CBA naciągało prawo!

Data: 2010-02-03 08:38:57
Autor: Artur Borubar
CBA naciągało prawo!
Sąd okręgowy uznał, że policjanci naciągali prawo, przeprowadzając prowokację bez wcześniejszych wiarygodnych informacji o przestępstwach lekarza. Tych zaczęli szukać dopiero po akcji. Przesłuchali setkę pacjentów Hirnlego, ale żadna z osób nie potwierdziła korupcyjnych podejrzeń.

http://wyborcza.pl/1,75248,7522008,Zemsta__nadgorliwi_policjanci_i_uczciwi_gangsterzy.html

Przemek

Ciekawe co na to Kamiński ze swoim "genialnym" agentem prowokującym Beatę Sawicką do popełnienia przestępstwa?

--
 Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi

Data: 2010-02-03 10:25:52
Autor: Jadrys
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-03 08:38, Artur Borubar pisze:
[...]

No jasne, same próby łapania złodziei i hochsztaplerów w białych kołnierzykach PO uzna nie długo za nielegalne i podlegające karze..

Data: 2010-02-03 11:33:13
Autor: :heÂŽsk:
CBA naciągało prawo!
On Wed, 03 Feb 2010 10:25:52 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

 [...]

No jasne, same próby łapania złodziei i hochsztaplerów w białych kołnierzykach PO uzna nie długo za nielegalne i podlegające karze..

 oprocz bylych komuchow.. ci beda lapanmi i karani! ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
CBA naciągało prawo!
On Wed, 03 Feb 2010 14:00:33 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   oprocz bylych komuchow.. ci beda lapani i karani! ;o)

Za co?

 za to samo !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 15:35:27
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CBA naciągało prawo!
=?utf-8?Q?=22=3Ahe=C2=AEsk=3A=22?= =?UTF-8?B?PGNvemHCgGJpZ2JyZWRuaWVAaW50ZXJpYS5wbD4=?= wrote:

>   oprocz bylych komuchow.. ci beda lapani i karani! ;o)

Za co?

 za to samo !

Problem w tym, że to o czym pisał kawsiór dotyczyło łapanie przez komuchy,
a nie łapania komuchów.

Tamtego lekarzynę w czerwcu 2005 (za rządów SLD) łapówką "prowokowała" zwykła Policja, a nie CBA, która powstała dopiero rok później.

Menda kawecka, albo  sama tego nawet nie czytała, albo co jest bardziej pewne, celowo dała w tytule że to CBA naciągało prawo, a wy się tym podniecacie jak ćwoki... :)

BTW Przyznaję Jadrysiowi rację co do "złodziei i hochsztaplerów".
--
Pit

Data: 2010-02-03 16:22:30
Autor: Jadrys
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-03 15:35, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

BTW Przyznaję Jadrysiowi rację co do "złodziei i hochsztaplerów".

Jestem zaszczycony ;-)

Data: 2010-02-03 12:40:38
Autor: Artur Borubar
CBA naciągało prawo!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał

No jasne, same próby łapania złodziei i hochsztaplerów w białych kołnierzykach PO uzna nie długo za nielegalne i podlegające karze..

Cóż PO ma do uznawania za nielegalne, lub legalne? W Polsce od takich spraw są sądy. Kodeks zabrania stosowania takiej prowokacji, a nie PO.

Przemek

Data: 2010-02-03 13:59:35
Autor: Jadrys
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-03 12:40, Artur Borubar pisze:
[...]

Ciekawe dlaczego zabrania? Czyżby korupcja nie była zmorą naszego kraju, że trzeba dla złodziei wprowadzać jasne reguły ich chwytania?

Tak powinno być, ale w praktyce cały aparat sprawiedliwości jest podporządkowany partiom rządzącym.

Data: 2010-02-03 14:45:52
Autor: :heÂŽsk:
CBA naciągało prawo!
On Wed, 03 Feb 2010 13:59:35 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

[...]

