CBA - do zbadania wprowadzenie nakazu "mania świateł".

Data: 2009-10-05 13:02:07
Autor:
CBA - do zbadania wprowadzenie nakazu "mania świateł".
To, że koncerny sposnorowały ten  durnowaty nakaz to pewne.
Czas przyjrzeć się kto lobbował za takim pomysłem i kto od
kogo zgarnął kasę. Jak dotąd wychodzi na to, że to skarb
państwa garnie ok. 1% rocznie od zużycia paliwa. Cudowne zmniejszenie ilości wypadków o 15-25% jakoś nie nastąpiło...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 04:46:43
Autor: grzest
On 5 Paź, 11:02, "<heÂŽsk>" <super bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]
Należałoby dołożyć do tego przepis o konieczności wożenia w
samochodzie gaśnicy i wiele, wiele innych przepisów powstałych tylko
po to aby znajomy z ferajny mógł zrobić na tym kasę.
grzestenator

Data: 2009-10-05 13:47:59
Autor: raff
grzest pisze:
[...]

Oho, Heniutek zas wsiadl na konika. Szabelke bierz i do boju!

R.

Data: 2009-10-05 13:52:58
Autor: heÂŽsk
CBA - do zbadania wprowadzenie nakazu "mania świate ł".
On Mon, 05 Oct 2009 13:47:59 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

Oho, Heniutek zas wsiadl na konika. Szabelke bierz i do boju!

 masz jakeis imie czy sie go wstydzisz miernoto ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 15:04:28
Autor: awe

wrote:

Oho, Heniutek zas wsiadl na konika. Szabelke bierz i do boju!

masz jakeis imie czy sie go wstydzisz miernoto ?

--
Hesk prosze cie nie kompromituj sie
awe

Data: 2009-10-05 15:30:08
Autor: raff
[...]

Bidulek nie wie ze siedzi u mnie w KF.

R.

Data: 2009-10-05 13:52:58
Autor: heÂŽsk
CBA - do zbadania wprowadzenie nakazu "mania świate ł".
On Mon, 5 Oct 2009 04:46:43 -0700 (PDT), grzest
<grzestenator@gmail.com> wrote:

> [...]
samochodzie gaśnicy i wiele, wiele innych przepisów powstałych tylko
po to aby znajomy z ferajny mógł zrobić na tym kasę.

 w przypadku mania swiatel byla swego czasu strona ze sponsorami.
 jakis czas temu strona znikla. cos smierdzi...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

CBA - do zbadania wprowadzenie nakazu "mania świateł".