CB wsrod mobilkow....

Data: 2010-12-04 21:18:56
Autor: huri_khan
CB wsrod mobilkow....
Dnia Sat, 04 Dec 2010 20:58:37 +0100, fReLuZ napisał(a):

A wiec mam takie pytanie bo w Polsce bardzo modne jest CB i ostrzeganie o miskach i o sytuacji na drodze...

A jak jest w innych krajach? Gdzie jest to tak popularne jak w Polsce?

W innych krajach masz autostrady i normalną rzeczą jest że z jednego końca
kraju na drugi przejedziesz w czasie 5-6 godzin. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-12-04 21:36:04
Autor: J.F.
CB wsrod mobilkow....
On Sat, 4 Dec 2010 21:18:56 +0100,  huri_khan wrote:
[...]

Chyba ze sie zdarzy wypadek i dojdzie 3h czekania na prokuratora. Albo jest zima i dochodzi 48h z tytulu korka.

J.

CB wsrod mobilkow....