CBA dzia³a³o na wariackich papierach

Data: 2010-04-09 14:08:40
Autor: boukun
CBA dzia³a³o na wariackich papierach
Pose³ Lewicy Krzysztof Matyjaszczyk z³o¿y³ zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu pope³nienia przestêpstwa przez prezesa PiS Jaros³awa Kaczyñskiego i b. szefa CBA Mariusza Kamiñskiego.
Zdaniem Matyjaszczyka, który zasiada w sejmowej komisji ¶ledczej ds. nacisków J. Kaczyñski i Mariusz Kamiñski mogli nie dope³niæ swoich obowi±zków. - CBA przez d³ugi okres swojej dzia³alno¶ci dzia³a³o bez przepisów wykonawczych do ustawy o CBA. Nie by³o podstawy prawnej do wielu dzia³añ, które CBA podejmowa³o - podkre¶li³.

Wed³ug Matyjaszczyka, Jaros³aw Kaczyñski jako premier "grubo ponad rok" nie wydawa³ aktów wykonawczych do ustawy o CBA, czym - jego zdaniem - "narazi³ na szkodê interes publiczny".

Hmmm, ka¿dy uczciwy cz³owiek wie i przyzna, ¿e CBA zosta³o stworzone przez SYJONISTÓW Z PiS i na zamówienie polityczne KACZYÑSKICH, by inwigilowaæ i prze¶ladowaæ polski naród.
Mafia produkowa³a bezprawnie przestêpstwa i tyle...

Nigdy wiêcej PiSdzielców!

boukun

Data: 2010-04-09 16:43:38
Autor: u2
W dniu 2010-04-09 14:08, boukun pisze:
[...]

Zgadza siê mafia opanowa³a POlskê, ale nie jest to bynajmniej mafia
pisiorów tylko lodziarni pe³o :]

Data: 2010-04-09 18:28:24
Autor: boukun
CBA dzia³a³o na wariackich papierach

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpnf4p$sf4$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nigdy wiêcej pojebów z PiS! To by³o po prostu gorsze, ni¿ osiem lat po stanie wojennym...

boukun

Data: 2010-04-10 09:13:01
Autor:
On Fri, 09 Apr 2010 16:43:38 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> Mafia produkowa³a bezprawnie przestêpstwa i tyle...
Zgadza siê mafia opanowa³a POlskê, ale nie jest to bynajmniej mafia

 na pewno. uwazaj bo rano do drzwi ci zalomocza...

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-04-09 22:44:55
Autor: jadrys
[...]

Ale siê da³ we znaki pan Mariusz Kamiñski w tak nied³ugim czasie tej z³odziejskiej bandzie... Pewnie jeszcze przez kilkana¶cie lat te mendy bêd± sk³adaæ zawiadomienia o rzekomym ³amaniu ich praw...

Brawo panie Kamiñski!! Proponujê panu start w wyborach na prezydenta - wygrana ma pan w kieszeni.. - 80% Polaków odda na pana swój g³os..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-09 23:38:27
Autor: boukun
CBA dzia³a³o na wariackich papierach

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpo3ks$411$1news.onet.pl...
[...]

G³upi jeste¶ Jadry¶, nie gniewaj siê. £achudry to byli, nic wiêcej. Produkowali przestêpstwa mofiozi, nic wiêcej i twojego Leppera wykoñczyli przy okazji...

boukun

Data: 2010-04-10 07:51:03
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-09 23:38, boukun pisze:

[...]

Nie gniewam siê - wcale nie mam pewno¶ci czy jestem kim¶ m±drym.  Jednak ja uwa¿am M. Kamiñskiego za porz±dnego cz³owieka i  przecie¿ to nie on wykoñczy³ Leppera. Zrobi³ to niejaki Adam M. - dziennikarzyna z bo¿ej ³aski, szara eminencja polskiej sceny politycznej.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-10 12:37:12
Autor: boukun
[...]

Zejd¼ na ziemiê i zacznij powa¿nie my¶leæ...
Wszyscy do kupy... Przypomnij sobie wyk³ad Jaros³aw Kaczyñskiego w Fundacji Batorego, ¿e na scenie politycznej kraju maj± pozostaæ tylko twory pochodz±ce z uk³adu Okr±g³ego Sto³u, PO, PiS i SLD, wszystkie inne nale¿y wykluczyæ i wykoñczyæ. Do tego powo³ano policjê polityczn± CBA...

boukun

Data: 2010-04-11 20:52:43
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 12:37, boukun pisze:

[...]

No tak, masz racjê - do tego powo³ano CBA. Jednak do¶æ szybko siê pozbyto M. Kamiñskiego.  Widaæ nie za bardzo siê nadawa³ na ¶lepego wykonawcê poleceñ.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-11 21:15:43
Autor: boukun
CBA dzia³a³o na wariackich papierach

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpt6b2$tmk$3news.onet.pl...
[...]

Jego siê pozby³o dopiero PO, jak krêci³ now± aferê, na polityczne zamówienie Jaros³awa...

boukun

Data: 2010-04-10 11:44:40
Autor: cirrus
[...]

Brawo, zw³aszcza za wysokie nagrody wrêczane swoim pretorianom za wyniki zbli¿one do zera.

--
stevep

Data: 2010-04-11 20:53:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 11:44, cirrus pisze:

[...]

Brawo za jego próby zamieszania w tym szambie korupcji.