CBA wymazuje swoje GPS-y.

Data: 2010-01-16 08:23:15
Autor: Artur Borubar
CBA wymazuje swoje GPS-y.
Przed odwołaniem z szefa CBA Mariusza Kamińskiego skasowana została baza danych GPS rejestrującą poruszanie się floty aut Biura - dowiedziała się "Gazeta".
Czy celowo, by utrudnić śledztwo o przeciek z CBA stenogramów w sprawie hazardowej?

http://wyborcza.pl/1,75248,7460837,CBA_wymazuje_swoje_GPS_y.html?as=1&ias=2&startsz=x

Przemek

"Wróćmy więc do GPS. Najpierw CBA przez swojego rzecznika Jacka Dobrzyńskiego informowało: - Badamy, czy utrata danych wynikała z bałaganu, czy z ignorancji.

Ale w środę rzecznik potwierdził nam fakt skasowania nośników, na których je zapisano. I dodał: - W związku z utratą pewnych danych prowadzone jest postępowanie dyscyplinarne wobec byłego zastępcy szefa CBA Macieja Wąsika."

--
 Reakcja Owsiaka była natychmiastowa. - Rozliczamy się, ojcze. To ojciec się nie rozlicza i, mówiąc krótko, przewala kasę - grzmiał Owsiak podczas konferencji prasowej. W ten sposób odniósł się do zarzutów jakie padły w jednej z audycji stacji z Torunia. Jeden z prowadzących próbował udowodnić, że WOŚP nie działa charytatywnie.

Data: 2010-01-16 08:33:31
Autor: Prawusek
CBA wymazuje swoje GPS-y.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message

    Różnica pomiędzy tym co robi owsik a ewangelizacją prowadzoną przez o.
T. Rydzyka jest tak duża, że bydło żydokomusze nie rozumie na co idą środki.
    A jeżeli dodać do tego szkołę wyższą i próbę uzyskania dla niej źródła
stałego dochodu z wód geotermalnych bardzo dobrze świadczy o działaności
o.o. Redemptorystów.

Data: 2010-01-16 08:39:39
Autor: Artur Borubar
CBA wymazuje swoje GPS-y.

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Jaki to ma związek z wymazywaniem GPSów?

Przemek

Data: 2010-01-16 08:48:22
Autor: Prawusek
CBA wymazuje swoje GPS-y.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message

To proste, aby POpaprańcy - przestępcy nie wiedzieli przeciw komu prowadzone
były operacje.

Data: 2010-01-16 08:57:39
Autor: Andrzej Adam Filip
Borubar stopką wojujący (cytat Owsiaka o Rydzyku) [was: CBA wymazuje swoje GPS-y.]
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

   Róşnica pomiędzy tym co robi owsik a ewangelizacją prowadzoną przez o.
T. Rydzyka jest tak duża, że bydło żydokomusze nie rozumie na co idą środki.
   A jeĹźeli dodać do tego szkołę wyĹźszą i prĂłbę uzyskania dla niej ĹşrĂłdła
stałego dochodu z wód geotermalnych bardzo dobrze świadczy o działaności
o.o. RedemptorystĂłw.

[...]

To wy nie pamiętacie co wy wypijecie w stopce waszych postów?
To zwykła skleroza czy już Alzheimer czy też może nawet nie pamiętacie co? ;-)

Kto ukrywa swoją samotność, nie znajdzie towarzyszy.
  -- Przysłowie kirgiskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-01-16 10:16:18
Autor: cirrus
CBA wymazuje swoje GPS-y.
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hirqft$dtv$1news.onet.pl...
[...]

Dla panslawisty Rzym leży na krymie.

--
stevep

Data: 2010-01-16 10:29:06
Autor: Prawusek
CBA wymazuje swoje GPS-y.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
> [...]
wiadomości news:hirqft$dtv$1news.onet.pl...
> Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał
> Jaki to ma związek z wymazywaniem GPSów?

głupol - twój obgląd demokracji jest zupełnie koślawy.

Data: 2010-01-16 08:49:56
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
CBA wymazuje swoje GPS-y.

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

  sam widzisz, wyspisz sie to inapisac cos z sensem potrafisz.  cjg

Data: 2010-01-16 09:21:14
Autor: Prawusek
CBA wymazuje swoje GPS-y.

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> o.o. Redemptorystów.

  sam widzisz, wyspisz sie to inapisac cos z sensem potrafisz.  cjg

Jestem politykiem bez klapek na oczach.

Data: 2010-01-16 11:29:57
Autor: Wiesiaczek
CBA wymazuje swoje GPS-y.

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hirtlj$gtv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

  sam widzisz, wyspisz sie to inapisac cos z sensem potrafisz.  cjg

Jestem politykiem bez klapek na oczach.

Jesteś głupim chujem a nie politykiem.
Uważasz, że jak napiszesz "bydło żydokomusze", to jesteś od razu lepszy?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-01-16 08:50:09
Autor: Artur Borubar
CBA wymazuje swoje GPS-y.
[...]

Możesz podac sobie rękę z idiotą ze Śląska, który twierdził, że to nic, że sekciarz oszukał stoczniowców, bo pieniądze przeznaczył na "chwałę bożą". Kradzione może byc jeśli kradnie ksiądz, he, he, he! O jakiej ewangelizacji piszesz zindoktrynowany, pojebany Żydzie?

Przemek

Data: 2010-01-16 09:38:54
Autor: Prawusek
CBA wymazuje swoje GPS-y.
"Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> wrote in message

    Po pierwsze parchu: nie jestem parchem jak ty, choc jak widzę masz to co
inne parchy - chęć sparszenia całego swiata. Powieś sobie ciężarek na chuju,
może sobie skórkę naciągniesz.
    Po drugie parchu: unikasz szczegółow tej zbiórki funduszy na stocznię -
okazało się, że parch Rak (Rakowski) faktyczny likwidator stoczni bardzo się
spieszył, a parchactwo i eSBuce chcieli położyć łapę na zebranej kasie, więc
w porozumieniu z donatorami przeznaczono tę kasę na polski zbożny cel.
Oczywiscie  nie odbyło się to bez eSBuckich pułapek outsidowych -podstawieni
donatorzy (tak jak niektórzy na listach wyborczych) zażądali  GŁOŚNO  zwrotu
pieniędzy.
    Po trzecie parchu wpisujesz się jak zwykle w akcje eSBuców o tematach
Maybach, Stella Maris, helikopter, geotermika, a teraz w ogólne parcie na o.
Tadeusza Rydzyka, Radio Maryja, telewizja Trwam i inne działania
Redemtorystów z zakresu ewangelizacji i wychowania młodzieży. W ten sposób
parchactwo i lewizna dąży do przejęcia władzy na kolejnym kwadraciku
szachownicy, czyli przeplatance parchy - żydokomuchy - parchy - zydokomuchy
i tak długo aż naród polski się w kurwi i wytłucze4 i jednych i drugich do
ostatniej pokuwionej nogi.
    Da capo al fine.

Data: 2010-01-16 12:34:53
Autor: Artur Borubar
CBA wymazuje swoje GPS-y.
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

   Po pierwsze parchu: nie jestem parchem ...

 Jesteś Żydem i na dodatek pojebanym Żydem. Tysiąc razy już wypierałeś się swojego pochodzenia i kto ci w to uwierzył?

Przemek