CB już obciach, czy jeszcze nie?

Data: 2009-05-29 22:54:41
Autor: Krzysztof 45
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Max_P pisze:
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
A wiesz co to jest i do czego służy?
--
Krzysiek

Data: 2009-05-29 23:02:22
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Krzysztof 45"

A wiesz co to jest i do czego służy?

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

--
ania

Data: 2009-05-30 07:20:07
Autor: szerszen

Użytkownik "ania" <aniamh@tlen.kropka.pl> napisał w wiadomości news:gvpih4$30si$1alfa.ceti.pl...

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

no to jednak nie wiesz

Data: 2009-05-30 08:51:01
Autor: JanuSz
szerszen pisze:
[...]

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

Data: 2009-05-30 08:56:15
Autor: szerszen

Użytkownik "JanuSz" <nothin@nobody.com> napisał w wiadomości news:gvql0b$bv7$2news.onet.pl...

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

sprawa dyskusyjna

Data: 2009-05-30 09:31:29
Autor: lublex

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvqlae$jfp$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "JanuSz" <nothin@nobody.com> napisał w wiadomości news:gvql0b$bv7$2news.onet.pl...

Umiejętność obserwacji Ania ma świetną!

sprawa dyskusyjna

Raczej jednak wie!

pozdr
lublex

Data: 2009-05-30 00:54:33
Autor: bikekowal@gmail.com
On 30 Maj, 09:31, "lublex" <lublexNOS...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "szerszen" <szers...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:gvqlae$jfp$1news.task.gda.pl...

> Użytkownik "JanuSz" <not...@nobody.com> napisał w wiadomości

> sprawa dyskusyjna

Raczej jednak wie!

pozdr
lublex

wieś totalna z tego CB. Największy szpan to mieć jak najdłuższą antene
na dachu. A 80% z tych bałwanów używających CB nawet nie wyjechało ze
swojej rodzinnej wioski...

Data: 2009-05-30 10:49:46
Autor: J.F.
On Sat, 30 May 2009 00:54:33 -0700 (PDT),  bikekowal@gmail.com wrote:
wieś totalna z tego CB. Największy szpan to mieć jak najdłuższą antene
na dachu.

Dak to niestety z CB jest, ze z wyobrazalnych anten im dluzsza tym
lepsza.

A 80% z tych bałwanów używających CB nawet nie wyjechało ze
swojej rodzinnej wioski...

Ale dzieki szpanowi na dachu maja zasieg na cala wies :-)

J.

Data: 2009-05-30 15:11:36
Autor: eManitou

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hns12598bc4hjlqr511ueaaakp7fiamu5q4ax.com...

Ale dzieki szpanowi na dachu maja zasieg na cala wies :-)

i zbiera się bekania, pierdzenia i wycia z odległych dzielnic. Bezcenne informacje.

Data: 2009-05-30 11:53:08
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvqe6d$n78$1node1.news.atman.pl...

Raczej jednak wie!

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

Data: 2009-05-30 12:13:24
Autor: woj
CB już obciach, czy jeszcze nie?

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

sam krzyczysz mądralo, może poczułeś się dotknięty?

Data: 2009-05-30 12:17:34
Autor: szerszen

Użytkownik "woj" <NOSPAMraczkow@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvqudl$il6$1news.vectranet.pl...

sam krzyczysz mądralo, może poczułeś się dotknięty?

oj polskiego madralo to cie nie nauczyli jak widze
pokaz mi moj tekst w ktorym uzylem wykrzyknika

Data: 2009-05-30 18:27:30
Autor: kml

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvr13s$a3v$1news.task.gda.pl...

[...]

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

kml

Data: 2009-05-30 19:18:27
Autor: andreas
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

oj polskiego madralo to cie nie nauczyli jak widze
pokaz mi moj tekst w ktorym uzylem wykrzyknika

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

--
andreas

Data: 2009-05-30 19:24:03
Autor: radekp@konto.pl
CB już obciach, czy jeszcze nie?
Sat, 30 May 2009 19:18:27 +0200, w <gvrpp8$igv$1@inews.gazeta.pl>, "andreas"
<andreas@yahoo.com> napisał(-a):

> Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.

