CB w Niemczech?

Data: 2010-01-22 20:42:58
Autor: venioo
CB w Niemczech?
Jutro wybieram sie do naszych zachodnich sasiadow.
Przejrzalem grupe i widze, ze u nich nasze CB jest niedozwolone, musi byc na FM.
Czy cos sie zmienilo ostatnio?
Mam zdejmowac antene, czy po prostu olać zagadnienie?

pzdr
--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2010-01-22 22:22:27
Autor: glang
CB w Niemczech?
[...]

olać
nie słyszałem żeby ktoś miałproblem DE z radiem CB
pzdr
GL

Data: 2010-01-22 23:29:55
Autor: J_K_K
CB w Niemczech?
Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hjcvp2$an4$1nemesis.news.neostrada.pl...
Przejrzalem grupe i widze, ze u nich nasze CB jest niedozwolone, musi byc na FM.

Nie masz FM i "5"-tek w radiu ?

Niemiecki standard we współczesnych radiach
dopuszczonych do użytkowania na terenie Niemiec
to 40 bądź 80 kanałów FM 4W i 12 kanałów AM 1W.

Co nie zmienia faktu, że Polacy i tak siedzą na AM,
na 28 bodajże ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-23 07:37:46
Autor: andreas
CB w Niemczech?

[...]

Nie zdejmuj. Jak muszę parę dni na oczyźnie pobyć to widok z daleka anteny CB przypomina ojczyznę.
A jak jeszcze samochód brudny i jedzie lewymi kołami po środkowej linii to już czuję się całkiem jak w domu.

--
andreas

Data: 2010-01-23 08:17:54
Autor: Przemek V
CB w Niemczech?

Użytkownik "andreas" <andreas@onet.pl> napisał w wiadomości news:hje5fv$pjn$1news.onet.pl...

[...]

Nie zapominajmy o kanapie przywiązanej do dachu (to w drodze powrotnej) i o tym, że zagranicą sika się tylko i wyłącznie na poboczu a nie na jakichś stacjach benzynowych czy zajazdach. ;)

Data: 2010-01-23 11:31:53
Autor: venioo
CB w Niemczech?
Przemek V pisze:
[...]

bede trzymal sie Waszych cennych rad ;)

Data: 2010-01-23 13:50:18
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
Przemek V wrote:
> Nie zapominajmy  (...)o
> tym, że zagranicą sika się tylko i wyłącznie na poboczu a nie na jakichś
> stacjach benzynowych czy zajazdach. ;)

W Polsce też. Na gierkówce widuję notorycznie takich łosi (wieś?) lejących do rowu - często tuż koło znaku Stacja Benzynowa Za 1000 metrów...
;>

--
Bydlę

Data: 2010-01-23 14:19:11
Autor: J.F.
CB w Niemczech?
On Sat, 23 Jan 2010 13:50:18 +0100,  Bydlę wrote:
W Polsce też. Na gierkówce widuję notorycznie takich łosi (wieś?)

Notorycznie to nie
lejących do rowu - często tuż koło znaku Stacja Benzynowa Za 1000 metrów...
;>

Ale czy to cos zlego ? J.

Data: 2010-01-23 14:35:36
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
J.F. wrote:

> Notorycznie to nie

A jednak tak, notorycznie widuję.

> Ale czy to cos zlego ?

Niekorzystanie z dostępnej toalety i lanie jak za obiorą?
Coż - śmiem twierdzić, że to coś złego.

(ale rozumiem, że ci bez kindersztuby nie będą zniesmaczeni)

--
Bydlę

Data: 2010-01-23 14:51:20
Autor: Yogi\(n\)
CB w Niemczech?
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hjeu0g$ujd$1cougar.axelspringer.pl...
Niekorzystanie z dostępnej toalety i lanie jak za obiorą?
Coż - śmiem twierdzić, że to coś złego.

(ale rozumiem, że ci bez kindersztuby nie będą zniesmaczeni)

Cóż, najczęściej jeszcze zatrzymują samochód w takim miejscu, że cudem udaje się ich ominąć. Zakąłdam, ze to są te przypadki, które nie dowiozłyby zawartości pęcherza do najbliższej stacji, ani miejsca w którym można bezpiecznie się zatrzymać.
Kiedyś spotkałem takiego osła lejącego na środku jezdni (ale był pieszo, a przynajmniej nie zauważyłem samochodu). Stał na środku jezdni i lał wesoło wymachując fujarą w moją stronę, narąbany jak szpak. Było to zaraz za zakrętem, dobrze że wyhamowałem do 40-50 km/h, a i tak mało brakowało do "ocierki", bo debil na szeroko rozstawionych nogach próbował celować w biała linię na oso jezdni i przy tym nieźle się zataczał. Była piąta rano, szarówka, wystarczyłby jeden krok żebym gnojka miał pod kołami.

--
Yogi(n)

Data: 2010-01-23 23:53:34
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
Yogi(n) wrote:
Stał na środku jezdni i lał wesoło wymachując fujarą w moją stronę

Wisisz mi za czyszczenie monitora;-)

--
Bydlę

Data: 2010-01-24 20:50:55
Autor: venioo
CB w Niemczech?
Bydlę pisze:

Wisisz mi za czyszczenie monitora;-)

a cho - ochlapal Ci przy mijaniu? ;)

Data: 2010-01-24 23:43:51
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
venioo wrote:

> a cho - ochlapal Ci przy mijaniu? ;)

Nie, rozbawił mnie tekst, na który odpowiadałem.
Bo dowcipny był.

--
Bydlę

Data: 2010-01-23 14:56:42
Autor: J.F.
CB w Niemczech?
On Sat, 23 Jan 2010 14:35:36 +0100,  Bydlę wrote:
J.F. wrote:
> Notorycznie to nie
A jednak tak, notorycznie widuję.

