matur Giertychowych", dyslektyków, dys -coś tam i dysmózgów - krótko mówiąc: pokolenie JPII.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-30 11:09:19
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

[...]

Heh no ja pamiętam kiedyś też internet był poważny taki bardziej, a teraz połowę zapełnia informacja bezwartościowa wojny troli, liczne portale społecznościopodobne typu epuls, czy nowopowstały "mixer.pl" gdzie nastolatkowie umawiają się na bzykanie i wstawiają fotki pał, odbytów i inne szatańskie wybryki. Większość portali informacyjnych typu onet, wp przypomina gazetę Fakt. Dlatego ostatnio z powrotem wolę posiedzieć przed TV czy pogadać na CB. Ciekawe jak będzie internet wyglądał za kolejne 10-15 lat gdy pokemony będą same miały dzieci.

Data: 2009-06-01 09:56:24
Autor: Heraklit
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Był 30 maj (sobota), gdy o godzinie 8:16 *Wiesiaczek* w pocie czoła
naskrobał(a):

[...]

raczej pokolenie socjaldemokratyczne: łatwo i przyjemnie.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-06-01 09:55:32

Data: 2009-06-02 00:38:09
Autor: kamil_pl

Użytkownik "Heraklit" <wet_12@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

raczej pokolenie socjaldemokratyczne: łatwo i przyjemnie.

No ja też uważam że z tym się to bardziej wiąże niż ukierunkowaniami w stosunku do religii.

Data: 2009-05-30 09:41:32
Autor: Krzysztof 45
Sławek pisze:
Kiedyś, kiedy nie bylo telefonów komórkowych a zabawa w CB była Hobby
A teraz nie jest hobby? Jest mnóstwo stacji bazowych z którymi można fajne łączności porobić, nie mówiąc o DXach gdy są leprze warunki.
i wiele osób zaczynających wlaśnie od tej łączności zostało "krótkofalowcami" to było wszystko OK.
Nic sie nie zmieniło, po za tym że teraz nie szukasz dziur do łączności.
Teraz, kiedy niedorobione bezmózgi instalują radio CB w osobówkach jako "antyradar" to jest pospolite wieśniactwo i głupota!
Cofnij sie do historii CB zanim zaczniesz wypisywać głupoty.
Osoby te nie znają podstaw kultury i elementarnych zasad korzystania z eteru,
Taki wniosek można przypisać w każdej dziedzinie, nie tylko CB.
--
Krzysiek

Data: 2009-05-29 22:54:41
Autor: Krzysztof 45
Max_P pisze:
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
A wiesz co to jest i do czego służy?
--
Krzysiek

Data: 2009-05-29 23:02:22
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Krzysztof 45"

A wiesz co to jest i do czego służy?

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

--
ania

Data: 2009-05-30 07:20:07
Autor: szerszen

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:gvpih4$30si$1alfa.ceti.pl...

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

no to jednak nie wiesz

Data: 2009-05-30 08:51:01
Autor: JanuSz
szerszen pisze:
[...]

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

Data: 2009-05-30 08:56:15
Autor: szerszen

Użytkownik "JanuSz" <nothin@nobody.com> napisał w wiadomości news:gvql0b$bv7$2news.onet.pl...

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

sprawa dyskusyjna

Data: 2009-05-30 09:31:29
Autor: lublex

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvqlae$jfp$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "JanuSz" <nothin@nobody.com> napisał w wiadomości news:gvql0b$bv7$2news.onet.pl...

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

sprawa dyskusyjna

Raczej jednak wie!

pozdr
lublex

Data: 2009-05-30 00:54:33
Autor: bikekowal@gmail.com
On 30 Maj, 09:31, "lublex" <lublexNOS...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "szerszen" <szers...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:gvqlae$jfp$1news.task.gda.pl...

> Użytkownik "JanuSz" <not...@nobody.com> napisał w wiadomości

> sprawa dyskusyjna

Raczej jednak wie!

pozdr
lublex

wieś totalna z tego CB. Największy szpan to mieć jak najdłuższą antene
na dachu. A 80% z tych bałwanów używających CB nawet nie wyjechało ze
swojej rodzinnej wioski...