Tak powinno być, ale w praktyce cały aparat sprawiedliwości jest podporządkowany partiom rządzącym.

 chcesz powiedziec, ze 2 lata temu PO wymienilo wszystkich
 sedziow/prokuratorow/.../sprzataczki zatrudnionych za czasow
 rzadow jaroslawa kaczynskiego ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-03 16:24:42
Autor: Jadrys
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-03 14:45, ":heÂŽsk:" pisze:
[...]

Jasne, wszyscy gdy tylko dorwą się do koryta to robią, i to jest właśnie chore.

Data: 2010-02-03 16:34:56
Autor: cirrus
CBA naciągało prawo!
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkbff0$n6j$1news.onet.pl...
[...]

Łapanie przeciwników politycznych przy pomocy służb specjalnych to specjalność partii z prawem w nazwie.

--
stevep

Data: 2010-02-03 21:05:53
Autor: Jadrys
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-03 16:34, cirrus pisze:
[...]

I jeszcze dodaj _niewinnych_ przeciwników politycznych.

Data: 2010-02-03 13:45:28
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CBA naciągało prawo!
"Artur Borubar" =?UTF-8?B?PGJyb8WEbXk=?= RP przed pisem@op.pl> wrote:

[...]

Znowu łżesz kawisiorze i szkalujesz CBA. Pewnie masz coś za uszami, że się ich tak boisz.

W czerwcu 2005 r. nie było jeszcze CBA, a w Polsce rządzili Twoi komuszy towarzysze z SLD. Ci sami, co za podobne prowokacje psy wieszają na CBA
i ministrze Ziobrze. Hłe, hłe...
--
Pit

Data: 2010-02-03 07:17:10
Autor: zbig
CBA naciągało prawo!
On 3 Lut, 13:45, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
"Artur Borubar" =?UTF-8?B?PGJyb8WEbXk=?= RP przed pi...@op.pl> wrote:
Nie przesadzaj kolego, kawecki pisze prawdę, może wskażesz fragment
gdzie rzekomo łże.

Data: 2010-02-03 16:43:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CBA naciągało prawo!
zbig wrote:

[...]

Toż napisałem. Pisze w tytule że CBA naciągało prawo, a w treści podaje opis wyczynów posterunkowych z roku 2005, gdy jeszcze nie było CBA.
To jest czyste łgarstwo i manipulacja.

Według słownika:

Kłamać (łgać): nieprawda powiedziana świadomie mająca na celu wprowadzenie kogoś w błąd.

Mnie kawsiór świadomie wprowadził w błąd dając tytuł, który sugerował, że w jego poście i pod linkiem, który podał przeczytam coś o naciąganiu prawa przez CBA, a tymczasem było tam o czym innym.

Przez jego łgarstwo straciłem kilkadziesiąt cennych kilobajtów na modemie, a mógłbym ich nie stracić, gdyby tytuł był poprawny.

--
Pit

Data: 2010-02-03 08:08:58
Autor: zbig
CBA naciągało prawo!
On 3 Lut, 16:43, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:
> Nie przesadzaj kolego, kawecki pisze prawd , mo e wska esz fragment
> gdzie rzekomo e.

To napisa em. Pisze w tytule e CBA naci ga o prawo, a w tre ci podaje opis
wyczyn w posterunkowych z roku 2005, gdy jeszcze nie by o CBA.
To jest czyste garstwo i manipulacja.

Wed ug s ownika:

K ama ( ga ): nieprawda powiedziana wiadomie maj ca na celu wprowadzenie
kogo w b d.

Mnie kawsi r wiadomie wprowadzi w b d daj c tytu , kt ry sugerowa , e w
jego po cie i pod linkiem, kt ry poda przeczytam co o naci ganiu prawa
przez CBA, a tymczasem by o tam o czym innym.

Przez jego garstwo straci em kilkadziesi t cennych kilobajt w na modemie, a
m g bym ich nie straci , gdyby tytu by poprawny.

