CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?

Data: 2011-06-28 11:33:17
Autor: Grejon
CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?
W dniu 2011-06-28 10:52, Maciej M. pisze:
Hej,

Po ostatnim zlocie naszła mnie finalna ochota na sprawienie sobie
kompletu CB.

Aby nie zanudzać które radio jest lepsze, czy antena dłuższa chciałbym
prosić tym razem o odpowiedź na pytanie - na jakie parametry i funkcje
należy zwracać uwagę przy zakupie radia i anteny CB?

Z rzeczy, które sam wyczaiłem to mamy, dla radia:

- deklaracja zgodności / homologacja radia
- skaner kanałów

Bardziej - CH 9/19 i/lub pamięć ostatniego kanału po wyłączeniu radia (mam na myśli fizyczne odłączenie zasilania z aku). Tańsze radia tego nie mają i przez to wszyscy na 19 ględzą jak kogoś przez pół miasta poprowadzić.

- RF/Mic Gain

MIC gain IMO zbędny. Bardziej RF gain jeśli nie chcesz zbierać całego miasta.

I może to głupie - ale sprawdź jak radio będzie się obsługiwało bezwzrokowo, bez patrzenia na wyświetlacz i pokrętła.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

CB radio - zestaw - na jakie funkcje i parametry zwracać uwagę przy zakupie?