Data: 2009-05-30 20:32:52
Autor: kml

<andreas@yahoo.com> napisał(-a):

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości

> Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.
--

A różnica pomiędzy dużą a wielką polega na?

kml

Data: 2009-05-30 21:55:50
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 30 May 2009, kml wrote:

> [...]

W jakim języku?

Na dodatek, jeżeli już, to z WIELKIEJ.

A różnica pomiędzy dużą a wielką polega na?

"Tonie" (od "ton") wyrażenia, czyli znaczeniu w innych kontekstach.
  Taki Napoleon to wcale nie był duży człowiek, ale powszechnie
jest uznawany za wielkiego (choć wtopił z kretesem, ale w .pl
ma poważanie z okazji "przyczynienia się")
  Za to były minister Giertych to owszem, bezsprzecznie duży człowiek,
a czy wielki to nie mnie oceniać :) - grunt aby załapać czego
dotyczą owe przymiotniki (bez flejma proszę, potrzebne były
powszechnie kojarzone nazwiska).

  Font 36 punktów to raczej duże litery, nawet jak będzie to
małe "a", ale za to wielkie "A" to wielkie A, nawet jak będzie
sporo mniejsze w rozmiarze 3 punktów od "a" w rozmiarze 36
punktów (drukarskich, typograficznych).

  Dla porządku - wiem że słownik dopuszcza zamienne stosowanie
w odniesieniu do liter, ale *sensowne* określenie wielkiego
małego "A" oraz małego dużego "a" jest właśnie takie :D

(spróbuj POWIEDZIEĆ czy chodzi Ci o małe wielkie czy
duże małe - bo w piśmie widać czy "a" czy "A" :D)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-05-30 20:32:32
Autor: kml

Użytkownik "andreas" <andreas@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvrpp8$igv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Języku odpowiedzi do przedpiścy.

kml

Data: 2009-05-30 21:54:02
Autor: andreas
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvru3q$6uj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Polska ortografia nic o takim pisaniu nie mówi.

--
andreas

Data: 2009-05-31 00:55:42
Autor: JKK

Użytkownik "andreas" <andreas@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvs2su$q0q$1inews.gazeta.pl...
Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

W jakim języku?

Języku odpowiedzi do przedpiścy.

Polska ortografia nic o takim pisaniu nie mówi.

Zasady pisowni i interpunkcji jak najbardziej mówią:
http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629419

Pzdr

JKK

Data: 2009-05-31 07:27:52
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

a widziales w moich postach wielkie litery?

Data: 2009-05-31 07:46:03
Autor: kml

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvt4go$cqb$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gvrmpc$2c0$1inews.gazeta.pl...

Panie Bralczyk, Cię piszę się z DUŻEJ litery.

a widziales w moich postach wielkie litery?

Generalnie to mało co w nich widzę, więc wielkich liter jakoś umknął mojej uwadze.

kml

Data: 2009-05-31 08:44:00
Autor: Wiesiaczek
[...]

Ja nie widziałem, czy to jakaś forma protestu czy brak umiejętności ich używania?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-05-31 12:41:31
Autor: szerszen

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvt8vn$acu$1news.onet.pl...

Ja nie widziałem, czy to jakaś forma protestu czy brak umiejętności ich używania?

taki image :)
od lat :>

Data: 2009-05-31 14:14:46
Autor: Jacek \"Plumpi\"
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvtmsp$otl$1news.task.gda.pl...

taki image :)
od lat :>

Tyle, że niezgodny z zasadami polskiej ortografii.
Skoro samemu łamiesz te zasady to dlaczego wymagasz od innych ?

Data: 2009-06-01 06:43:14
Autor: szerszen

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvtscc$bia$1inews.gazeta.pl...

Skoro samemu łamiesz te zasady to dlaczego wymagasz od innych ?

ja wymagam?
a w ktorym miejscu?

Data: 2009-05-31 19:32:51
Autor: lublex

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:gvqvm2$7hf$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvqe6d$n78$1node1.news.atman.pl...

Raczej jednak wie!

myslisz ze jak krzykniesz to bedziesz mial racje?

