Data: 2012-10-20 20:58:38 | |
Autor: Kuczu | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
W dniu 2012-10-20 20:47, marcin pisze:
Ale na początek być może głupie pytanie - nie wiem skąd się bierze te większe dysze. najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-20 21:11:19 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5us5o$24od$1adenine.netfront.net...
najlepiej ze sklepu z dyszami. Kiedys byly w Larssonie http://www.larsson.pl/index.php?c=odk&nt=6333&cdes=Dysze%20ga%BCnikowe No są, tylko teraz tak: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-0680.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-0980.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-1000.html http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-99101-393-1020.html To są oryginalne dysze wg serwisówki... domyślam się że te numerki #68 #98 #100 i #102 to są pewnie jakieś rozmiary?Co z tym dalej? :) A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to chyba jakieś dwa stopnie są które można niezależnie dobierać? -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-10-20 20:33:18 | |
Autor: AZ | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
On 2012-10-20, marcin <m3033@WYTNIJseTOwp.pl> wrote:
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5us5o$24od$1adenine.netfront.net...Tak te numerki to rozmiary. Ano dalej to, ze wakuometry to w sumie do niczego nie sa Cipo trzebne, to znaczy sa ale na koncu zeby zsynchronizowac gazniki. Przyda Ci sie swieca Colortune i koszyk tych dysz (a to tanio nie wyjdzie...) no i strojenie tego w roznych zakresach obrotowych. Z tym primary/secondary nie wiem o co chodzi, to specyficzne dla tego gaznika. Przewaznie sa dwie dysze paliwowe - od ukladu pilota i glowna, no i powietrzna do pilota. http://rheaenterprises.com/the-carburetor-story-all-about-jetting Tu masz troche opisane jaka dysza za jakis zakres otwarcia przepustnicy odpowiada i conieco opisane. Czeka Cie niezly boj, bedziesz rzygal wyjmowaniem i wkladaniem gaznikow. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-10-20 23:03:07 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5v1qd$pne$3node2.news.atman.pl...
Przyda Ci sie swieca Colortune i koszyk tych dysz (a to tanio nie wyjdzie...) Trochę mnie przestraszyłeś, ale dam radę :) Dwa lata w nim rzeźbiłem nie wiedząc tak naprawdę czy on się do czegokolwiek nadaje (bo przejechałem przez ten czas może 10km), to tym bardziej teraz będę rzeźbił ;) W świetle tego co mówisz rozwiertaki, które proponuje Kuczu, wydają się sensownym zakupem. -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-10-21 12:32:22 | |
Autor: Kacper_Motor | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga¼ników | |
Witek.
U¿ytkownik "marcin" napisa³ w wiadomo¶ci Trochê mnie przestraszy³e¶, ale dam radê :) Dwa lata w nim rze¼bi³em nie wiedz±c tak naprawdê czy on siê do czegokolwiek nadaje (bo >przejecha³em przez ten czas mo¿e 10km), to tym bardziej teraz bêdê rze¼bi³ ;) Tylko rozwiertak to droga w jedn± stronê :) IMHO lepiej kupiæ/dorobiæ dysze - bêdziesz móg³ testowaæ ró¿ne rozwi±zania. W przypadku dorabiania mogê poleciæ http://www.reges.pl/gazniki.htm Powdzenia :) -- Pozdrawiam Marcin Sklep Kacper-Motor Warszawa, Radzymiñska 206 |
|
Data: 2012-10-20 21:27:31 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Hmm, a może to jest dysza: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-16166-425-671.html ?
http://www.cheapcycleparts.com/model_years/46-honda-1980-750-custom-cb750c/assemblies/1468 część nr 17 :) Hehe, sory, chyba za szybko zawracam dupę :) -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-10-20 20:26:46 | |
Autor: AZ | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
On 2012-10-20, marcin <m3033@WYTNIJseTOwp.pl> wrote:
Hmm, a może to jest dysza: http://www.powersportsplus.com/parts/detail/honda/HP-16166-425-671.html ? http://www.cheapcycleparts.com/model_years/46-honda-1980-750-custom-cb750c/assemblies/1468Slaby obrazek ale 17 to chyba jest rozpylacz. Dysze to 25 i 26. PS. Zawsze mozesz na te stozki naciagnac kawalek detki rowerowej - tak jak zaslyszalem jak jakis oszolom radzil komus :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-10-20 22:43:15 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5v1e5$pne$2node2.news.atman.pl...
Slaby obrazek ale 17 to chyba jest rozpylacz. Dysze to 25 i 26. Tak, zmyliło mnie tłumaczenie "nozzle", zdjęcie w którymś z dalszych linków mnie oświeciło.
