CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami

Data: 2011-06-07 00:36:20
Autor: u2
CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami
... a tymczasem MSZ Rados³aw Sikorski nadal ma nadziejê, ¿e Chiñczycy
dokoñcz± budowê, za¶ Premier Waldemar Pawlak, minister gospodarki wie
o wycofaniu siê z budowy z doniesieñ medialnych. Najmniej
zdezorientowany wydaje siê byæ znowu Minister Infrastruktury, który
ju¿ parê miesiêcy temu mówi³ publicznie, ¿e polskim firmom zale¿y, aby
Chiñczykom nie uda³o siê w Polsce :

http://www.bankier.pl/wiadomosc/CBA-i-ABW-ostrzegaly-przed-Chinczykami-2353601.html

"S³u¿by specjalne ostrzega³y premiera, ¿e chiñska firma COVEC, która
wycofa³a siê z budowy autostrady A2, mo¿e mieæ problemy z
wyp³acalno¶ci± - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Z informacji gazety wynika, ¿e premier otrzyma³ raport o COVEC w
ostatnich dniach. Centralne Biuro Antykorupcyjne i Agencja
Bezpieczeñstwa Wewnêtrznego oceniaj± w nim, ¿e bêdziemy mieli problem
z wyegzekwowaniem ewentualnych kar za porzucenie placu budowy przez
chiñsk± firmê.

Dziennik przypomina, ¿e COVEC w Polsce i samych Chinach nie ma
znacz±cego maj±tku, a polski bud¿et najprawdopodobniej odzyska tylko
kwotê gwarantowan± przez banki czyli najwy¿ej 130 mln z³otych, a nie
ponad 740 mln, zapisane w umowie. Gazeta podkre¶la, ¿e ani minister
infrastruktury, ani G³ówna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad przed
podpisaniem umowy z Chiñczykami nie prze¶wietli³y realnych mo¿liwo¶ci
firmy, ani jej do¶wiadczenia.

Wiêcej w sprawie w dzisiejszym "Dzienniku Gazecie Prawnej"."

Data: 2011-06-07 09:56:54
Autor: Leprechaun
CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cdb4d99f-9698-4a4f-9a0b-c937828b44ebl6g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Powiedzcie jak to jest, ¿e do gazet przenikaj± tajne informacje? Czy¿by w s³u¿bach wci±¿ siedz± ¶piochy Kaczyñskich?

BomBel

Data: 2011-06-07 02:13:41
Autor: Hans Kloss
On 7 Cze, 09:56, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:

Powiedzcie jak to jest, ¿e do gazet przenikaj± tajne informacje? Czy¿by w
s³u¿bach wci±¿ siedz± ¶piochy Kaczyñskich?
 A mo¿e siedz± tam jakie¶ niedobitki uczciwych ludzi, którzy nie chc±
by  platfonskie mato³y nadal rujnowa³y kraj w którym bêd± mieszkaæ
nasze dzieci i wnuki?
J-23

Data: 2011-06-07 12:34:50
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-06-07 11:13, Hans Kloss pisze:
  A mo¿e siedz± tam jakie¶ niedobitki uczciwych ludzi, którzy nie chc±
by  platfonskie mato³y nadal rujnowa³y kraj w którym bêd± mieszkaæ
nasze dzieci i wnuki?

Wydaje mi siê ( podkre¶lam: *wydaje mi siê* ) ¿e oni nie robi± tego specjalnie. S± po prostu takimi idiotami, ¿e wszystko pierdol± i wszytko im z r±k leci. Do rujnowania kraju te¿ potrzeba szarych komórek, a ja u nich nie widzê nawet ¶ladowych ilo¶ci procesów my¶lowych.

Data: 2011-06-07 14:22:16
Autor: cirrus
CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami
U¿ytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iskur9$cc3$3news.onet.pl...
[...]

A nie wydaje ci siê, ¿e sam jeste¶ idiot±?

--
stevep

Data: 2011-06-07 14:40:01
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-06-07 14:22, cirrus pisze:
A nie wydaje ci siê, ¿e sam jeste¶ idiot±?

To oceni± inni. Ty jak rozumiem ju¿ siê wypowiedzia³e¶?

Data: 2011-06-07 17:25:34
Autor: u2
W dniu 2011-06-07 12:34, Tomaszek pisze:
[...]

Wg mnie to typowa wraza agentura. Robia troche na pokaz t.zw. kielbasy
wyborczej, aby zostac znowu wybranym przez ciemna mase, ale
strategicznie robia wszystko aby panstwo upadlo i dostalo sie pod obcy
protektorat, albo kacapski albo szkopski.

Data: 2011-06-08 10:20:39
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-06-07 17:25, u2 pisze:
[...]

Który gorszy: szkopski czy kacapski? Czy to i tak wszystko jedno? I tak ¼le i tak ¼le?

Data: 2011-06-08 13:55:09
Autor: Marek
On Jun 8, 10:20 am, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:
> [...]

> protektorat, albo kacapski albo szkopski.

