CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?

Data: 2011-06-28 11:14:31
Autor: glang
CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
Aby nie zanudzać które radio jest lepsze, czy antena dłuższa chciałbym prosić tym razem o odpowiedź na pytanie - na jakie parametry i funkcje należy zwracać uwagę przy zakupie radia i anteny CB?

w praktyce w radio potrzebujesz niewiele.
głośniej/ciszej
zmiana kanałów
rf gain
i wierz mi ze z reszty nie będziesz korzystał :)

a antena? nie wierz w opisy i legendy. jeden ma krótką drugi długą zależy co kto lubi. ja jeżdże od 4 lat na Georgii i mi wystarcza :)
pzdr
GL

CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?