CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack

Data: 2018-06-16 16:01:16
Autor: u2
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
https://wpolityce.pl/polityka/399826-nasz-news-funkcjonariusze-cba-dzialajacy-na-polecenie-prokuratury-zatrzymali-bylego-prezesa-firmy-getback-konrada-kakolewskiego

Jak dowiaduje się portal wPolityce.pl, funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego, działający na polecenie prokuratury regionalnej w Warszawie, zatrzymali dzisiaj byłego prezesa firmy GetBack Konrada Kąkolewskiego.

Prokuratura zamierza postawić zatrzymanemu zarzuty.

Wcześniej prokuratura informowała o zamiarze zatrzymania Kąkolewskiego.

Spółka GetBack zajmuje się zarządzaniem wierzytelnościami. Powstała w 2012 r., a w lipcu 2017 r. akcje GetBack zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach przeprowadzonej pierwszej oferty publicznej akcji.

W kwietniu GPW, na wniosek KNF, zawiesiła obrót akcjami GetBack. Stało się to po tym, gdy 16 kwietnia rano firma podała, że prowadzi negocjacje z PKO BP oraz Polskim Funduszem Rozwoju w sprawie finansowania o charakterze mieszanym kredytowo-inwestycyjnym w wysokości do 250 mln zł. Z komunikatu spółki wynikało, że informacja została uzgodniona ,,ze wszystkimi zaangażowanymi stronami". PKO BP i PFR zdementowały informacje, że prowadzą takie rozmowy. To wywołało reakcję KNF.

W efekcie całej sprawy rada nadzorcza GetBack odwołała ze skutkiem natychmiastowym Konrada Kąkolewskiego ze stanowiska prezesa spółki, a rezygnację z funkcji członków zarządu złożyli Anna Paczuska oraz Marek Patuła. Rada oddelegowała Kennetha Williama Maynarda, przewodniczącego rady, do czasowego wykonywania czynności prezesa. 7 maja zrezygnował on z funkcji w zarządzie i radzie nadzorczej. Wcześniej z członkostwa w radzie nadzorczej zrezygnowała też Alicja Kornasiewicz.

9 maja Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej zdecydował o otwarciu postępowania restrukturyzacyjnego w trybie przyspieszonego postępowania układowego spółki GetBack.

Strata netto Grupy wyniosła w 2017 roku ok. 1,33 mld zł wobec 200 mln zł zysku rok wcześniej - wynika ze wstępnego, niezaudytowanego sprawozdania finansowego. Zgodnie z informacjami GetBack publikację raportu za I kwartał br. przesunięto z 30 maja na 29 czerwca.

Prokuratura Krajowa prowadzi, po zawiadomieniach Komisji Nadzoru Finansowego, śledztwo w sprawie GetBack. Chodzi o wyrządzenie szkody majątkowej o wielkich rozmiarach, prowadzenie ksiąg rachunkowych wbrew przepisom i podawanie nieprawdziwych informacji. KNF zarzuciła byłemu kierownictwu spółki przeprowadzanie operacji finansowych, mających na celu uniknięcie realnej wyceny posiadanych przez spółkę pakietów wierzytelności.

W Prokuraturze Krajowej powstał zespół, który ma zbadać sprawę GetBack.

Według KNF, GetBack SA wyemitował obligacje o łącznej wartości 2,58 mld zł, których posiadaczami były 9242 podmioty, w tym 9064 osoby fizyczne i 178 instytucji finansowych.

CZYTAJ: List prezesa GetBack do premiera? Dworczyk odpowiada na artykuł ,,GW": Stanowczo dementuję, aby pismo o tej treści wpłynęło do KPRM

Prej

autor: Zespół wPolityce.pl

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-06-16 07:18:23
Autor: Zenek Kapelinder
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
POsiedzi z kryminalistami trzy miesiace do pierwszego przesluchania zeby sobie POprzypominal pewne nazwiska.

