CBA to organizacja przestępcza

Data: 2009-06-24 11:38:30
Autor: jerzyn
CBA to organizacja przestępcza

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1ss58$5op$1nemesis.news.neostrada.pl...
Warto dodać, że także Trybunał Konstytucyjny jest organizacją przestępczą, zezwalając przez 12 miesięcy bezkarnie działać tej przestepczej organizacji. Ale to dla mnie nie nowość w tym systemie.

A zapodales takie fakty prokuratorowi czy sie bałes ze ci z drzwiami wejda.

Data: 2009-06-24 12:05:39
Autor: mkarwan

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:h1ss8n$qk$1news.onet.pl...
[...]

Sądząc po tym co bokun pisze, to jego przypadek nadaje się do psychologa lub psychiatry.

Data: 2009-06-24 12:11:38
Autor: Piotr
Dnia Wed, 24 Jun 2009 12:05:39 +0200, mkarwan napisał(a):

Sądząc po tym co bokun pisze, to jego przypadek nadaje się do psychologa lub psychiatry.

Hm, a po co? 20 lodóweczek dziennie na czwarte piętro i zaręczam ci,
że by mu przeszło. Wałkun się nudzi i przeciąża sobie niewydatny mózg,
skutki, jw.
Piotr

Data: 2009-06-24 12:41:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:jdzmz7h0uj23.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tia, od noszenia ciężarów mózg robi się bardziej wydatny?

Data: 2009-06-24 20:59:31
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1subs$9fn$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A mkarwana przypadek do czego się nadaje? Całkowity odlot. Popierasz przestepców?

boukun

Data: 2009-06-24 20:46:05
Autor: boukun
[...]

A kto to kurna prokurator?