CBA to organizacja przestępcza

Data: 2009-06-24 12:58:20
Autor: awe
CBA to organizacja przestępcza
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?
awe

Data: 2009-06-24 20:50:16
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1t0lq$ffc$1news.onet.pl...
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?
awe

To o czym ja piszę, to nawet dzieci wiedzą. Tylko ciemnota zakrywa oczy przed tymi smutnymi faktami.

boukun

Data: 2009-06-25 16:11:23
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h1tsm2$cuq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
no dobrze ale jak juz piesz to co?:
a) czysta
b) piwo
c) wino
d) bimber
e) inne..jakie?
f) mieszasz?
awe

Data: 2009-06-24 22:44:21
Autor: Ensitherum
CBA to organizacja przestępcza
Boukun ty masz cos ewidentnie z glowa. Moze za duzo pijesz>?

to akurat wiadomo od dawna, nie pokazał niczego nowego.

CBA to organizacja przestępcza