Data: 2009-05-30 10:49:46
Autor: J.F.
On Sat, 30 May 2009 00:54:33 -0700 (PDT),  bikekowal@gmail.com wrote:
wieś totalna z tego CB. Największy szpan to mieć jak najdłuższą antene
na dachu.

Dak to niestety z CB jest, ze z wyobrazalnych anten im dluzsza tym
lepsza.

A 80% z tych bałwanów używających CB nawet nie wyjechało ze
swojej rodzinnej wioski...

Ale dzieki szpanowi na dachu maja zasieg na cala wies :-)

J.

Data: 2009-05-30 15:11:36
Autor: eManitou

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hns12598bc4hjlqr511ueaaakp7fiamu5q4ax.com...

Ale dzieki szpanowi na dachu maja zasieg na cala wies :-)

i zbiera się bekania, pierdzenia i wycia z odległych dzielnic. Bezcenne informacje.

Data: 2009-05-30 11:53:08
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvqe6d$n78$1node1.news.atman.pl...

Raczej jednak wie!

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

Data: 2009-05-30 12:13:24
Autor: woj
CB już obciach, czy jeszcze nie?

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

sam krzyczysz mądralo, może poczułeś się dotknięty?

Data: 2009-05-30 12:17:34
Autor: szerszen

Użytkownik "woj" <NOSPAMraczkow@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvqudl$il6$1news.vectranet.pl...

sam krzyczysz mądralo, może poczułeś się dotknięty?

oj polskiego madralo to cie nie nauczyli jak widze
pokaz mi moj tekst w ktorym uzylem wykrzyknika

Data: 2009-05-30 18:27:30
Autor: kml

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvr13s$a3v$1news.task.gda.pl...

[...]

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

kml

Data: 2009-05-30 19:18:27
Autor: andreas
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

oj polskiego madralo to cie nie nauczyli jak widze
pokaz mi moj tekst w ktorym uzylem wykrzyknika

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

--
andreas

Data: 2009-05-30 19:24:03
Autor: radekp@konto.pl
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Sat, 30 May 2009 19:18:27 +0200, w <gvrpp8$igv$1@inews.gazeta.pl>, "andreas"
<andreas@yahoo.com> napisał(-a):

> Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.

Data: 2009-05-30 20:32:52
Autor: kml

<andreas@yahoo.com> napisał(-a):

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości

> Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.
--

A różnica pomiędzy dużą a wielką polega na?

kml

Data: 2009-05-30 21:55:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 30 May 2009, kml wrote:

> [...]

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.

A różnica pomiędzy dużą a wielką polega na?

"Tonie" (od "ton") wyrażenia, czyli znaczeniu w innych kontekstach.
  Taki Napoleon to wcale nie był duży człowiek, ale powszechnie
jest uznawany za wielkiego (choć wtopił z kretesem, ale w .pl
ma poważanie z okazji "przyczynienia się")
  Za to były minister Giertych to owszem, bezsprzecznie duży człowiek,
a czy wielki to nie mnie oceniać :) - grunt aby załapać czego
dotyczą owe przymiotniki (bez flejma proszę, potrzebne były
powszechnie kojarzone nazwiska).

  Font 36 punktów to raczej duże litery, nawet jak będzie to
małe "a", ale za to wielkie "A" to wielkie A, nawet jak będzie
sporo mniejsze w rozmiarze 3 punktów od "a" w rozmiarze 36
punktów (drukarskich, typograficznych).

  Dla porządku - wiem że słownik dopuszcza zamienne stosowanie
w odniesieniu do liter, ale *sensowne* określenie wielkiego
małego "A" oraz małego dużego "a" jest właśnie takie :D

(spróbuj POWIEDZIEĆ czy chodzi Ci o małe wielkie czy
duże małe - bo w piśmie widać czy "a" czy "A" :D)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-30 20:32:32
Autor: kml

Użytkownik "andreas" <andreas@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvrpp8$igv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Języku odpowiedzi do przedpiścy.

kml

Data: 2009-05-30 21:54:02
Autor: andreas
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvru3q$6uj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Polska ortografia nic o takim pisaniu nie mówi.