--
Pit

Fakt , CBA znalazło się w tytule wątku.
Ale kłamczuszek z tego Kaweckiego.

Data: 2010-02-03 17:25:15
Autor: Artur Borubar
CBA naciągało prawo!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w

Fakt , CBA znalazło się w tytule wątku.
Ale kłamczuszek z tego Kaweckiego.

Nie rozumiesz o co tutaj chodzi? No to łopatologicznie po kolei.

Napisałem:  "Sąd okręgowy uznał, że policjanci naciągali prawo, przeprowadzając
prowokację bez wcześniejszych wiarygodnych informacji o przestępstwach
lekarza. Tych zaczęli szukać dopiero po akcji."

Ponieważ dokładnie tę samą metodę zastosowało CBA w stosunku do Sawickiej napisałem w tytule, to co napisałem. CBA złamało prawo, bo nie mając wiarygodnych informacji o przestępstwach Sawickiej przeprowadziło prowokację, a tego nie wolno im było zrobic! Może gdybym napisał "CBA też naciągało prawo, szybciej by do Ciebie dotarło o co chodzi.
Nie daj się podpuszczac Pitowi, bo za tym nickiem najprawdopodobniej kryje się skretyniały Azor, który po nabluzganiu grupowiczom usiłuje powrócic na grupę.

Przemek

Data: 2010-02-03 12:19:09
Autor: zbig
CBA naciągało prawo!
OK. Dobra obrona.

Ale Pit to nie rAzor. Mimo jego absurdalnych wyborów politycznych
pisać to on umie. Pit za cienki jest.

Data: 2010-02-03 22:59:10
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
CBA naciągało prawo!
zbig wrote:

OK. Dobra obrona.

Guzik dobra, bo po pierwsze CBA nie prowokowało Sawickiej dlatego, że nie
miało wiarygodnych informacji, ale dlatego, że nie miało wystarczających
dowodów. Po to się robi prowokacje, by znaleźć dowody, a nie by się
upewnić.

A po drugie akcja z Sawicką tym się różniła od tej z doktorem Hirnlem, że
była przeprowadzona poprawnie i nie mam tu na myśli, że była przeprowadzona
zgodnie z prawem (nie w tym rzecz), tylko że była do końca prowadzona
zgodnie za sztuka i zakończyła się sukcesem. Natomiast ta z doktorem
Hirnlim była przeprowadzona bardzoo amatorsko. Gdybym był szefem tych
policjantów, to sprawa zakończyłaby się od razu karą dyscyplinarną dla tych
funkcjonariuszy. Ich szef tego nie zrobił, więc sam powinien polecieć ze
stołka. Od razu widać, że nie o złapanie konkretnego łapówkarza chodziło
tylko o nieodpartą potrzebę odniesienia sukcesów.

Jak można było kierować sprawę do prokuratury i do sądu na podstawie
rzuconej na biurko lekarza koperty. W taki sposób można udupić każdego.
Sąd dobrze zrobił uniewinniając lekarza.

Ale Pit to nie rAzor.

A i owszem. rAzor tym się odemnie różni, że nie cierpi PiS-u odkąd Jaro
wyautował Romana. Ja nawet Romana trochę lubiłem, ale nigdy nie byłem takim
jego wielbicielem jak rAzor (i Antenka :) ).

Mimo jego absurdalnych wyborów politycznych pisać to on umie. Pit za cienki jest.

Fakt pismakiem nie jestem. Nie mam też tyle czasu, determinacji jak rAzor i
razorowego doświadczenia w gonieniu piesków, ale i tak dzięki za uznanie.
(:

--
Pit

Data: 2010-02-04 03:54:55
Autor: zbig
CBA naciągało prawo!
On 3 Lut, 23:59, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
zbig wrote:
> [...]

miało wiarygodnych informacji, ale dlatego, że nie miało wystarczających
dowodów. Po to się robi prowokacje, by znaleźć dowody, a nie by się

Biorąc pod uwagę sekwencję zdarzeń oraz niezwykłe zainteresowanie CBA
politykami z Dolnego Śląska coraz bardziej utwierdzam się w
przekonaniu, że CBA chciało upolować Schetynę. Tusk, ze względu na
swoją osobistą uczciwość i stronienie od podejrzanych kontaktów
(telefon w domu odbiera wyłącznie żona i dokonuje swoistej selekcji
rozmówców) byłby trudniejszy do namierzenia niż Schetyna, który choćby
z racji swojej wcześniejszej działalności publicznej miał wiele
różnych kontaktów.