Obrusza użycie wykrzyknika? A to niby krzyk jest? Może jeszcze tupanie nóżkami?
W Usenecie, będącym siłą rzeczy czymś pośrednim pomiędzy formą pisaną a rozmową, użycie wykrzyknika nie jest krzykiem. Jest raczej podkreśleniem pewnej stanowczości wypowiedzi, której jednak do krzyku daleko. Jak krzyczymy w Usenecie to juz sam poczytaj - netykieta się kłania.
A racja, ludzka rzecz, czasem się może przydarzyć :) Co ciekawe można mieć ostatnie słowo w dyskusji, a jednak rację niekoniecznie.

pozdr
lublex

Data: 2009-06-01 06:45:23
Autor: szerszen

Użytkownik "lublex" <lublexNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvu5th$cfv$1node1.news.atman.pl...

Obrusza użycie wykrzyknika?

nie obrusza, to bylo pytanie retoryczne

W Usenecie, będącym siłą rzeczy czymś pośrednim pomiędzy formą pisaną a rozmową, użycie wykrzyknika nie jest krzykiem.

wiem jak wyglada krzyk w usenecie, dlatego napisalem jak krzykniesz, a nie jak bedziesz krzyczal, pewna subtelna roznica, przynajmniej dla mnie

Data: 2009-05-30 09:50:30
Autor: Krzysztof 45
ania pisze:
A wiesz co to jest i do czego służy?
ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)
Aniu, nie ma reguły. Owszem są tacy co tak robią, ale ich jest mały procent. Większość gdy ma do pokonania ileś tam set km chce znać sytuacje na drodze, i bezpiecznie o czasie dojechać do celu.
Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent zatrzymanych z CB.
--
Krzysiek

Data: 2009-05-30 11:54:19
Autor: szerszen
CB już obciach, czy jeszcze nie?

miedzy innymi dlatego pisalem ze nie wie o czym mowi :)

Data: 2009-05-30 12:16:07
Autor: woj
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent
zatrzymanych z CB.

Ale to świadczyć może, że jedynie trudniej jest złapać piratów z CB... Oczywiście nie mam nic przeciwko CB, jak ktoś ma ochotę niech wozi sobie nawet cały maszt radiowy jego sprawa, byle tylko na drodze zachowywał się przyzwoicie. A debil będzie debilem niezależnie czy ma czy nie ma CB.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-01 10:59:57
Autor: Arek (G)
woj pisze:

[...]

Mi to się zawsze chce śmiać jak widzę samochód, wyglądający jakby miał łączność z kosmosem:)

A co do jazdy, zgadzam się nie ma co generalizować, czasem doczepiam się do kogoś z CB i nie powiem, jadą szybciej gdzie można zwalniają jak każdy nie tylko w miejscach gdzie stoją ale także gdzie faktycznie jest niebezpiecznie. Jednak, wydaje mi się, że odsetek idiotów jest większy w autach z masztami.

A.

Data: 2009-05-31 11:04:26
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvqog6$mmi$1@news.dialog.net.pl>
 m.in. przeczytać można:

Z resztą, w TVN turbo o piratach zobacz jaki masz procent
zatrzymanych z CB.

Źle interpretujesz fakty, moim zdaniem nie zatrzymują wcale tak mało, jakoś
na trasie na suszarkę widzę wielu złapanych z batem na aucie. Myślę jednak,
że oni dali się złapać, bo nie mieli radia tylko coś co radio udawało i po
prostu nie słyszeli tego co chcieli by usłyszeć. Niestety też w tym, co
pisze Ania jest wiele prawdy, większość rodaków kupuje CB, by łamać
przepisy bez konsekwencji, czego wyraz znajdziesz w wielu wypowiedziach i
czego dowodem jest obecny obraz #19. Dziś nawet zawodowi kierowcy, jak
usłyszą, że czysto, to przez zabudowany idą z prędkościami o wiele
przekraczającymi te dozwolone (i nie myślę tu o polach lub lasach
oznaczonych jako zabudowane, a np. o centrum swojego miasta). Ile widujesz
pojazdów z CB jadących przepisowo? Ja dość często słyszę z głośnika, "po co
ci CB, skoro zwalniasz w zabudowanym?"...

--
Wild Root

Data: 2009-06-17 08:58:53
Autor: Artur\(m\)
[...]

