CBA wzięło się za majątek Kościoła!

Data: 2009-12-18 19:47:19
Autor: boukun
CBA wzięło się za majątek Kościoła!
Henryk_P
CBA: oszustwa komisji wspólnej Episkopatu

Marek Piotrowski, były oficer śląskiej Służby Bezpieczeństwa, rzeczoznawca Komisji wspólnej Episkopatu, został zatrzymany przez CBA za oszustwa wyceny gruntów oddawanych Kościołowi.

To on wynajdywał w całym kraju należące do skarbu państwa tereny, które mógł przejąć Kościół.

Gliwicka prokuratura, która prowadzi

śledztwo w sprawie kościelnych gruntów, twierdzi, że rzeczoznawca kilkakrotnie zaniżył wartość wycenianych gruntów.

Skarb państwa stracił na tym oszustwie prawdopodobnie setki milionów złotych.

Czy Kościół odda nielegalnie wyłudzone grunty?

Pytanie retoryczne.

http://henrykp53.pardon.pl/dyskusja/2233617/cba_oszustwa_komisji_wspolnej_episkopatu

boukun

Data: 2009-12-18 19:57:29
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hggit6$8tf$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Obawiaam sie , ze uniewinnia go z zarzutow predzej niz mu je przedstawili . NIe wspomne o tych na rzecz ktorych dzialal.  Na nich nawet cien podejrzen nie padnie a przecie to typowe paserstwo !. Wystarczy przypomniec "Stelle Maris " i Goclawskiego , ktoryu dotad udaje swietego i chodzi w glorii .

cyc

Data: 2009-12-18 20:00:01
Autor: abc
CBA wzięło się za majątek Kościoła!
Czy Kościół odda nielegalnie wyłudzone grunty?

Grunty Kościoła pochodzą głównie z legalnych nadań królewskich. Komunistyczne państwo ukradło te grunty Kościołowi i powinno je oddać wraz z odsetkami za kilkadziesiąt lat nielega;nego użytkowania tych gruntów przez państwo.

Data: 2009-12-18 20:04:25
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hggk49$mah$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nadań królewskich? To Ruskie potem nadali legalnie polskim chłopom i za nielegalne zawłaszczenie gruntów państwowych, kościół powinien zapłacić podatek wraz z odsetkami..., za wiekowe użytkowanie tych gruntów przez kościół i odszkodować przy okazji parobczanych chłopów.

boukun

boukun

Data: 2009-12-18 20:32:26
Autor: abc
[...]

Nadań królewskich?

Pierwotnie cała ziemia w państwie należała do króla, a ten część ziemi
dzierżawił lub darował rycerzom albo Kościołowi.

Data: 2009-12-18 20:35:21
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgglh2$j83$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Dlatego nie ma teraz króla..., i nie będzie kościoła...

boukun

Data: 2009-12-18 20:49:10
Autor: abc
[...]

Król będzie.  W dziejach ludzkości demokratyczne epizody są bardzo krótkie.
Po nich zawsze powraca monarchia, żeby spustoszona demokratycznymi
eksperymentami ludzkość mogła przetrwać.

Bramy piekielne nie przemogą Kościoła Świętego. Taka jest obietnica Pana
naszego Jezusa Chrystusa.

Data: 2009-12-18 21:19:42
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hggn0d$1h0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Obiecanki cacanki, a głupiemu radość...

boukun

Data: 2009-12-19 13:58:13
Autor: Krzysiek
CBA wzięło się za majątek Kościoła!
Hallo,

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hggn0d$1h0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

[...]

jaki krol bedzie??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-19 15:58:30
Autor: pluton
> [...]
> eksperymentami ludzkość mogła przetrwać.
>
> Bramy piekielne nie przemogą Kościoła Świętego. Taka jest obietnica Pana

jaki krol bedzie??

Doktur z Torunia na krula.

Nullification

Data: 2009-12-19 21:20:01
Autor: Krzysiek
CBA wzięło się za majątek Kościoła!
Hallo,

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hgipjj$a6p$1inews.gazeta.pl...

[...]

Doktur z Torunia na krula.

ten sie nie nadaje, bo nie ma odpowiednich kwalifikacji - Pan ABC pisal o sukcesji, a wiec
obok krola musi kicac krolica z ktora jest polaczony slubem koscielnym, chyba, ze, zgodnie ze
ST da sie dla sukcesji uzyc niewolnicy..., albo praktykantki..., ale tego nie wiem, az tak biegly
w prawie kanonicznym nie jestem, dlatego sie pytalem.
Poza tym, Pan ABC pisal. ze krola sie nie wybiera, bo decyzja nalezy do Boga, krolem jest tylko
ten, kto jest wybrany przez Boga i tu wlasnie nie wiem co mial na mysli - oprocz Turka z Wiednia
nikt mi sie nie kojarzy...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-18 21:43:02
Autor: Roger Perejro
[...]

Pierdolisz jak potłuczony, czytaj:

http://interia360.pl/artykul/korzenie-majatku-kosciola-w-polsce,27524

Przemek

--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

CBA wzięło się za majątek Kościoła!