Data: 2018-06-16 16:28:40
Autor: u2
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
POsiedzi z kryminalistami trzy miesiace do pierwszego przesluchania zeby sobie POprzypominal pewne nazwiska.

serio ? dadzą go do celi z piździakiem w Brzegu ?:)

Data: 2018-06-17 13:27:45
Autor: stevep
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
POsiedzi z kryminalistami trzy miesiace do pierwszego przesluchania zeby sobie POprzypominal pewne nazwiska.

Nowa technika wydobywcza jak za PRL-u.

--
stevep

Data: 2018-06-17 16:45:45
Autor: u2
W dniu 17.06.2018 o 13:27, steviepiepszykoski pisze:
Nowa technika wydobywcza jak za PRL-u.

te cyrkus, czyli ma coś do ukrycia ?:)

Data: 2018-06-18 09:24:47
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

POsiedzi z kryminalistami trzy miesiace do pierwszego przesluchania zeby sobie POprzypominal pewne nazwiska.

a podzielił się z ziobrą za to że w ogóle go nie ścigali przez lata
a podobno jego firma podlegała regulacjom państwowym
więc chyba się podzielił :DDDDDDD

zenuś wystaw się, trzeba załadować niewolnika :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-16 08:25:59
Autor: Milf Hunter Dąs
u2 napisał:
https://wpolityce.pl/polityka/399826-nasz-news-funkcjonariusze-cba-dzialajacy-na-polecenie-prokuratury-zatrzymali-bylego-prezesa-firmy-getback-konrada-kakolewskiego

Potencjał wzrostu był duży:) I aktywa też mieli duże.
https://youtu.be/xEJlr4s60Dg

Kto zadłużony? Wiadomo-ciemnogród, skąd ciemnogród ma kasę na oddłużanie?
Z pińcet plusa:)

Data: 2018-06-16 09:09:21
Autor: Milf Hunter Dąs
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
Kur...wa ależ on był nowoczesny i jewropejski:)
https://youtu.be/B9nul1NTJL8

W zarządzie 4 bankierów, proces monitoringu, żywy portfel mamy w kartach siłę, jesteśmy w stanie produkować gotówkę!!!

3 mln klientów łoł&wow szczęka opada, toż to instrumenty lepsze
od lokat w złoto:) Pewniaki na 200%.

Data: 2018-06-16 18:54:11
Autor: u2
W dniu 16.06.2018 o 18:09, Milf Hunter Dąs pisze:
Kur...wa ależ on był nowoczesny i jewropejski:)
https://youtu.be/B9nul1NTJL8

realizacja filmu Agnieszka Morawiecka, krewna Prymusa ?

jaki pewny był rok temu, a upadek był blisko, sama idea firm windykacyjnych jest podejrzana:)

https://www.youtube.com/watch?v=7x4KHEPV-9w

Nawigatorzy Jutra
Opublikowany 25 maj 2018

Data: 2018-06-16 10:35:32
Autor: Milf Hunter Dąs
W dniu sobota, 16 czerwca 2018 18:54:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

jaki pewny był rok temu, a upadek był blisko, sama idea firm windykacyjnych jest podejrzana:)

Oglądałem już wcześniej tą kobitkę.  Conieco getbaki inwestowali i w bułgarii
więc jest podejrzenie nie tylko wyjebania luda, ale także wyprowadzanie kasy:)

Ziober obiecał 10 lat za wały pow. 1mln, ale jak zwykle w takich sprawach
będzie to:
https://www.commondreams.org/sites/default/files/imce-images/lwsm_too-big-to-jail_7449.jpg

Historia zna takie przypadki, Polaszczyk-Skoki-ProCivili-Raport Antka z likwidacji WSI i mniej niż 5 lat w pierdlu dla Polaszczyka:)

Data: 2018-06-16 11:02:26
Autor: Bruno Brunowski
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
Polaszczyk, Polaszczyk... czy to aby nie ten oficer WSI co Lecha Kaczyńskiego w Pałacu Prezydenckim odwiedzał?