Nieczęsto, jednak oglądam  "Piratów", i widzę jak
policjant mówi "Posiadanie CB nie pomogło".
Myślę, że to pomaga przy
niedostawaniumandatów, jak  umarłemu...

Artur(m)

Data: 2009-05-30 12:10:42
Autor: Monse1
CB już obciach, czy jeszcze nie?
ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Dzisiaj taki nieśmiertelny w Czeladzi koło M1 w rowie wylądował. No przecież na CB mówili że jest czysto!!! Jak mi jakiś baran tak przygaduje to mu mówię żeby się na Radio Maryja przełączył bo do CB jeszcze nie dorósł

Data: 2009-06-01 22:12:40
Autor: Elwis
CB już obciach, czy jeszcze nie?
A wiesz co to jest i do czego służy?

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Z moich obserwacji wynika, że nieśmiertelność mają włączoną handlowcy i kierowcy dostawczaków.

--
~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~
Pozdrawia Elwis

Data: 2009-06-02 22:55:54
Autor: jerzu
CB już obciach, czy jeszcze nie?
On Mon, 1 Jun 2009 22:12:40 +0200, "Elwis" <elwiszyje@poczta.fm>
wrote:

Z moich obserwacji wynika, że nieśmiertelność mają włączoną handlowcy i kierowcy dostawczaków.

Wypraszam sobie :-)

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-06-02 00:02:16
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 29 May 2009 23:02:22 +0200, ania napisał(a):

ja wiem ja wiem!!!!
wlasciciel mysli, ze tak sie wlacza niesmiertelnosc (to tak z obserwacji na drodze)

Mhm. Dwa powroty weekendowe z Keszycy - wszystkie zaobserwowane przypadki
kretynizmu na drodze, najczęściej wywołanego pulsowaniem małych jajeczek w
golfach i audicach były przypadkami bez CB w aucie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 09:19:45
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

golfach i audicach były przypadkami bez CB w aucie.

pewnie tam jeszcze moda na to nie dotarla, w ogole na bocznych drogach tego praktycznie sie nie spotyka, wiec teoria o wiejskim "tjuninku" raczej odpada (chyba, ze nie brac slowa "wiejski" doslownie)

nie wiem czy jechales glowna czy bocznymi, ale znajac Twoje poglady i jazde przez konskie do warszawy, to zakladam, ze jednak bocznymi

--
ania

Data: 2009-06-03 01:16:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Jun 2009 09:19:45 +0200, ania napisał(a):

pewnie tam jeszcze moda na to nie dotarla, w ogole na bocznych drogach tego praktycznie sie nie spotyka, wiec teoria o wiejskim "tjuninku" raczej odpada (chyba, ze nie brac slowa "wiejski" doslownie)

Znaczy na DK3, czy na A4?

nie wiem czy jechales glowna czy bocznymi, ale znajac Twoje poglady i jazde przez konskie do warszawy, to zakladam, ze jednak bocznymi

Założenia błędne. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-03 09:11:39
Autor: ania
CB już obciach, czy jeszcze nie?

Użytkownik "Adam Płaszczyca"

Znaczy na DK3, czy na A4?

nie wiem - zakladalam, ze ta miejscowosc nie lezy w poblizu autostrady czy glownej drogi krajowej, ale zalozenie widac bledne jak to drugie - wiec tylko moge sie dziwic, ze ktos na weekendy chce jezdzic w miejsca o tak duzym natezeniu ruchu (czy mieszkac dluzej, "uciekajac" z krakowa)

--
ania

Data: 2009-06-05 22:52:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 3 Jun 2009 09:11:39 +0200, ania napisał(a):

[...]

Trudno się dziwić, że nei masz pojęcia o natężeniu ruchu w Polsce. --
     ___________ (R)

Data: 2009-06-02 13:54:04
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:pg0om0376y42.dlgoldfield.org.pl...
[...]

Ci z CB wiedzieli "uwaga, jedzie sierra z fotoradarem" :-)

J.

Data: 2009-06-03 01:16:48
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 2 Jun 2009 13:54:04 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Na razie raz się zdażyło ;)

--

CB już obciach, czy jeszcze nie?