CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!

Data: 2018-02-22 16:33:24
Autor: Lord Donald
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!

Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego w zatrzymali w środę prezydenta Tarnobrzega Grzegorza Kiełba, w jego gabinecie. CBA twierdzi, że chwilę wcześniej przyjął 20 tysięcy złotych łapówki.

Czytaj więcej: http://www.echodnia.eu/podkarpackie/wiadomosci/tarnobrzeg/a/cba-zatrzymalo-prezydenta-tarnobrzega-w-trakcie-przyjmowania-lapowki,12951833/

Powinni preferencyjnie chodzić po wszystkich urzędach i proponować, a jak się jakiś POsraniec pokusi to 25 lat ciężkich robót w kopalniach. Tak się POsrańcy rozpuścili że już sprzedają wszystko za kilka groszy łapówki. W krótce skończą się im sądy na telefon to zaczną się bać. Tęgo bandytę powinni przetrzymać aż zmieni się sądownictwo dopiero skazać, bo POsrana gnida nawet się nie przejęła tym że go nakryli. Liczy na to że sąd swojaka nie skażże, zapewne przyjął kasę przez roztargnienie. Stał się kolejną ofiara PiSoawskiego dyktatu.

Data: 2018-02-22 08:16:57
Autor: japanizer
On Friday, February 23, 2018 at 12:33:26 AM UTC+9, Lord Donald wrote:
[...]

Ano. Teraz nawet pisiorki okazują się kryptopeowcami:

http://www.echodnia.eu/podkarpackie/wiadomosci/art/8094776,prawo-i-sprawiedliwosc-z-moim-miastem-tarnobrzeg-koalicja-w-radzie-miejskiej-zawiazana,id,t..html

  W piątek Grzegorz Kiełb, kandydat na prezydenta Tarnobrzega z ramienia   Komitetu Wyborczego Wyborców Moje Miasto Tarnobrzeg otrzymał wsparcie od Prawa   i Sprawiedliwości.

Data: 2018-02-23 08:18:01
Autor: jacekbialy80
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!
No ale teraz to już takiego wsparcia nie dostanie.
U was to by się 'załatwiło', co?..

JB

Data: 2018-02-23 08:37:41
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
No ale teraz to już takiego wsparcia nie dostanie.
U was to by się 'załatwiło', co?..

JB

Na cmentarzu załatwiali, w sejmie i u sowy.

Data: 2018-02-24 00:06:16
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 17:37 Bombardier Dąs vel Karbonylek  <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> pisze:

użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
No ale teraz to już takiego wsparcia nie dostanie.
U was to by się 'załatwiło', co?..

JB

Na cmentarzu załatwiali, w sejmie i u sowy.

Eeee, przecież "koryto+" to w sejmie.

--
stevep

Data: 2018-02-23 08:36:38
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

Tak czy siak punktują nieźle. Daję dobrą 4+
Można to to nawet podciągnąć pod scenariusz jaki był swego czasu grany we włoszech kiedy to powsadzali łopozycje, a przy okazji ok. 1/3 swojaków.

Wypalać skurwysynów gorącym żelazem.

Data: 2018-02-23 09:58:08
Autor: japanizer
On Saturday, February 24, 2018 at 1:36:39 AM UTC+9, Bombardier Dąs vel Karbonylek wrote:
> [...]

Można to to nawet podciągnąć pod scenariusz jaki był swego czasu grany we włoszech kiedy to powsadzali łopozycje, a przy okazji ok. 1/3 swojaków.

U nas scenariusz polski - to opozycja miała być skorumpowana, a okazuje się, że skorumpowane pisiory wsadzają swoich, a jedyna "opozycja", którą wsadzają, to jakiś sędzia co czekoladę ukradł i nawet w opozycji nie był.

Data: 2018-02-23 11:00:52
Autor: jacekbialy80
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!
Nie masz racji, bo każda władza korumpuje.  Problem w tym, jak władza sobie z tym radzi - a to już kwestia odpowiedzialności za kraj. Jak to wyglądało w czasach PO, to nie bądź śmieszny i daruj sobie komentarze.

JB

Data: 2018-02-23 16:45:54
Autor: japanizer
On Saturday, February 24, 2018 at 4:00:53 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Nie masz racji, bo każda władza korumpuje.  Problem w tym, jak władza sobie z tym radzi - a to już kwestia odpowiedzialności za kraj. Jak to wyglądało w czasach PO, to nie bądź śmieszny i daruj sobie komentarze.

Tak jak mówisz, dobrze widać - pisiorki sobie nie radzą. Ale oczywiście w TVPiS o tym nie powiedzą. Wszystkie afery korupcyjne pisiorów zostały ujawnione przez niezależne media.

Data: 2018-02-23 20:37:47
Autor: jacekbialy80
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!
  :-DDD

Ujawnione przez 'echo' po tym, jak CBA narobiła huku?
Już Schetynek sobie z tym poradzi! - Zlikwiduje CBA, nie będzie echa!

Buuuu - ha ha !

Data: 2018-03-11 08:58:10
Autor: #Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p6mns3$qkc$1gioia.aioe.org...
CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!

Nie łzyj komuchu liżący dupę PiS. Nie "w trakcie" ale "znaleziono" 20 tys. w jego szufladzie. To wasze UB-eckie metody!

--
Lepudruk

Data: 2018-03-11 04:47:55
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik #Lepudruk napisał:

Nie łzyj komuchu liżący dupę PiS. Nie "w trakcie" ale "znaleziono" 20 tys. w jego szufladzie. To wasze UB-eckie metody!

Może z szafki?
https://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201706/1497263674_sv5kfh_600.jpg

CBA zatrzymało prezydenta Tarnobrzega w trakcie przyjmowania łapówki!