A WSI powstało na gruzach WSW i II Wydziału SG. Dziwnym zrządzeniem losu pewien rezerwista WSW, bliski przyjaciel Lecha Kaczyńskiego, został twórcą systemu SKOK...

--
Bruno

Data: 2018-06-16 21:34:32
Autor: u2
W dniu 16.06.2018 o 19:35, Milf Hunter Dąs pisze:
Oglądałem już wcześniej tą kobitkę.  Conieco getbaki inwestowali i w bułgarii
więc jest podejrzenie nie tylko wyjebania luda, ale także wyprowadzanie kasy:)

jest trop izraelski, Konrad K. wrócił z Izraela, ale już bez kasy:)

http://www.parkiet.com/Finanse/180619943-CBA-zatrzymala-bylego-prezesa-GetBacku.html

Według naszych informacji do zatrzymania doszło na warszawskim lotnisku. Pierwsze, nieoficjalne informacje mówiły, że Konrad K. miał ponoć lecieć samolotem do Izraela. Okazało się jednak, że CBA zatrzymało Konrada K. zaraz po wylądowaniu samolotu, który przyleciał z Izraela.

Data: 2018-06-16 13:37:48
Autor: Milf Hunter Dąs
u2 napisał:

[...]

Słuszny krok wykonał pan K, teraz pisiorstwo już wie że szarpać może pana K, ale tyko na pokaz:)

Data: 2018-06-16 23:31:12
Autor: u2
W dniu 16.06.2018 o 22:37, Milf Hunter Dąs pisze:
Słuszny krok wykonał pan K, teraz pisiorstwo już wie że szarpać może pana K,
ale tyko na pokaz:)

ciekawe czy zdążą skazać do końca tej kadencji ? te wieprzki mają kaskę na łapówki dla nadzwyczajnej kasty:)

Data: 2018-06-17 07:16:56
Autor: Pazerność i Stołki
knurek  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

Co prawda to prawda!

http://natemat.pl/240815,muzeum-jana-pawla-ii-piotr-glinski-przekaze-pieniadze-ojcu-rydzykowi

"Gliński ma przekazać 100 mln zł na muzeum Jana Pawła II - stworzy je ojciec
Rydzyk."

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

"Znów miliony dla o. Rydzyka! Postraszył PiS i dali mu kasę kilka godzin
później."

Bedziecie siedzieć wy "hojne" sukinsyny!

CL

Data: 2018-06-17 04:46:15
Autor: Zenek Kapelinder
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
Ale dopiero PO was. Nie dozyjemy takie dlugie wyroki dostaniecie.

Data: 2018-06-17 14:03:24
Autor: Pazerność i Stołki
konus "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:854ac2ad-e701-4799-80ea-55e29d8cffacgooglegroups.com...
Ale dopiero PO was. Nie dozyjemy takie dlugie wyroki dostaniecie.

Przyjdziemy PO was sukinsyny! Nie spierdzielisz do dołu z wapnem!

CL

Data: 2018-06-17 11:06:25
Autor: u2
W dniu 17.06.2018 o 07:16, Pazerność i Stołki pisze:
Bedziecie siedzieć wy "hojne" sukinsyny!

oby piździak, ponoć masz tam dużo miejsca w twojej celi w Brzegu:)))))))

Data: 2018-06-17 13:56:26
Autor: Pazerność i Stołki
KARALUCH "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5b262491$0$670$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 17.06.2018 o 07:16, Pazerność i Stołki pisze:
Bedziecie siedzieć wy "hojne" sukinsyny!

oby piździak, ponoć masz tam dużo miejsca w twojej celi w Brzegu:)))))))

Nie masz nic do piowiedzenia kurduplu?  Twój idelany obraz PiS-u szlag trafił i wyglądasz jak ostrzyżony baran! Idź się pochlastaj durniu! ;-)))

CL

Data: 2018-06-17 06:55:04
Autor: Zenek Kapelinder
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
Pokazywali jak niejakiemu Schetynie malo glowa nie pekla jak spytal dziennikarz o cztery osiagniecia jak rzadzila placforma. Slychac bylo jak mysl co by odpowiedziec tlukla mu sie pod beretem.