Data: 2010-02-04 12:59:41
Autor: u2
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-04 12:54, zbig pisze:

Biorąc pod uwagę sekwencję zdarzeń oraz niezwykłe zainteresowanie CBA
politykami z Dolnego Śląska coraz bardziej utwierdzam się w
przekonaniu, że CBA chciało upolować Schetynę.

Oczywiście, cała ta klika pochodzi z Dolnego Śląska oraz Gdańska

[...]

Gdyby był uczciwy i stronił od podejrzanych kontaktów to nigdy by nie
mianował podejrzanych kolesiów na wysokie stołki.

Data: 2010-02-04 04:15:33
Autor: zbig
CBA naciągało prawo!
On 4 Lut, 12:59, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Oczywiście, cała ta klika pochodzi z Dolnego Śląska oraz Gdańska

Ja uważam za głęboko naganne skupianie się na prowokacjach niemal
wyłącznie w stosunku do wysokich funkcjonariuszy oponenta
politycznego, Nie na to płacimy podatki aby szemrane typy o prezencji
żigolaka rozbijały sie w tym celu "kajennami" i prowadzili próżniacze
życie w najdroższych hotelach.
Nie dziwię się tez, że tak wiele kreatywnych, aktywnych politycznie i
gospodarczo ludzi pochodzi z Donego Śląska i Gdańska. To cecha ludzi,
którzy przyjechali w obce środowisko i próbują, zrobić coś startując
od zera.Mieszkańcy Dolnego Śląska i Trójmiasta to tacy Amerykanie
naszego kraju.

Gdyby był uczciwy i stronił od podejrzanych kontaktów to nigdy by nie
mianował podejrzanych kolesiów na wysokie stołki.
Jego współpracownicy nie mieli postawionych jakichś poważnych,
udokumentowanych zarzutów. Dmuchając jednak na zimne, Tusk na początku
urzędowania ku przestrodze wyświetlił swoim współpracownikom film z
zatrzymania posłanki Sawickiej

Data: 2010-02-04 14:23:33
Autor: u2
CBA naciągało prawo!
W dniu 2010-02-04 13:15, zbig pisze:

[...]

Nie cierpię pyszałkowatości jankesów, zwłaszcza tych naturalizowanych z
Polski, a zainteresowania Mira golfem, Grzesia piłką, Zbiga tenisem
można bajki włożyć, ich interesowała kasa kotku, kasa. To nie próżność
tylko żądza zysku sprowadziła ich na manowce.

[...]

Wyświetlił film instruktażowy i guzik to dało. Poczynając od Tomasza M.
kończąc na Zbyszku Ch. Zebrali się kolesie od kręcenia lodów i co gorsza
dorwali się do władzy.

Co do pana premiera poważniejsze zarzuty dotyczą jego braku kompetencji
do sprawowania tak odpowiedzialnego stanowiska. Afery są tylko pochodną
jego niekompetencji.

Data: 2010-02-04 08:09:50
Autor: Artur Borubar
CBA naciągało prawo!
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał

[...]

Co za kompletnie niezrozumienie czytanego tekstu!  CBA użyło prowokacji w stosunku do Sawickiej, bo chciało miec przestępcę z PO. Prowokację można stosowac w stosunku do osoby, co do której zachodzi podejrzenie, że łamie prawo, a takiego podejrzenia w stosunku do Sawickiej nie było i na tym polega nielegalnośc działań CBA.

Przemek