Który gorszy: szkopski czy kacapski? Czy to i tak wszystko jedno? I tak

Ktores "ZLO"  musi byc przeciez gorsze...heee

Data: 2011-06-08 22:57:32
Autor: u2
W dniu 2011-06-08 10:20, Tomaszek pisze:
[...]

Jesli jestes Polakiem to powinienes wiedziec.

Data: 2011-06-09 06:40:39
Autor: Niezalezny
CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4defe23e$0$2496$65785112news.neostrada.pl...
[...]

KTÓRYM??????

Data: 2011-06-08 23:55:39
Autor: jadrys
CBA i ABW ostrzegały przed Chińczykami
W dniu 2011-06-08 10:20, Tomaszek pisze:

Który gorszy: szkopski czy kacapski? Czy to i tak wszystko jedno? I tak źle i tak źle?

Kacapski. - Oni chociaż nie będą nas traktować jako podludzi.

Data: 2011-06-09 03:01:07
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:isorn9$4g9$3news.onet.pl...
W dniu 2011-06-08 10:20, Tomaszek pisze:
Który gorszy: szkopski czy kacapski? Czy to i tak wszystko jedno? I tak źle i tak źle?
Kacapski. - Oni chociaż nie będą nas traktować jako podludzi.

Jeżeli na to zasłużysz to nawet Eskimos będzie cię tak traktował.

--
stevep

Data: 2011-06-09 07:43:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-09 03:01, cirrus pisze:
[...]

A jak ciebie traktuje twój pryncypał? Jak człowieka czy sprzedajną "Córę Koryntu", której usługi można kupić za parę srebrników?

Data: 2011-06-09 10:16:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ispmog$kib$1news.onet.pl...
[...]

Nie narzekam bo sam sobie jestem pryncypałem i nie obowiązują mnie tak jak ciebie myśli Lenina i Stalina.

--
stevep

Data: 2011-06-10 18:06:28
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-09 10:16, cirrus pisze:
[...]

Ale tak jakoÅ› dziwnie obowiÄ…zuje cie linia niejakiego Adama M.  Ani na krok nie zbaczasz z tej linii...

Data: 2011-06-11 03:44:14
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:istffq$fq3$2news.onet.pl...
[...]

A mógłbyś skonkretyzować co to za linia?

--
stevep

Data: 2011-06-07 10:22:50
Autor: CeSaR
CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami
"S³u¿by specjalne ostrzega³y premiera, ¿e chiñska firma COVEC, która
wycofa³a siê z budowy autostrady A2, mo¿e mieæ problemy z
wyp³acalno¶ci± - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Przed tymi z katarem te¿ ostrzegali i postêp jest wiêc te wszystkie sensacje wyssane z brudnego palucha s± niczym innym jak tylko prób±, nieudoln± zreszt±, dezawuowania P³emie³a przed zbli¿aj±cymi siê wyborami.
¦wiñstwo, ¶wiñstwo i jeszcze raz ¶wiñstwo.
Zakatarzeni przyjechali, zrobili sobie kilka zdjêæ i pojechali.
A Chiñczycy wykopali nawet jakie¶ do³ki!!!!!!!!!

Data: 2011-06-09 07:02:45
Autor: A. Filip
CBA i ABW ostrzegały przed Chińczykami [tylko po cichu => nie liczy się]
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
.. a tymczasem MSZ Radosław Sikorski nadal ma nadzieję, że Chińczycy
dokończą budowę, zaś Premier Waldemar Pawlak, minister gospodarki wie
o wycofaniu się z budowy z doniesień medialnych. Najmniej
zdezorientowany wydaje się być znowu Minister Infrastruktury, który
już parę miesięcy temu mówił publicznie, że polskim firmom zależy, aby
Chińczykom nie udało się w Polsce :

http://www.bankier.pl/wiadomosc/CBA-i-ABW-ostrzegaly-przed-Chinczykami-2353601.html

"Służby specjalne ostrzegały premiera, że chińska firma COVEC, która
wycofała się z budowy autostrady A2, może mieć problemy z
wypłacalnością - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
[...]

A ostrzegały przed Peruwiańczykami?

Jeśli "służby" ostrzegały *tylko po cichu* a tamci dostali kontrakt bez
"wydarcia mordy przez służby po" to w praktyce *same służby*
zakwalifikowały swoje ostrzeżenia jako "nie kluczowe"/"niezbyt ważne".
Ja po prostu jakoś zdobyłem przekonanie że "służby" produkują takie
dzikie tabuny ostrzeżeń że jak się coś spierdoli to wystarczy im tylko
przeszukać "przepastne archiwa ostrzeżeń" a któreś tam będzie pasować.

Ja podejście że "jak nie mamy racji to nikt się nie dowie, a jak
przypadkiem się trafi/okaże że mamy rację to wyciągniemy ją jako
osobisty dupochron po tym jak już gówno widowiskowo walnie w wentylator"
*mam w głębokiej pogardzie*.

Ale służby i minister podlegają temu samemu premierowi, nieprawdaż?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Według wszystkich zdolny do rządzenia - dopóki nie zaczął rządzić.

CBA i ABW ostrzega³y przed Chiñczykami