--
andreas

Data: 2009-05-31 00:55:42
Autor: JKK

Użytkownik "andreas" <andreas@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvs2su$q0q$1inews.gazeta.pl...
Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Języku odpowiedzi do przedpiścy.

Polska ortografia nic o takim pisaniu nie mówi.

Zasady pisowni i interpunkcji jak najbardziej mówią:
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629419

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-31 07:27:52
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

a widziales w moich postach wielkie litery?

Data: 2009-05-31 07:46:03
Autor: kml

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvt4go$cqb$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

a widziales w moich postach wielkie litery?

Generalnie to mało co w nich widzę, więc wielkich liter jakoś umknął mojej uwadze.

kml

Data: 2009-05-31 08:44:00
Autor: Wiesiaczek
[...]

Ja nie widziałem, czy to jakaś forma protestu czy brak umiejętności ich używania?

Data: 2009-05-31 12:41:31
Autor: szerszen

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvt8vn$acu$1news.onet.pl...

Ja nie widziałem, czy to jakaś forma protestu czy brak umiejętności ich używania?

taki image :)
od lat :>

Data: 2009-05-31 14:14:46
Autor: Jacek \"Plumpi\"
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvtmsp$otl$1news.task.gda.pl...

taki image :)
od lat :>

Tyle, że niezgodny z zasadami polskiej ortografii.
Skoro samemu łamiesz te zasady to dlaczego wymagasz od innych ?

Data: 2009-06-01 06:43:14
Autor: szerszen

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvtscc$bia$1inews.gazeta.pl...

Skoro samemu łamiesz te zasady to dlaczego wymagasz od innych ?

ja wymagam?
a w ktorym miejscu?

Data: 2009-05-31 19:32:51
Autor: lublex

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvqvm2$7hf$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvqe6d$n78$1node1.news.atman.pl...

Raczej jednak wie!

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

Obrusza użycie wykrzyknika? A to niby krzyk jest? Może jeszcze tupanie nóżkami?
W Usenecie, będącym siłą rzeczy czymś pośrednim pomiędzy formą pisaną a rozmową, użycie wykrzyknika nie jest krzykiem. Jest raczej podkreśleniem pewnej stanowczości wypowiedzi, której jednak do krzyku daleko. Jak krzyczymy w Usenecie to juz sam poczytaj - netykieta się kłania.
A racja, ludzka rzecz, czasem się może przydarzyć :) Co ciekawe można mieć ostatnie słowo w dyskusji, a jednak rację niekoniecznie.

pozdr
lublex

Data: 2009-06-01 06:45:23
Autor: szerszen

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvu5th$cfv$1node1.news.atman.pl...

Obrusza użycie wykrzyknika?

nie obrusza, to bylo pytanie retoryczne

W Usenecie, będącym siłą rzeczy czymś pośrednim pomiędzy formą pisaną a rozmową, użycie wykrzyknika nie jest krzykiem.

wiem jak wyglada krzyk w usenecie, dlatego napisalem jak krzykniesz, a nie jak bedziesz krzyczal, pewna subtelna roznica, przynajmniej dla mnie

Data: 2009-05-30 09:50:30
Autor: Krzysztof 45
ania pisze:
A wiesz co to jest i do czego służy?
ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)
Aniu, nie ma reguły. Owszem są tacy co tak robią, ale ich jest mały procent. Większość gdy ma do pokonania ileś tam set km chce znać sytuacje na drodze, i bezpiecznie o czasie dojechać do celu.
Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent zatrzymanych z CB.
--
Krzysiek

Data: 2009-05-30 11:54:19
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

miedzy innymi dlatego pisalem ze nie wie o czym mowi :)

Data: 2009-05-30 12:16:07
Autor: woj
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent
zatrzymanych z CB.