No... ja na początek wymyśliłem jeszcze lepiej - wsadziłem do środka stożków krążki wycięte z gąbek-zmywaków - tylko raczej dla ocenienia skali i rodzaju problemu, a nie jako docelowe rozwiązanie ;) Owszem, coś to dało, bo szedł do 7krpm a nie 5, tylko jak spróbowałem odpalić go na zimno to momentalnie się zalał :). -- pzdr marcin |
|
Data: 2012-10-21 13:52:25 | |
Autor: Kuczu | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
W dniu 2012-10-20 22:26, AZ pisze:
PS. Zawsze mozesz na te stozki naciagnac kawalek detki rowerowej - tak jak zaslyszalem jak Sie smiej. Mialem w GSX Dragmachine stozki na oryginalnych gaznikach. Nie chialo to dzialac dopoki nie owinalem stozkow czesciowo tasma izolacyjna. Wtedy moc i obroty powrocily. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-20 22:15:30 | |
Autor: Kuczu | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
W dniu 2012-10-20 21:11, marcin pisze:
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5us5o$24od$1adenine.netfront.net... tak, to sa rozmiary. A, i ta pierwsza to jest "primary main", a pozostałe to "secondary main" - czyli to chyba jakieś dwa stopnie są które można niezależnie dobierać? Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i secondary to prawdopodobnie jedne odpowiadaja za srednie i drugie za wysokie obroty. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-10-20 22:33:07 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:k5v0lt$286i$1adenine.netfront.net... Jakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i Keihiny. Czy wystarczy w takim razie zwiększyć tą "secondary"? -- pzdr marcin |
|
Data: 2012-10-20 20:35:58 | |
Autor: AZ | |
CB750 Bol d'Or - dysze gaźników | |
On 2012-10-20, marcin <m3033@WYTNIJseTOwp.pl> wrote:
Nie. Powietrza masz pewnie full wiec musisz zestroic od poczatku doJakie Ty tam masz gazniki ? Keihiny czy Mikuni ? Jesli sa primary i secondary to prawdopodobnie jedne odpowiadaja za srednie i drugie za wysokie obroty. konca. No i tak radze to zrobic, bo na dluzsza mete to sie skonczy jakas dziura w tloku albo glowica do roboty. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-10-22 02:42:45 | |
Autor: Gr4N4c1K | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga¼ników | |
Dnia 20-10-2012 o 22:33:07 marcin <m3033@wytnijsetowp.pl> napisa³(a):
zmiêkcz sprê¿yny przepustnic. najlepiej dorobiæ nowe, co najmniej o po³owê s³absze i potem dopiero walczyæ z dyszami. przy sto¿kach jest za ma³e podci¶nienie przed przepustnic± i uk³ad sterowania nie ma si³y podnie¶æ przepustnicy. dla tego jak wsadzi³e¶ zmywaki to czê¶ciowo pomog³o. nie wiem czy koledzy pamiêtaj± ale do sporej wiêkszo¶ci zestawów DynoJet w³a¶nie s± specjalne sprê¿yny oprócz iglic i dysz o ró¿nych ¶rednicach. poprawiæ szybko¶æ reakcji przepustnicy mo¿na przez rozwiercenie kanalika powietrznego w przepustnicy albo korpusie (zale¿y od konstrukcji ga¼nika) ale to wy¿sza szko³a jazdy, trzeba wiedzieæ co rozwiercaæ i ile ale ³atwiej popsuæ ni¿ poprawiæ. jest zestaw do Bold'Ora http://www.dynojet.com/pdf/1127.pdf a na przyk³ad zestaw ze sprê¿ynami by³ do mydelnicy http://www.dynojet.com/pdf/1126.pdf pozdrawiam |
|
Data: 2012-10-22 22:36:30 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga¼ników | |
U¿ytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisa³ w wiadomo¶ci
zmiêkcz sprê¿yny przepustnic. najlepiej dorobiæ nowe, co najmniej o po³owê Dziêki Wam wielkie, sporo wnosi do mojego pojêcia to wszystko co napisali¶cie. Teraz potrzebujê paru wieczorów na samokszta³cenie zanim bêdê gotów pytaæ dalej ;) -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-10-20 21:27:15 | |
Autor: Kacper_Motor | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga¼ników | |
Witek
U¿ytkownik "Kuczu" napisa³ w wiadomo¶ci
S± nadal :) Je¿eli tam nie bêdzie mo¿na dorobiæ u dobrego ga¼nikowca, najlepiej takiego co robi ga¼niki zabytkowe, nie bêdzie wybrzydza³ :) -- Pozdrawiam Marcin Sklep Kacper-Motor Warszawa, Radzymiñska 206 |
|
Data: 2012-10-20 21:41:32 | |
Autor: marcin | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga¼ników | |
U¿ytkownik "Kacper_Motor" <kacper_motor@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k5utu6$724$1news.task.gda.pl...
Je¿eli tam nie bêdzie mo¿na dorobiæ u dobrego ga¼nikowca, Tylko ¿e mieszkam na zadupiu, gdzie lokalni majstrowie albo siê nie znaj± na a¿ takiej grzebaninie, albo maj± muchy w nosie za spraw± nawa³u prostszej roboty, bo wszyscy mnie odprawili na kiedy¶ tam. Spoko, ja nie mam oporów przed nauczeniem siê czego¶ nowego wiêc jako¶ to sobie zrobiê - jak ju¿ rozgryzê co jest t± dysz± o któr± mi chodzi ;) Problem na razie w tym, ¿e prawdziwy ga¼nik w niczym nie przypomina podrêcznikowego schematu i siê trochê zacz±³em motaæ ;) -- pzdr, marcin |
|
Data: 2012-10-20 22:17:57 | |
Autor: Kuczu | |
CB750 Bol d'Or - dysze ga�nik�w | |
W dniu 2012-10-20 21:27, Kacper_Motor pisze:
Witek Albo sobie kupic rozwiertaki do dysz i samemu przekalibrowac. sprawdziany i rozwiertaki dostepne sa w Lousie. sprawdziany - 10003888 rozwiertaki - 10003930 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |