CBA to organizacja przestępcza

Data: 2009-06-24 11:27:46
Autor: boukun
CBA to organizacja przestępcza
Zawsze to twierdziłem i nie obawiałem się z tego powodu żadnych konsekwencji.
Kaczyńscy stworzyli ogromną machinę przestępczą do produkcji przestępstw, co stwierdził 3 lata po mnie Trybunał Konstytucyjny, nie zostawiając suchej nitki na tej mafijnej organizacji.

Warto dodać, że także Trybunał Konstytucyjny jest organizacją przestępczą, zezwalając przez 12 miesięcy bezkarnie działać tej przestepczej organizacji. Ale to dla mnie nie nowość w tym systemie.

boukun

Data: 2009-06-24 09:38:36
Autor: noiman
CBA to organizacja przestępcza
a przestepcy, oszusci, zlodzieje to git chlopaki... grypsiarz sie
znalazl;)

Data: 2009-06-24 11:38:30
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1ss58$5op$1nemesis.news.neostrada.pl...
Warto dodać, że także Trybunał Konstytucyjny jest organizacją przestępczą, zezwalając przez 12 miesięcy bezkarnie działać tej przestepczej organizacji. Ale to dla mnie nie nowość w tym systemie.

A zapodales takie fakty prokuratorowi czy sie bałes ze ci z drzwiami wejda.

Data: 2009-06-24 12:05:39
Autor: mkarwan

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:h1ss8n$qk$1news.onet.pl...
[...]

Sądząc po tym co bokun pisze, to jego przypadek nadaje się do psychologa lub psychiatry.

Data: 2009-06-24 12:11:38
Autor: Piotr
Dnia Wed, 24 Jun 2009 12:05:39 +0200, mkarwan napisał(a):

Sądząc po tym co bokun pisze, to jego przypadek nadaje się do psychologa lub psychiatry.

Hm, a po co? 20 lodóweczek dziennie na czwarte piętro i zaręczam ci,
że by mu przeszło. Wałkun się nudzi i przeciąża sobie niewydatny mózg,
skutki, jw.
Piotr

Data: 2009-06-24 12:41:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdzmz7h0uj23.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tia, od noszenia ciężarów mózg robi się bardziej wydatny?

Data: 2009-06-24 20:59:31
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1subs$9fn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A mkarwana przypadek do czego się nadaje? Całkowity odlot. Popierasz przestepców?

boukun

Data: 2009-06-24 20:46:05
Autor: boukun
[...]

A kto to kurna prokurator?

boukun

Data: 2009-06-24 11:39:31
Autor: Ensitherum
[...]

bredzisz jak zwykle.

1. trybunał nie zajmuje się tropieniem niekonstytucyjnych organizacji a jedynie orzeka o zgodności z konstytucją o ile powołana do tego osoba złoży odpowiedni wniosek.

2. trybunał nie uznał CBA za organizację przestępczą ani nie zakazał jej działania a jedynie podważył definicję korupcji, którą do ustawy przeforsowała Pitera.

Data: 2009-06-24 11:43:49
Autor: konserwator
CBA to organizacja przestępcza

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h1ss8m$ok$1news.onet.pl...
[...]

czyli de facto uznal Pitere za blond-idiotke...

Data: 2009-06-24 09:49:23
Autor: noiman
konserwator wrote:

czyli de facto uznal Pitere za blond-idiotke...

pozwole sie z toba nie zgodzic. w kraju jej przodkow jest duzo slonca,
wiec nie jest blondynka.

Data: 2009-06-24 12:03:31
Autor: konserwator
CBA to organizacja przestępcza

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszš, że skłonnoœć œrodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Użytkownik "noiman" <noiman@noiman.com> napisał w wiadomoœci news:h1ssr3$gen$1inews.gazeta.pl...
konserwator wrote:

czyli de facto uznal Pitere za blond-idiotke...

pozwole sie z toba nie zgodzic. w kraju jej przodkow jest duzo slonca,
wiec nie jest blondynka.

blondynka jest mentalnie
a teszta to kwestia wody utlenionej ;-)

Data: 2009-06-24 12:17:27
Autor: PiS to porażka
[...]

Trybunał nakazał  kompleksową nowelizację ustawy o CBA, przygłupie.

Przemek

--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa ręka Jarosława Kaczyńskiego, został wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrześcijańsko - Narodowego, za sfałszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-06-24 12:56:12
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
PiS to porażka wrote:

[...]

Warzywniak! Ale nie nakazał jej likwidacji, co?
Organizacje przestępcze się likwiduje, a nie nowelizuje.
Trybunał uznał że CBA jest OK, tylko ustawa nie za bardzo.

I trzeba dodać jeszcze, że w świetle ustawy o CBA każdy z członków TK
nie jest bezstronny w tej sprawie, gdyż również składa się z urzędników
państwowych, których może dosięgnąć zbrojne ramię Premiera w postaci tej,
jak to nazwał bekon "przestępczej organizacji". :)
--
Pit

Data: 2009-06-24 12:58:20
Autor: awe
CBA to organizacja przestępcza
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?
awe

Data: 2009-06-24 20:50:16
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1t0lq$ffc$1news.onet.pl...
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?
awe

To o czym ja piszę, to nawet dzieci wiedzą. Tylko ciemnota zakrywa oczy przed tymi smutnymi faktami.

boukun

Data: 2009-06-25 16:11:23
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1tsm2$cuq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
no dobrze ale jak juz piesz to co?:
a) czysta
b) piwo
c) wino
d) bimber
e) inne..jakie?
f) mieszasz?
awe

Data: 2009-06-24 22:44:21
Autor: Ensitherum
CBA to organizacja przestępcza
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?

to akurat wiadomo od dawna, nie pokazał niczego nowego.

CBA to organizacja przestępcza