Ale to świadczyć może, że jedynie trudniej jest złapać piratów z CB... Oczywiście nie mam nic przeciwko CB, jak ktoś ma ochotę niech wozi sobie nawet cały maszt radiowy jego sprawa, byle tylko na drodze zachowywał się przyzwoicie. A debil będzie debilem niezależnie czy ma czy nie ma CB.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-01 10:59:57
Autor: Arek (G)
woj pisze:

[...]

Mi to się zawsze chce śmiać jak widzę samochód, wyglądający jakby miał łączność z kosmosem:)

A co do jazdy, zgadzam się nie ma co generalizować, czasem doczepiam się do kogoś z CB i nie powiem, jadą szybciej gdzie można zwalniają jak każdy nie tylko w miejscach gdzie stoją ale także gdzie faktycznie jest niebezpiecznie. Jednak, wydaje mi się, że odsetek idiotów jest większy w autach z masztami.

A.

Data: 2009-05-31 11:04:26
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvqog6$mmi$1@news.dialog.net.pl>
 m.in. przeczytać można:

Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent
zatrzymanych z CB.

Źle interpretujesz fakty, moim zdaniem nie zatrzymują wcale tak mało, jakoś
na trasie na suszarkę widzę wielu złapanych z batem na aucie. Myślę jednak,
że oni dali się złapać, bo nie mieli radia tylko coś co radio udawało i po
prostu nie słyszeli tego co chcieli by usłyszeć. Niestety też w tym, co
pisze Ania jest wiele prawdy, większość rodaków kupuje CB, by łamać
przepisy bez konsekwencji, czego wyraz znajdziesz w wielu wypowiedziach i
czego dowodem jest obecny obraz #19. Dziś nawet zawodowi kierowcy, jak
usłyszą, że czysto, to przez zabudowany idą z prędkościami o wiele
przekraczającymi te dozwolone (i nie myślę tu o polach lub lasach
oznaczonych jako zabudowane, a np. o centrum swojego miasta). Ile widujesz
pojazdów z CB jadących przepisowo? Ja dość często słyszę z głośnika, "po co
ci CB, skoro zwalniasz w zabudowanym?"...

--
Wild Root

Data: 2009-06-17 08:58:53
Autor: Artur\(m\)
[...]

Nieczęsto, jednak oglądam  "Piratów", i widzę jak
policjant mówi "Posiadanie CB nie pomogło".
Myślę, że to pomaga przy
niedostawaniumandatów, jak  umarłemu...

Artur(m)

Data: 2009-05-30 12:10:42
Autor: Monse1
CB już obciach, czy jeszcze nie?
ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Dzisiaj taki nieśmiertelny w Czeladzi koło M1 w rowie wylądował. No przecież na CB mówili że jest czysto!!! Jak mi jakiś baran tak przygaduje to mu mówię żeby się na Radio Maryja przełączył bo do CB jeszcze nie dorósł

Data: 2009-06-01 22:12:40
Autor: Elwis
CB już obciach, czy jeszcze nie?
A wiesz co to jest i do czego służy?

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Z moich obserwacji wynika, że nieśmiertelność mają włączoną handlowcy i kierowcy dostawczaków.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-02 22:55:54
Autor: jerzu
CB już obciach, czy jeszcze nie?
On Mon, 1 Jun 2009 22:12:40 +0200, "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm>
wrote:

Z moich obserwacji wynika, że nieśmiertelność mają włączoną handlowcy i kierowcy dostawczaków.

