CBA = Cudowna Banda Amatorów.

Data: 2010-02-08 19:40:27
Autor: cyc
CBA = Cudowna Banda Amatorów.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hkpjcp$e17

Kazda proba wpbec zafunf=dowanych nam w mediach faktow zamydlenia afery hazardowej jest conajmniej obludna . Fakty sa nie do obronienia i ten stran wszyscy powinni uznac za oczywisty .
Nie mniej cala otoczka w sprawie a wiec rola Kaminskiego i podleglych mu sluzb jest rownie godna wyjasnienia jak kontakty Chlebowskiego i sp-ki manipulujacymi nimi "biznesmenami " .
Nie wiem ktory z wymienionych problemow jest dla polskiej demokracji bardziej uwlaczajacy .
Rozwazajac wiec role Kaminskiego w sprawie , nie mozna zapominac o tych , ktorzy pozwolili temu ostatniemu na wszczecie typowej politycznej hucpy .

cyc

Data: 2010-02-08 21:37:29
Autor: Artur Borubar
CBA = Cudowna Banda Amatorów.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Rozwazajac wiec role Kaminskiego w sprawie , nie mozna zapominac o tych , ktorzy pozwolili temu ostatniemu na wszczecie typowej politycznej hucpy .

Nie tyle pozwolili, co wręcz nakazali. Zapotrzebowanie było ogromne, choc nie chce mi się wierzyc, ze są aż tak głupi, by wierzyc w reelekcje Kaczyńskiego.

Przemek
--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

CBA = Cudowna Banda Amatorów.