CB już obciach, czy jeszcze nie?

Data: 2009-05-29 23:46:55
Autor: cztery
CB już obciach, czy jeszcze nie?
czy jazda osobówką w Polsce z radiem CB to obciach, czy jeszcze nie?
Samochód z taką anteną się przecież wyróżnia.
Pytam, bo w niektórych krajach CB chyba  nawet nie znają?

Bo w niektorych krajach do podstawowych zadan policji drogowej nie nalezy ukrywanie sie w krzakach przy bezsensownych ograniczeniach predkosci ?

Data: 2009-05-30 10:14:14
Autor: G Nowak
[...]

Nie wiem jak w cywilizowanych krajach - Szkocja chyba nie nalezy bo jezdza tajniaki i zatrzymuja jak sie przegina.

--
pozdr

Data: 2009-05-30 12:57:20
Autor: Viking

"G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> wrote in message

Nie wiem jak w cywilizowanych krajach - Szkocja chyba nie nalezy bo jezdza tajniaki i zatrzymuja jak sie przegina.

tajniaki jak to tajniaki, lapia wszedzie, ale nie wysklakuja ci z krzakow, kamery dobrze oznakowane i widoczne, nie musisz w osattniej chwili na maksa deptac po hamulcach itd... podstawoiwe zadanie policji tutaj jest jesdnak prewencja a nie egzekucja, mnie juz kilka razy zatrzymali, zawsze dostalem pouczenie a przewinienia raczej konkretne
raz uslyszalem cos takiego:)
wale pod zakaz, przed znakiem stoi policja, machaja do mnie i:
- gdzie jedziesz?
- no tam, dostawe robie
- widzisz ten znak?
- no widze:)
- co on onzacza?
- zakaz wjazdu za wyjatkiem rowerow i autobusow
- a ty jestes rower albo autobus?
- no nie
- to gdzie sie cisniesz? mandat chcesz?
- ale ja tam sie musze dostac, dostawe mam
i w tym miejscu pokierowali mnie alternatywna droga, ciekaw jestem reakcji polskiej policji...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-05-30 16:36:44
Autor: Wild Root
CB już obciach, czy jeszcze nie?
 W poście <gvr6uu$fr1$1@inews.gazeta.pl>
 m.in. przeczytać można:

(...) i w tym miejscu pokierowali mnie alternatywna droga, ciekaw jestem
reakcji polskiej policji...

W "Uwaga Pirat" nawigacja pokierowała Panią pod prąd. Dostała mandat. U nas
za pouczenia się płaci, ale przy kamerze się nie da. :)

--
Wild Root

Data: 2009-05-30 18:23:14
Autor: Viking

"Wild Root" <root@localhost.localdomain> wrote in message

W "Uwaga Pirat" nawigacja pokierowała Panią pod prąd. Dostała mandat. U nas
za pouczenia się płaci, ale przy kamerze się nie da. :)

bo kamera byla, tak pewnie by jej prawko zabrali, auto odcholowali i od razu 24pkt naliczyli:D

Data: 2009-05-30 23:26:57
Autor: G Nowak
CB już obciach, czy jeszcze nie?
wale pod zakaz, przed znakiem stoi policja, machaja do mnie i:
- gdzie jedziesz?

A widzisz mowia na nich "pigs". Ciekawe, co by powiedzieli o polskim Panstwowym Organie Legalnie Intensyfikujacym Jawna Agresje? ;)

--
pozdr

Data: 2009-05-30 23:27:34
Autor: G Nowak
CB już obciach, czy jeszcze nie?
poprawka
Panstwowym Organie Legalnie Intensyfikujacym -celowa - Jawna Agresje? ;)

CB już obciach, czy jeszcze nie?