Wypraszam sobie :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-06-02 00:02:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 29 May 2009 23:02:22 +0200, ania napisał(a):

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Mhm. Dwa powroty weekendowe z Keszycy - wszystkie zaobserwowane przypadki
kretynizmu na drodze, najczęściej wywołanego pulsowaniem małych jajeczek w
golfach i audicach były przypadkami bez CB w aucie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 09:19:45
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

golfach i audicach były przypadkami bez CB w aucie.

pewnie tam jeszcze moda na to nie dotarla, w ogole na bocznych drogach tego praktycznie sie nie spotyka, wiec teoria o wiejskim "tjuninku" raczej odpada (chyba, ze nie brac slowa "wiejski" doslownie)

nie wiem czy jechales glowna czy bocznymi, ale znajac Twoje poglady i jazde przez konskie do warszawy, to zakladam, ze jednak bocznymi

--
ania

Data: 2009-06-03 01:16:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Jun 2009 09:19:45 +0200, ania napisał(a):

pewnie tam jeszcze moda na to nie dotarla, w ogole na bocznych drogach tego praktycznie sie nie spotyka, wiec teoria o wiejskim "tjuninku" raczej odpada (chyba, ze nie brac slowa "wiejski" doslownie)

Znaczy na DK3, czy na A4?

nie wiem czy jechales glowna czy bocznymi, ale znajac Twoje poglady i jazde przez konskie do warszawy, to zakladam, ze jednak bocznymi

Założenia błędne. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-03 09:11:39
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

Znaczy na DK3, czy na A4?

nie wiem - zakladalam, ze ta miejscowosc nie lezy w poblizu autostrady czy glownej drogi krajowej, ale zalozenie widac bledne jak to drugie - wiec tylko moge sie dziwic, ze ktos na weekendy chce jezdzic w miejsca o tak duzym natezeniu ruchu (czy mieszkac dluzej, "uciekajac" z krakowa)

--
ania

Data: 2009-06-05 22:52:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:11:39 +0200, ania napisał(a):

[...]

Trudno się dziwić, że nei masz pojęcia o natężeniu ruchu w Polsce. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 13:54:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:pg0om0376y42.dlgoldfield.org.pl...
[...]

Ci z CB wiedzieli "uwaga, jedzie sierra z fotoradarem" :-)

J.

Data: 2009-06-03 01:16:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Jun 2009 13:54:04 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Na razie raz się zdażyło ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-05-29 23:02:26
Autor: marjan
Max_P pisze:
Witam,
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Jeśli sterczący bat na dachu jest dla Ciebie obciachem, to polecam antenkę President Indiana. Wygląda jak typowa FM'ka, a daje całkiem zadowalające rezultaty (przynajmniej mi to wystarcza).

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-01 21:02:54
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Fri, 29 May 2009 23:02:26 +0200, marjan napisał(a):

Jeśli sterczący bat na dachu jest dla Ciebie obciachem, to polecam antenkę President Indiana. Wygląda jak typowa FM'ka, a daje całkiem zadowalające rezultaty (przynajmniej mi to wystarcza).

Miałem Indianę, ale Vermont lepszy - teraz to w ogóle jeżdżę jak
cichociemny - ludzie sie dziwią, że "nie ma anteny, a gada!" :)
Co miłe, Vermont lepiej odbiera niż Indiana, choć może ciut gorzej nadaje

T.

Data: 2009-06-01 22:20:15
Autor: marjan
Tomasz Nowicki pisze:
[...]

A orientujesz się może, czy Indiana też ma stać "na baczność" jak każdy typowy bat od CB, czy jak pochylę ją do 45 stopni to dużo tracę?
Jeżdżę z pochyloną bo lepiej wygląda, ale zastanawiam się czy dużo sobie przez to "zabieram".

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-01 22:52:58
Autor: JKK

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h01d5p$le4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kiedyś rozmawiałem po drodze z kolegą,
któremu antena "położyła się" na dachu.
Słychać go było (w terenie) gdzieś do ~5 km.
Normalnie - gdzieś do ~15 km.

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-02 01:34:31
Autor: marjan
JKK pisze:

[...]

No tak, zastanawia mnie tylko, czy Indiana (chyba troszkę inaczej zbudowana) reaguje tak samo, czy rządzi się własnymi prawami ;)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-02 08:06:37
Autor: JKK

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h01oi1$ekp$1inews.gazeta.pl...
czy rządzi się własnymi prawami ;)

Nie sądzę - inaczej miała by standardowy uchwyt w poziomie ;-)
(podobnie inne helikalne).

