CBA zatrzymało pięć osĂłb w związku z Q1|BˇŠŻ,ˇ,Úr78óœjť3kž

Data: 2017-01-30 16:36:55
Autor: u2
CBA zatrzymało pięć osĂłb w związku z Q1|BˇŠŻ,ˇ,Úr78óœjť3kž
http://niezalezna.pl/93059-cba-zatrzymalo-piec-osob-w-zwiazku-z-reprywatyzacja-w-warszawie

Centralne Biuro Antykorupcyjne na polecenie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu zatrzymało w poniedziałek pięć osób w związku ze śledztwem dotyczącym reprywatyzacji nieruchomości w Warszawie - poinformowała Prokuratura Krajowa.

Jak podała prokuratura, funkcjonariusze CBA zatrzymali: znanego warszawskiego adwokata Roberta N., byłego zastępcę dyrektora Biura Gospodarki Nieruchomościami urzędu m.st. Warszawy Jakuba R., rodziców byłego urzędnika - Wojciecha R. i Alinę D., a także Marcina L.

  Aktualnie trwają przeszukania. Po ich zakończeniu zatrzymani zostaną przewiezieni do Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, gdzie prokurator wykona czynności procesowe z ich udziałem. Zatrzymanym zostaną ogłoszone zarzuty popełnienia szeregu przestępstw związanych z reprywatyzacją nieruchomości. Zostaną oni także przesłuchani w charakterze podejrzanych.

Dzisiejsze zatrzymania zostały dokonane w związku z postępowaniem przygotowawczym dotyczącym reprywatyzacji nieruchomości na terenie m.st. Warszawy. Zarządzeniem I Zastępcy Prokuratora Generalnego - Prokuratora Krajowego Bogdana Święczkowskiego od 17 października 2016 roku w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu działa specjalny zespół prokuratorów, który prowadzi śledztwo w tej sprawie
- poinformowała Prokuratura Krajowa.

Na tym etapie postępowania prokuratura nie udziela więcej informacji. Zostaną one przedstawione niezwłocznie po wykonaniu czynności procesowych z udziałem zatrzymanych.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-01-31 11:53:13
Autor: prezydent San Escobar
CBA zatrzymało pięć osób w związku z reprywatyzacją w Warszawie
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Jedyny mający coś wspólnego z ratuszem to Jakub R, zatrudniony tam przez Lecha
Kaczyńskiego :DD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-31 12:14:22
Autor: A. Filip
CBA w Warszawie
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Ty się nie śmiej jak głupi do sera tylko kombinuj kogo dotknie kolejna
seria zatrzymań jak ta już udowodniła że "swoich też nie oszczędzają" :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-01-31 12:27:59
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

Ty się nie śmiej jak głupi do sera tylko kombinuj kogo dotknie kolejna
seria zatrzymań jak ta już udowodniła że "swoich też nie oszczędzają" :-)

Tak, swoich nie oszczędzają -- haha :D
Co tam słychać ze "stodołą" ministra? :DD