Data: 2018-06-17 16:47:10
Autor: u2
[...]

ano, grzechu "zniszczę ciebie" sch. nie potrafi sklecić jednego sensownego zdania, a tutaj trzeba było co najmniej 4 sklecić:)))))))))

Data: 2018-06-17 13:28:46
Autor: stevep
W dniu 2018-06-16 o 17:25, Milf Hunter Dąs pisze:
u2 napisał:
[...]

Nie ten temat towarzyszu spierdolski.

--
stevep

Data: 2018-06-16 10:58:24
Autor: brat_olin
u2 wrote:

[...]

Ale ze tak w szabas go zapuszkowali??

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2018-06-17 13:29:35
Autor: stevep
W dniu 2018-06-16 o 19:58, brat_olin pisze:
u2 wrote:

[...]

A fuj- antysemita.

--
stevep

Data: 2018-06-17 16:48:35
Autor: u2
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
W dniu 17.06.2018 o 13:29, steviepiepszykoski pisze:
A fuj- antysemita.

te cyrkus, czyli zapuszkowali za antysemityzm ?:)))))))

Data: 2018-06-17 11:02:07
Autor: Lepudruk
[...]

Okaże się jeste niewinny a to wszystko to zmowa UE i Tuska. Tak wykaże
komisja którą powoła PiS! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2018-06-17 11:10:52
Autor: u2
W dniu 17.06.2018 o 11:02, Lepudruk pisze:
Okaże się jeste niewinny a to wszystko to zmowa UE i Tuska. Tak wykaże
komisja którą powoła PiS!

ciągle jest niewinny piździak, w Bolanda obowiązuje zasada domniemania niewinności piździak:))))))))

Data: 2018-06-17 11:46:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 16 czerwca 2018 16:01:18 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Już wypuścili, czy jeszcze trzymają? Zarzuty jak na 2,5 mld strat to jakieś takie lipne.
Jest o co walczyć, gdyż jeśli sąd się zdecyduje na aresztowanie, to listy staną się tajemnicą śledztwa i ich ujawnienie będzie ścigane.

Z drugiej strony to już nie lata 90te XXw. i teraz zawsze jakiś email może trafić do wikileaks.

--
Bruno

Data: 2018-06-17 16:18:13
Autor: japanizer
On Monday, June 18, 2018 at 3:46:15 AM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

Z drugiej strony to już nie lata 90te XXw. i teraz zawsze jakiś email może trafić do wikileaks.

Na zatrzymanie gościa, który okradł Polaków na 2,5 mld zł pisiorstwo potrzebowało więcej czasu, niż na zatrzymanie szefa Amber Gold. Jarek, Andrzej i kamieni kupa.

Data: 2018-06-18 12:35:20
Autor: u2
W dniu 18.06.2018 o 01:18, hitler pisze:
Na zatrzymanie gościa, który okradł Polaków na 2,5 mld zł pisiorstwo potrzebowało więcej czasu, niż na zatrzymanie szefa Amber Gold. Jarek, Andrzej i kamieni kupa.

bez przesadyzmu hitler, miliardy wyparowały na zachód za czasów twojej pełomafii:)

Data: 2018-06-17 20:51:11
Autor: u2
CBA zatrzymała prezesa firmy GetBack
Jest o co walczyć, gdyż jeśli sąd się zdecyduje na aresztowanie, to listy staną się tajemnicą śledztwa i ich ujawnienie będzie ścigane.

kurna brutek, ty brunatna gnido:))))))))))))))