Pzdr

JKK

Data: 2009-06-02 17:36:35
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 01 Jun 2009 22:20:15 +0200, marjan napisał(a):

A orientujesz się może, czy Indiana też ma stać "na baczność" jak każdy

Najlepiej tak.

typowy bat od CB, czy jak pochylę ją do 45 stopni to dużo tracę?

Sporo, pewnie tak z 60% mocy sygnału, ale nie sprawdzałem dokładnie.

Jeżdżę z pochyloną bo lepiej wygląda, ale zastanawiam się czy dużo sobie przez to "zabieram".

Ja pochylałem tak o ok. 30st. i nie czułem dużych problemów z zasięgiem

T.

Data: 2009-06-04 14:48:10
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <h01d5p$le4$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

Jeżdżę z pochyloną bo lepiej wygląda

To nie ma wyglądać, tylko działać. Ogólnie brawa dla Ciebie.

--
Wild Root

Data: 2009-06-02 20:41:52
Autor: Przemysław Gubernat
marjan pisze:
Max_P pisze:
[...]

Wolę ML-145 pogiętą przez Pocztę Polską :D

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2009-05-29 23:46:55
Autor: cztery
CB już obciach, czy jeszcze nie?
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Bo w niektorych krajach do podstawowych zadan policji drogowej nie nalezy ukrywanie sie w krzakach przy bezsensownych ograniczeniach predkosci ?

Data: 2009-05-30 10:14:14
Autor: G Nowak
[...]

Nie wiem jak w cywilizowanych krajach - Szkocja chyba nie nalezy bo jezdza tajniaki i zatrzymuja jak sie przegina.

--
pozdr

Data: 2009-05-30 12:57:20
Autor: Viking

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message

Nie wiem jak w cywilizowanych krajach - Szkocja chyba nie nalezy bo jezdza tajniaki i zatrzymuja jak sie przegina.

tajniaki jak to tajniaki, lapia wszedzie, ale nie wysklakuja ci z krzakow, kamery dobrze oznakowane i widoczne, nie musisz w osattniej chwili na maksa deptac po hamulcach itd... podstawoiwe zadanie policji tutaj jest jesdnak prewencja a nie egzekucja, mnie juz kilka razy zatrzymali, zawsze dostalem pouczenie a przewinienia raczej konkretne
raz uslyszalem cos takiego:)
wale pod zakaz, przed znakiem stoi policja, machaja do mnie i:
- gdzie jedziesz?
- no tam, dostawe robie
- widzisz ten znak?
- no widze:)
- co on onzacza?
- zakaz wjazdu za wyjatkiem rowerow i autobusow
- a ty jestes rower albo autobus?
- no nie
- to gdzie sie cisniesz? mandat chcesz?
- ale ja tam sie musze dostac, dostawe mam
i w tym miejscu pokierowali mnie alternatywna droga, ciekaw jestem reakcji polskiej policji...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-30 16:36:44
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvr6uu$fr1$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

(...) i w tym miejscu pokierowali mnie alternatywna droga, ciekaw jestem
reakcji polskiej policji...

W "Uwaga Pirat" nawigacja pokierowała Panią pod prąd. Dostała mandat. U nas
za pouczenia się płaci, ale przy kamerze się nie da. :)

--
Wild Root

Data: 2009-05-30 18:23:14
Autor: Viking

"Wild Root" <root@localhost.localdomain> wrote in message

W "Uwaga Pirat" nawigacja pokierowała Panią pod prąd. Dostała mandat. U nas
za pouczenia się płaci, ale przy kamerze się nie da. :)

bo kamera byla, tak pewnie by jej prawko zabrali, auto odcholowali i od razu 24pkt naliczyli:D

Data: 2009-05-30 23:26:57
Autor: G Nowak
CB już obciach, czy jeszcze nie?
wale pod zakaz, przed znakiem stoi policja, machaja do mnie i:
- gdzie jedziesz?