Na odcinku Piotrkow-Wwa nie jest to jakies nagminne.

> Ale czy to cos zlego ?
Niekorzystanie z dostępnej toalety i lanie jak za obiorą?
Coż - śmiem twierdzić, że to coś złego.
(ale rozumiem, że ci bez kindersztuby nie będą zniesmaczeni)

No coz, ja tam wole na lonie natury niz w jakiejs zasr* toalecie.
Toalety mamy co prawda coraz lepsze.

Oczywiscie niektorzy moga byc zniesmaczeni widokiem golego ch*, ale
przeciez odrobina dobrej woli wystarcza zeby go nie pokazywac, zreszta
przy tych predkosciach to i zauwazyc trudno . J.

Data: 2010-01-23 23:54:56
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
J.F. wrote:
> Na odcinku Piotrkow-Wwa nie jest to jakies nagminne.

"na gierkówce"

To jest trochę więcej, niż tylko tamten fragment.

> No coz, ja tam wole na lonie natury niz w jakiejs zasr* toalecie.

A to pozwoliło mi  się upewnić.

--
Bydlę

Data: 2010-01-23 16:09:27
Autor: Wmak
CB w Niemczech?
On 23 Sty, 23:54, Bydlę <by...@bydle.com> wrote:
J.F. wrote:

 > Na odcinku Piotrkow-Wwa nie jest to jakies nagminne.

"na gierkówce"

To jest trochę więcej, niż tylko tamten fragment.

Gdzieś między Częstochową a Piotrkowem, stacja po prawej stronie, nie
pamiętam marki, nieduży placyk z kostki.
Wejście do sracza z boku z prawej strony - kolejka kilkanaście osób,
przeważnie kobiet a w środku babcia klozetowa wyciągająca grabę........
lałem 2 kilometry dalej w lesie.

Data: 2010-01-24 12:13:17
Autor: J.F.
CB w Niemczech?
On Sat, 23 Jan 2010 16:09:27 -0800 (PST),  Wmak wrote:
[...]

No coz, jesli toaleta ma byc czysta i pachnaca, to musi byc sprzatana.
A sprzatanie kosztuje.
Plus amortyzacja, wywoz sciekow itp ..

Nawet Niemcy na to wpadli :-)

J.

Data: 2010-01-24 12:30:33
Autor: boropi
CB w Niemczech?
[...]

Jeszcze nie widziałem u Niemców, przy autostradzie płatnych WC.
Za to w marketach dziadka klozetowego w garniturze i z muchą owszem.

boropi

Data: 2010-01-24 12:39:01
Autor: Marcin Stankiewicz
CB w Niemczech?
Dnia Sun, 24 Jan 2010 12:30:33 +0100, boropi na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jeszcze nie widziałem u Niemców, przy autostradzie płatnych WC.

Bo stoi sobie taki stoliczek, na którym leży talerzyk. I tam zostawiasz
opłatę za korzystanie z WC.

"Kończ... waść!... wstydu... oszczędź! Henryk Sienkiewicz (1846 - 1916)"

Data: 2010-01-24 13:27:34
Autor: cztery
CB w Niemczech?
Jeszcze nie widziałem u Niemców, przy autostradzie płatnych WC.

To malo widziales.
Procz darmowych WC "autostradowych" wiekszosc WCtow przy stacjach paliw jest platna dla "nieklientow" stacji paliw/restauracji.

Data: 2010-01-24 08:53:27
Autor: mw
CB w Niemczech?
On 24 Sty, 13:27, "cztery" <r...@dwa.trzy> wrote:
> [...]

Procz darmowych WC "autostradowych" wiekszosc WCtow przy stacjach paliw jest
platna dla "nieklientow" stacji paliw/restauracji.
W sumie jedyna jaką widziałem na trasie Szczecin - Berlin - Drezno
płatna to był Orlen.

Data: 2010-01-24 19:18:00
Autor: J.F.
CB w Niemczech?
On Sun, 24 Jan 2010 12:30:33 +0100,  boropi wrote:
[...]

Oni przezyli mala rewolucje w okolicach roku 2000.
Wczesniej autostrady byly bezplatne, czasem byl talerzyk na monety,
ktore tam sobie spokojnie lezaly i czekaly ... na Polakow ? :-)

A potem sie zaczelo .. najpierw tablice informacyjne ze utrzymanie
toalety kosztuje i sugerujemy dobrowolny datek 50 fenigow, potem pod
tablica siedziala babcia i zle patrzyla na tych co nie placa :-)

A ostatnio nie korzystalem, to nie wiem..

J.

Data: 2010-01-24 22:14:16
Autor: Bydlę
CB w Niemczech?
Wmak wrote:

> Gdzieś między Częstochową a Piotrkowem, stacja po prawej stronie, nie
> pamiętam marki,

A ja pamiętam marki stacji, na któ?ych korzyatasm z toalety, jeśłi sytuacja mnie zmusza.
I na Orlenie, Shellu, BP itp. nie ma problemu i jest czysto.

Może przyczyną jest nie/właściwy dobór miejsca...?

--
Bydlę

Data: 2010-01-24 12:10:58
Autor: J.F.
CB w Niemczech?
On Sat, 23 Jan 2010 23:54:56 +0100,  Bydlę wrote:
J.F. wrote:
> Na odcinku Piotrkow-Wwa nie jest to jakies nagminne.
"na gierkówce"
To jest trochę więcej, niż tylko tamten fragment.

I "kultura" tak diametralnie rozna ?
> No coz, ja tam wole na lonie natury niz w jakiejs zasr* toalecie.
A to pozwoliło mi  się upewnić.

do czego upewnic ? :-)

J.

CB w Niemczech?