A widzisz mowia na nich "pigs". Ciekawe, co by powiedzieli o polskim Panstwowym Organie Legalnie Intensyfikujacym Jawna Agresje? ;)

--
pozdr

Data: 2009-05-30 23:27:34
Autor: G Nowak
CB już obciach, czy jeszcze nie?
poprawka
Panstwowym Organie Legalnie Intensyfikujacym -celowa - Jawna Agresje? ;)

Data: 2009-05-30 06:03:56
Autor: andreas
Użytkownik "Max_P" <Max_P@xxl.pl> napisał w wiadomości news:gvph7r$8o8$1news.onet.pl...

Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

I bardzo dobrze, bo dzięki temu można łatwo zauważyć rodaka za granicą.
Zestaw składający się z anteny CB, brudnej karoserii i jazdy lewymi kołami po środkowej linii, pozwala nam gdzieś tam daleko, poczuć się jak u siebie w ojczyźnie!

--
andreas

Data: 2009-05-30 16:34:08
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvqb7g$63a$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

I bardzo dobrze, bo dzięki temu można łatwo zauważyć rodaka za granicą.

Ale trzeba jeszcze go odszukać na eterze, połowa nie przeskakuje na #28,
tylko nadal na #19 siedzą (za granicą na obydwu nasłuch prowadzę, to
słyszę ... :P)

--
Wild Root

Data: 2009-05-30 11:23:26
Autor: bratPit
CB już obciach, czy jeszcze nie?

czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

weź nie motylizuj,
obciach zależy od tego co kto ma w głowie,
brat

Data: 2009-05-30 14:25:31
Autor: Krzysztof 45
CB już obciach, czy jeszcze nie?
bratPit pisze:
weź nie motylizuj,
To juz historia
Powinno byc wildrootuj
--
Krzysiek

Data: 2009-05-30 16:32:24
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvr8jq$d0$1@news.dialog.net.pl>
 m.in. przeczytać można:

weź nie motylizuj,
To juz historia
Powinno byc wildrootuj

Oj Krzysiu Krzysiu, Ty masz jednak nasrane w główce nieźle.

--
Wild Root

Data: 2009-05-31 14:01:11
Autor: Krzysztof 45
Wild Root pisze:
[...]

Motylinski Where are you  ... Where a r e  y o u . . . !

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

--
Krzysiek

Data: 2009-05-31 18:07:41
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvtri6$jo5$1@news.dialog.net.pl>
 m.in. przeczytać można:

Oj Krzysiu Krzysiu, Ty masz jednak nasrane w główce nieźle.

Motylinski Where are you  ... Where a r e  y o u . . . !

Odpisujesz mi, czy kogoś szukasz? Masz problem z czymś?

--
Wild Root

Data: 2009-06-01 20:42:14
Autor: Michas
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Motylinski Where are you  ... Where a r e  y o u . . . !
Odpisujesz mi, czy kogoś szukasz? Masz problem z czymś?
Wild Root

On pisze do Motyla a oddzywa się WildRoot - dziwne..?

Data: 2009-06-02 02:28:54
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <h017e6$97o$1@news.onet.pl>
 m.in. przeczytać można:

On pisze do Motyla a oddzywa się WildRoot - dziwne..?

Pisze pod moim postem, dziwne? --
Wild Root

Data: 2009-06-02 06:47:43
Autor: Krzysztof 45
Wild Root pisze:
On pisze do Motyla a oddzywa się WildRoot - dziwne..?
Pisze pod moim postem, dziwne?
Ty, tamta ksywka nie była zła :)
--
Krzysiek

Data: 2009-06-02 18:19:12
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <h02atc$hi7$1@news.dialog.net.pl>
 m.in. przeczytać można:

On pisze do Motyla a oddzywa się WildRoot - dziwne..?
Pisze pod moim postem, dziwne?
Ty, tamta ksywka nie była zła :)

Która?

--
Wild Root

Data: 2009-06-02 19:06:47
Autor: Krzysztof 45
Wild Root pisze:
[...]

Ty wiesz która

--
Krzysiek

Data: 2009-06-01 22:18:51
Autor: Elwis
CB już obciach, czy jeszcze nie?
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Największy obciach to:
- zmienianie pasów ruchu bez kierunkowskazów (no chyba że nowe Audi i sporo SUV'ów nie ma migaczy w wyposażeniu seryjnym)
- blokowanie lewego pasa, jadąc jak ciota drogowa,
- xenony z allegro w zakładane do zwykłych wkładów H4 - takiemu debilowi kazałbym wyspawać paczkę elektrod bez okularów, miałby pogląd jak wyglądają jego światła w nocy.

Data: 2009-06-01 23:48:01
Autor: Grejon
Elwis pisze:

[...]

I tradycyjnie: włączanie lewego kierunkowskazu po wjechaniu na skrzyżowanie.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-06-02 20:29:29
Autor: paweł
Max_P <Max_P@xxl.pl> napisał(a):
Witam,
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach

Mega obciach! Nie jest mi znany jakikolwiek samochod osobowy ani z fabrycznie ani z opcjonalnie montowanym CB. Zagraniczniacy jak wjadą do Polski to panikują widząc te lasy 2 metrowych anten, myśla, ze co drugie auto to tajniacy albo jakieś spec służby.

Pozdrawiam Paweł

Data: 2009-06-03 12:17:23
Autor: szerszen

Użytkownik "paweł" <101pawel@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h04239$608$1inews.gazeta.pl...

Mega obciach! Nie jest mi znany jakikolwiek samochod osobowy ani z
fabrycznie ani z opcjonalnie montowanym CB.

a co to wogole za argument?

Zagraniczniacy jak wjadą do
Polski to panikują widząc te lasy 2 metrowych anten, myśla, ze co drugie
auto to tajniacy albo jakieś spec służby.

wiesz, sa rozne fobie, moze jest i jakas zwiazana z antenami czy dlugimi prostymi kalakami drutu, jednak aby mylic antene cb z "tajniakami" trzeba byc totalny radiowym ignorantem, a do tego czlowiekiem pozbawionym wyobrazni

Data: 2009-06-03 16:55:37
Autor: andreas
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:h05ijk$uts$1news.task.gda.pl...

[...]

Trudno ci bedzie w to uwierzyć, ale są na świecie kraje, w których społeczeństwa nic a nic nie wiedza o motoryzacyjnych zwyczajach ludów wschodnich i ta niewiedza zupełnie im nie przeszkadza w ogólnym rozwoju.

--
andreas

Data: 2009-06-03 17:18:08
Autor: szerszen

Użytkownik "andreas" <andreas@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h062tb$idh$1inews.gazeta.pl...

Trudno ci bedzie w to uwierzyć, ale są na świecie kraje, w których społeczeństwa nic a nic nie wiedza o motoryzacyjnych zwyczajach ludów wschodnich i ta niewiedza zupełnie im nie przeszkadza w ogólnym rozwoju.

czytanie ze zrozumieniem sie klania

Data: 2009-06-05 22:53:19
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Jun 2009 20:29:29 +0000 (UTC), paweł napisał(a):

Mega obciach! Nie jest mi znany jakikolwiek samochod osobowy ani z fabrycznie ani z opcjonalnie montowanym CB. Zagraniczniacy jak wjadą do

Sierra :P

--
     ___________ (R)

Data: 2009-06-06 18:04:23
Autor: marjan
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Żartujesz w tym momencie, czy faktycznie wychodziły Ścierki z fabrycznie montowanym CB?

(pytam, bo nie wiem..)

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-06-07 17:08:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 06 Jun 2009 18:04:23 +0200, marjan napisał(a):

[...]

Było 'z opcjonalnym'. Warunku, że opcja fabryczna nie było :p

--

CB już obciach, czy jeszcze nie?